Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Blueberry micro-kweek in scrog.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Blueberry micro-kweek in scrog.

Jammer van da mongooltje... Ik heb de mijne ook weg gedaan
    Mss kan je die zelfs buiten laten groeien, en nieuwe in de kastje. Misschien komt er nog iets van

grt
    -

Comment

@ Lovis; nu blijkt het geen mongooltje te zijn dus laat ik haar staan. Ben voorlopig van plan om er dan maar twee blueberry's van te zetten voor binnen. Kwam enkel zeer traag opgang.

Comment

Ik was ook van plan om maar ene te zetten in en kastje... zie nu het resultaat hehe
        -

Comment

Mongooltjes kunnen nog een heel lekkere smoke produceren, voor de opbrengst moet je het niet doen
          Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

IMG_0019.jpgIMG_0018.jpgIMG_0020.jpg

Plantjes groeien behoorlijk goed, nu lijkt de linkse nog zeer klein, dit komt doordat ik haar eerst wat langer heb laten worden op vervolgens 3 nodes terug te toppen.
            Ook zie je dat er wat gewichtjes aanhangen, dit zodat de plant niet te hard de hoogte ingaat, dit op het tweede plantje ook nog te kunnen voorzien van licht.
            Zodra deze gelijk zijn gaan deze er dus weer af.
            Verder hangen er al twee extra fannetjes er bij, maar deze zijn nog niet in werking. Wat wel handig zou zijn, gezien de soms verbranden stukjes, maar ik hang nu eenmaal graag mijn lampen wat dichte.
            Ook ga ik komende week langzaam aan de andere lampen in werking stellen.

Groetjes Mister Frank.

Comment

Gaat goed hier! Zien we e graag!
              -

Comment

jep jep jep, pas voo de foto's de dieven weg genomen, dus staan na een paar uurtjes al terug wat mooier. Komt wel goed

Comment

Frank, check jij ook soms eens onder je reflctorfolie boven de potten op schimmel want volgens mij is het daar donker en vochtig en lekker warm, kortom de ideale leefwereld voor schimmels...

Voor de rest staat het er mooi bij

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nik View Post
                    Frank, check jij ook soms eens onder je reflctorfolie boven de potten op schimmel want volgens mij is het daar donker en vochtig en lekker warm, kortom de ideale leefwereld voor schimmels...

Voor de rest staat het er mooi bij
                    Merci Nik! Dat is nu is een nuttige tip! Ging er van uit dat de wortels toch tot boven er zouden tegen groeien, en aan schimmel niet gedacht, mede doordat ik langs onder water geef...
                    Nu zal het altijd vochtiger blijven en door die folie de grond weer wat minder goed kunnen ademen ondanks de vele buizen.
                    Nu denk ik dat ik nog wat grond ga aanvullen eenmaal ze wat groter zijn. Dan kan ik even goed de folie er uithalen en deze vervangen door wat perliet zoals vorige keer.

Groetjes!

Comment

gaat lekker pik !!
                      Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

Maar die rechtse gaat voor geen reet vooruit, ook wat lichter... Te nat staan ze normaal zeker niet, beetje lichtgroenig dus begin stilaan zeer kleine dosis voeding bij te geven in de hoop dat er wat snelheid bij komt. Eenmaal die wat groter is kan ik weer lekker gerust op mijn beiden oren slapen en zonder al teveel zorgen alle lampen installeren zonder het gevaar dat de grootste plant helemaal verbrand...

Comment

Als je je pot bedekt met een stukje vliegengaas kan je daarop je perliet doen, als je de perliet weg wil kan je deze er gemakkelijk van halen op deze manier...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nik View Post
                            ...volgens mij is het daar donker en vochtig en lekker warm, kortom de ideale leefwereld voor schimmels...
                            En zijn dat dan goeie of slechte schimmels ?
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Laten we een proeftestje doen qnq, u go first?

Comment

haha, heb eens onder men doekje gekeken en het is echt kurkdroog, aleja goed droog
                                & haha handig Nik! Met dat matje, kost anders weer behoorlijk wat aan perliet.

& goede schimmels? haha, hou het toch maar voor bij de kaas...

* En ja hoor het rechtste plantje begint stilaan wat in gang te schieten, maar het mag wel gaan starten of ik doe hem de nek over. de grootste maakt bladeren aan als gek en dit is niet handig als ik hem steeds weer moet neerhalen. De arme stakker wil zo graag eens wat de hoogte ingaan.

Comment

Bezig...
                                X