Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Budget kweek fruit AF dinafem

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Budget kweek fruit AF dinafem

Foto update!

uploadfromtaptalk1395611147525.jpguploadfromtaptalk1395611158379.jpguploadfromtaptalk1395611168978.jpguploadfromtaptalk1395611183849.jpguploadfromtaptalk1395611207167.jpg

Voor de rest niet zo heel veel te melden. Gaat z'n gangetje

Comment

Die calixen is vrouwelijke voorbloei volgens mij.Ze gaat snel in de bloei schieten, trouwens creatief opgelost een scrognet van sateprikkers.En uitkijken voor de lampen, leuk resultaat.
      :eek::oVeel succes
      Tuinbroek

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tuinbroek View Post
        Die calixen is vrouwelijke voorbloei volgens mij.Ze gaat snel in de bloei schieten, trouwens creatief opgelost een scrognet van sateprikkers.En uitkijken voor de lampen, leuk resultaat.
        :eek::oVeel succes
        Tuinbroek
        Dankjewel Tuinbroek. Sateprikkers zijn overal goed voor!

Het is maar weer eens tijd voor een update. Helaas heb ik wat probleempjes met de bladeren. Ik vermoed dat ze te weinig zwavel krijgt omdat ik altijd kraanwater gegeven heb (te hoge pH dus). Omdat ik eigenlijk helemaal geen geld heb voor een pH meter probeer ik de groene thee oplossing maar uit.

uploadfromtaptalk1396111041642.jpguploadfromtaptalk1396111053186.jpg

Ik was gister ochtend begonnen met de groene thee. Maar ze zag er toen wel iets beter uit. Ik heb al 4 bladeren weggehaald omdat die helemaal uitgedroogd waren. En ze worden nu steeds sneller geel. Daarnaast groeit ze ook niet meer.

uploadfromtaptalk1396111327342.jpguploadfromtaptalk1396111343323.jpg

Heeft iemand misschien een tip?

Comment

Je kan ook een aftreksel maken van brandnetels volgens mij zit daar ook zwafel in, je plukt ze en dan een paar dagen latten fermenteren en je plant is er gek op.Wel een zak om je handen met plukken.
          Dat zou ik es proberen.Wat voor voeding geef je.
          En zijn de andere bladeren ook wat slap?
          Probeer het maar.
          Zijn er grote verschillen in de temperatuur.?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tuinbroek View Post
            Je kan ook een aftreksel maken van brandnetels volgens mij zit daar ook zwafel in, je plukt ze en dan een paar dagen latten fermenteren en je plant is er gek op.Wel een zak om je handen met plukken.
            Dat zou ik es proberen.Wat voor voeding geef je.
            En zijn de andere bladeren ook wat slap?
            Probeer het maar.
            Zijn er grote verschillen in de temperatuur.?
            Misschien ga ik dat inderdaad wel proberen. Moet ik nog even kijken. ik heb hier niet veel ruimte dus hangt er ook een beetje vanaf hoe erg het gaat stinken

Ik gebruik nu de bloeivoeding van biobizz.
            De temperatuur in het kastje zal tussen de 18 graden s'nachts en 28 graden overdag schommelen (s'nachts weet ik niet zo goed maar het wordt in de kamer niet kouder dan 18 graden)
            De andere bladeren zijn nog wel sterk. Maar naarmate de vergeling van de onderste bladeren toeneemt werkt het zich naar boven.

Ik dacht eerst aan te weinig stikstof omdat al even overgegaan was op bloeivoeding maar volgens monty's bladprobleem oplosser lijkt het meer op een zwafel tekort.

Comment

Of een wortelprobleem? Staan ze onder in de pot ook te nat mischien?
              Nou succes
              Ps als je er een deksel opdoet valt de stank mee.

Comment

hmm.. Misschien zelfs te weinig water. Had net gegeven maar de onderkant was kurkdroog. Heb wat bijgegeven. Ben benieuwd!
                Bedankt voor de tips tuinbroek! Mocht het niet verbeteren inderdaad maar aan de brandnetels

Comment

7 weken update:
                  Nou. Het probleem is nog niet helemaal opgelost maar ze vergeeld nu langzamer dan voorheen. Dus daar ben ik wel blij mee.

Ik vind niet dat ze hard groeit. Maar dat is volgens mij wel normaal in de bloei toch? Of wijst dit echt op een tekort..

uploadfromtaptalk1396644061472.jpguploadfromtaptalk1396644077163.jpguploadfromtaptalk1396644089765.jpguploadfromtaptalk1396644104952.jpg

Ik denk trouwens dat het probleem van het vergelen van de blaadjes komt door de pot waar ze instaat. Die zal wat aan de kleine kant zijn.

Nouja. Hopen dat ze het nog een paar weken volhoud..

Comment

Klassiek geval van te nat.
                    sigpic
                    100% BIO Indoor autoflower enthusiast

Comment

Hoe valt het mee qua stank?

Comment

Tijdens de bloei geef je biobizz Bloom maar moet je ook gewoon biobizz grow door blijven geven (mits je dat hebt), daar zitten wel belangrijke dingetjes in.
                        Opletten dat ze niet lang te nat staat.
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Ik heb niet het idee dat ik teveel water geef eerlijk gezegd. Maar ik zal eens proberen om minder te geven.

De stank valt mee. Ik gebruik 2 koolstof sponzen bij de uitlaat. Ze houden niet alles tegen maar het grootste gedeelte wel.

Ik wist niet dat ik ook groei voeding moest bijgeven tijdens de bloei? Maar in welke mate is dat dan? Ik geef dr nu 1 theelepel biobizz Bloom per halve liter water. Ik heb ook biobizz grow dus ik zal die vanaf nu ook weer een beetje meegeven

Comment

Op hun site staat het voedingsschema.
                            Infeite verwachten ze zelfs nog meer dan enkel grow en bloom.

Een theelepel... tjah, da's niet afmeten he. Best ergens een spuitje zien te bemachtigen.
                            sigpic

Comment

Dankje Gamm. Ik was al opzoek naar dat schema.

Update week 8:
                              Nog steeds blad problemen. Maar ik gaf inderdaad teveel water. Ik geef nu minder en ze staat er veel actiever bij.

Ik heb vast wat in elkaar geknutseld om de trichomes beter te kunnen zien.
                              uploadfromtaptalk1397133257128.jpguploadfromtaptalk1397133273431.jpguploadfromtaptalk1397133349295.jpg

Misschien moeilijk in te schatten maar, hoeveel weken zou ze nog moeten? Sta te popelen om de volgende in de grond te drukken :-p

Comment

Ze moet nog een aantal weken hoor.

Geduld!
                                sigpic

Comment

Bezig...
                                X