Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Budget kweek fruit AF dinafem

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Budget kweek fruit AF dinafem

Misschien een paar blikjes om de lampen dan stralen ze meer op de plant, blikje openknippen en met de binnenkant naar beneden en walla je
    Reflectie is dan beter.
    Gr Tuinbroek

Comment

Thx QnQ!

Tuinbroek: dat stond op de planning. Maar is er nog niet van gekomen bedankt voor de tip!

UPDATE:

Ze krijgt een beetje gele bladeren aan de onderkant. Ik weet dat dat voor de lob blaadjes normaal is. Maar ook voor die daarboven?

uploadfromtaptalk1393518558209.jpg

Comment

Ziet er prima uit, mooi wortelgestel en mooi frisse uitgroei.

Ga je scroggen, of is dat je nog net een beetje te eng.

Lees voor de zekerheid even het verslag van Berry door.
        Scroggen is ideaal voor CFL (spaar)lampen
        Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
        Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Escargot View Post
          Ziet er prima uit, mooi wortelgestel en mooi frisse uitgroei.

Ga je scroggen, of is dat je nog net een beetje te eng.

Lees voor de zekerheid even het verslag van Berry door.
          Scroggen is ideaal voor CFL (spaar)lampen
          Bedankt!
          Ik ben niet van plan om te gaan scroggen. Vind het bij autoflowers niet een hele interessante manier van kweken. Wel voor de opbrengst zoals ik hier en daar lees, maar ik doe het eigenlijk meer voor de lol. Ik blow bijna niet namelijk. Eens in de maand of zelfs eens in de 2 maanden. Misschien bij een volgende kweek want na een autoflower wil ik natuurlijk ook iets proberen zonder de runderrails gen

Mocht ze te lang worden dan kan ik gaan buigen en dergelijke toch? kan ik haar nu trouwens al in een beetje buigen en dergelijke om te voorkomen dat ze te groot word?

:UPDATE:

Vandaag voor de 2e keer getopt. Ik denk dat ik het bij 2 keer ga houden. Ik verwacht volgende week bloeiverschijnselen te zien en ik wil de kweek niet te veel vertragen.

Voor het toppen:

Na het toppen:

Volgende update word maandag pas weer. Ze moet het weer eventjes alleen doen.
          Last edited by re100200; 28 February 2014, 16:42.

Comment

Gaat cker niet verkeerd .. Ik kijk mee..

live vanuit het ondergrondse..

Comment

Thx Pikkebaas!

Ik heb vandaag de bio voeding gekocht. Is het al verstandig om groei voeding te geven?

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

Comment

Update met vervelend nieuws...

Ze is tegen de lamp aan gegroeid en daardoor verbrand...

Heel stom. Ze hing gister wat slapjes dus ik gaf haar wat water. Maar toen ging ze blijkbaar wel heel fanatiek omhoog staan...

Ze hangt nu nogal slap. Ik hoop dat ze gewoon even moet helen van het verbranden?

Iniedergeval, ik ben vandaag ook begonnen met het bijgeven van groei voeding.
                uploadfromtaptalk1393873426334.jpg

Ze begint flink te ruiken trouwens. Heb snel maar wat koolstofsponzen gehaald want alles rook naar haar :p wel lekker overigens.

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Ik baal een beetje :-/

Comment

Update met goed nieuws!

Ze is er bovenop gekomen. De onderste bladeren blijven wel zwakjes en ik zag dat sommigen bladeren licht blokkeerde voor andere bladeren. Dus ik heb een soort scrogje gemaakt met de bedoeling om haar wat lager te houden en het licht beter te verdelen.

::Edit:: (Betere foto's)

Attached Files
                  Last edited by re100200; 4 March 2014, 17:48.

Comment

4 weken update:

Vandaag is ze dan 4 weken oud en ik zie denk ik wat ik hoop te zien. De voor bloei!

uploadfromtaptalk1394115761687.jpguploadfromtaptalk1394115775006.jpg

Hier moet ik het toch zoeken? Die wit doorzichtige haartjes zeg maar :p

En vanaf wanneer is het verstandig om bloeivoeding te gaan geven?

Comment

Als het echt haren zijn is het inderdaad voorbloei, maar ik vind het op de foto ook wel wat op kleine blaadjes lijken.
                      Anyhow, bloeivoeding komt pas tegen de echte bloei, dat kan nog wel 1-2 weken duren.
                      Tot die tijd groeivoeding en plat binden aan dat hekwerk
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Thx QnQ! Ik denk dat het geen blaadjes zijn. Ze zijn wit gelig en worden niet groter dan dat ze nu zijn. Er komen er ook steeds meer.

Update!

Ze word wel erg hoog. Hoger dan ik gehoopt had :-p Dus ik heb dr naar weer aan het hekwerk vast geholpen. Ik hoop dat ik dit vol kan houden zodat ze in het hokje kan blijven.

uploadfromtaptalk1394579391944.jpguploadfromtaptalk1394579402845.jpguploadfromtaptalk1394579415517.jpguploadfromtaptalk1394579426377.jpguploadfromtaptalk1394579435781.jpg

Comment

Ik had het idee dat ze maar heel langzaam groeide maar als ik mijn vorige post zie dan blijkt het best hard te gaan!

Wat mij alleen nog niet helemaal duidelijk is is hoe je nou kunt zien wanneer de echte bloei begonnen is. ik zie wel al overal bij de toppen witte haartjes met een poeder/kristalachtig laagje op de haartjes en er omheen. De toppen beginnen er in ieder geval al een beetje uit te zien als toppen.

Top.jpgIMG_20140314_154915.jpgIMG_20140314_154940.jpgIMG_20140314_155323.jpgIMG_20140314_155328.jpgIMG_20140314_155402.jpgIMG_20140314_155624.jpgIMG_20140314_155654.jpg

Ik ben denk ik iets te fanatiek geweest met de voeding. Ze kreeg ineens wel erg groene bladeren dus ben gestopt met voeding geven. De bladeren zijn al minder groen gelukkig.

IMG_20140314_160003.jpg Dit blaadje kwam ik tegen toen ik de oude uitgedroogde lobblaadjes verwijderde. Het zit maar aan een kant. Iemand die dit eerder gezien heeft? Vraag me af of het verder gaat groeien en wat er precies uit zal groeien.

groet,

Edit...

Nog even een mooie ingezoomde foto van een top waar de haartjes duidelijker zijn:

top haartjes.jpg
                          Last edited by re100200; 14 March 2014, 17:04.

Comment

Update:

Ik denk dat ze nu echt in de bloei zit. Ze groeit niet meer en maakt veel haartjes aan. Ook de kleine "topjes" groeien niet meer en maken haartjes aan.

uploadfromtaptalk1395064434554.jpguploadfromtaptalk1395064457799.jpguploadfromtaptalk1395064474381.jpguploadfromtaptalk1395064500818.jpguploadfromtaptalk1395064523746.jpg

Kan iemand bevestigen of het verstandig is om nu op bloeivoeding over te gaan?

Verder vind ik het raar dat ik een soort balletjes krijg. Wel met haartjes maar ik vind het er toch vreemd uitzien.
                            uploadfromtaptalk1395064607655.jpg

Moet ik ze weghalen of is dit normaal?

Groet,

Comment

Google eens op calyxen ofzo.
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                                Google eens op calyxen ofzo.
                                Haha bedankt QnQ. Het was volgens mij een beetje een domme vraag, maarja...

Ik ben iniedergeval begonnen met bloeivoeding en ze lijkt het wel goed op te nemen. Zal na het weekend wel weer even een update plaatsen.

Comment

Bezig...
                                X