Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Budget kweek fruit AF dinafem

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Budget kweek fruit AF dinafem

We zijn alweer 9 weken verder en ik merk heel langzaam vooruitgang.
    uploadfromtaptalk1397739441263.jpg

Helaas houden de blad problemen aan.. Ik hoop dat ze niet al te lang meer nodig heeft omdat ik anders bang ben dat de vergeling alles gaat verpesten..
    uploadfromtaptalk1397740506318.jpg

Ik heb een nieuw kastje, een oude koelkast, waar ik voor de volgende kweek 2 dames in kwijt moet kunnen.
    uploadfromtaptalk1397739724188.jpguploadfromtaptalk1397739738200.jpg

Verder ben ik wat zaadjes aan het ontkiemen waarvan ik alleen weet dat het een sativa soortje is. Ik ga ze voor laten groeien zolang de fruit af nodig heeft om af te bloeien. Daarna mogen ze meteen op 12/12. Het gaat mij bij deze zaadjes niet om de opbrengst maar om het experimenteren met regulier zaad.

De volgende ronde ga ik in ieder geval voor een grotere pot zorgen. Ik denk nog steeds dat de blad problemen door een te kleine pot komen.

Tips en opmerkingen zijn van harte welkom!

Comment

Gele bladeren, daar hoef je je naar het einde van de bloei geen zorgen over te maken.

Zo zien mijn toppen er meestal uit wanneer ik oogst:

Blaadjes gewoon mooi wegknippen en dan zit je met een dergelijk resultaat:

sigpic
      100% BIO Indoor autoflower enthusiast

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gamm View Post
        Gele bladeren, daar hoef je je naar het einde van de bloei geen zorgen over te maken.
        Wat ben ik blij om dat te horen zeg! Was er al bang voor dat ze het niet zou gaan redden.
        Flinke top trouwens. Was dat ook een autoflower?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door re100200 View Post
          Flinke top trouwens. Was dat ook een autoflower?
          Autoflower inderdaad. (Northern Light) Had zo'n 320 gram droog van 3 planten.

Haar zusje:

Zoals je ziet, overvloed aan gele bladeren...

No worries!
          Last edited by Gamm; 18 April 2014, 08:05.
          sigpic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gamm View Post
            Autoflower inderdaad. (Northern Light) Had zo'n 320 gram droog van 3 planten.

No worries!
            Gaaf!, ik heb je verslag even doorgenomen. Lijkt inderdaad hetzelfde bladprobleem. Leuk resultaat iniedergeval. Kom ik aan met mijn topjes met de lengte van een halve aansteker

Comment

Het is geen bladprobleem in mijn geval. Gewoon stoppen met voeding naar het einde van de kweek om de smaak tot z'n recht te laten komen.
              sigpic

Comment

Het is een apparaat wat luchtjes en vuiltjes uit de lucht filtert. Klinkt veelbelovend..
                Last edited by re100200; 18 April 2014, 21:05.

Comment

Update week 10:

Het gaat z'n gangetje. Ik geef al een week geen voeding mee omdat ik verbrande en omgekrulde bladeren zag en ik zal voorlopig ook geen voeding meer bijgeven denk ik zo.

De toppen blijven zich verder ontwikkelen. Ik heb alleen geen idee hoelang ze nog ongeveer moet.

uploadfromtaptalk1398418455865.jpguploadfromtaptalk1398418520891.jpguploadfromtaptalk1398418572521.jpg

Verder heeft ze er 2 nieuwe vriendinnetjes bij. Het zijn dezelfde zaadjes: fruit automatic van Dinafem. Ik wou eigenlijk een niet autoflower soortje maar deze had ik toch liggen dusja. Geboortedatum = donderdag 24 april

uploadfromtaptalk1398418800745.jpg

Ik heb bij de een plant gebruik gemaakt van een mix van kleikorrels en aarde om te kijken of dit verschil geeft met dr plant die alleen op aarde staat. Ze zullen allebei groene thee drinken en met ongeveer 3 weken langzaam beginnen met biobizz grow.

De zaadjes die ik eerder wilde ontkiemen zijn helaas niet uitgekomen. Ik denk dat ze te vochtig bewaard zijn geweest.

Tot zover de update

Comment

Mss eens kijken met een vergrootglas of microscoop als je die hebt naar de trichomes

Verstuurd vanaf mijn SM-T210 met Tapatalk
                    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Ja inderdaad. Ik heb wel iets in elkaar geknutseld maar het is niet heel duidelijk. Ik zie wel duidelijk dat ze witter worden. Ik zal morgen of zondag weer even een fotootje maken met de lens erbij.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Comment

Ik heb een andere lens gevonden en hiermee kan ik wel het een en ander zien. Ze beginnen amber te kleuren!

2014-04-27 17.06.30.jpg2014-04-27 16.52.39.jpg2014-04-27 16.55.26.jpg2014-04-27 16.55.55.jpg2014-04-27 16.56.59.jpg2014-04-27 16.59.36.jpg2014-04-27 17.02.33.jpg2014-04-27 17.05.50.jpg2014-04-27 17.06.09.jpg2014-04-27 16.50.29.jpg

Hoelang denken jullie dat ze nog nodig zal hebben. Ik ga iniedergeval geen voeding meer geven.

Last edited by re100200; 27 April 2014, 17:38.

Comment

Na u spoelperiode kan je eventueel knippen

Verstuurd vanaf mijn SM-T210 met Tapatalk
                          Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                          Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

In principe heeft ze dr spoel periode al gehad. Ze heeft zo'n 1,5 week geen voeding meer gehad namelijk. Maar na een weekje zou ik wel kunnen knippen dus.

Comment

Is allemaal persoonlijk dat oogsten, ik oogst namelijk als het amber ergens een tikje zwart heeft.

Comment

Ja. Ik hou ook niet van een hele sterke wiet. Dus dat scheelt. Maar ik denk dat ze na een weekje wel een stuk meer amber zal hebben. Even afwachten.

Comment

Bezig...
                                X