Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Micro met ledspot

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Micro met ledspot

die bladeren hangen tijdens rust/donker fase op je grond en zullen daardoor
    inderdaad gaan broeien en afsterven. ik zou ze afknippen, doordat ze op
    de grond hebben gehangen 'kan' ze schimmelsporen op hebben gepikt.
    door je blad te verwijderen zal dat geen kans hebben.

verders zien ze er gezond uit hoor, ze zal nog wel meer onderste blad af gaan geven.
    gezien het strekken naar licht van je bovenste bladeren is de lichtintensiteit niet
    toereikend en zal ze selectief bladeren hergebruiken door voeding eruit te halen.
    die bladeren laten hangen tot ze leeg zijn. dan kan ze er nog goed van groeien.

succes.

Comment

Zo we zullen jullie maar eens weer informeren over de vorderingen hier .
      het gaat allemaal zo zijn gangetje, de afgestorven bladeren zijn inderdaad van licht tekort, ik had er wat folie omheen gelegt voor een betere reflectie. We gaan nu ook verder met de bloeivoeding ik voeg er ook nog dinotop bij (om er een explosie van topgroei bij te krijgen , we gebruikten dat voor de andere planten en het resultaat was waanzinnig. De zijtakken bloeien al redelijk goed vind ik voor een 27W ledlamp alleen over de koningstop ben ik nog niet echt tevreden, ze is nu wel de grote die verpakking aangaf 45 cm (45/60 cm) ik heb der ook even moeten verhuizen want de tent werd te klein. We zitten ondertussen op dag 41 sinds ze is uitgekomen by the way . Nou ik wens jullie nog een fijne dag, en tot snel

sorry jongens, ik had even een drukke tijd maar hierbij even wat foto's zonder dat ledlicht.
      image.jpgimage.jpg
      Attached Files
      Last edited by Plukker; 7 April 2014, 11:55.

Comment

Zo weer een weekje verder. Ja wat zal ik zeggen ze komt volgens mij niet veel verder dan wat ze nu is, ze blijft wel gewoon onder ledlicht staan tot ze vanzelf op is en we kijken dan wel even wat het nog geworden is. Hierbij ook even wat foto's natuurlijk. Ja de hoofdtop is er vanaf ik was wat te lang afwezig en is helemaal opgedroogd maar ze groeit wel gewoon verder gelukkig .

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

image.jpg
        Attached Files

Comment

Ziet er wel altijd uit of ze gezellig met z'n allen staan te dansen in de disco onder dat ledlicht Vooral zo in die eerste twee foto's.

Hoe krijg je het nou voor elkaar om je hoofdtop te verliezen? Dat is wel heel jammer inderdaad. Teveel tegen de lamp aangegroeid dan ofzo?

Wel grappig dat het toch nog zo'n flinke plant wordt.

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Ja de ledlamp word toch nog zo'n 30graden en als ze er dan bijna 2 dagen verwacht ik tegen aanleunt ja dan raakt ze uitgedroogd , ik ga trouwens voor de volgende keer de lamp aanpassen. Ik haal er nog 1 bij en dan haal ik de ledlampjes ervan af en vervang 1 lamp met 3w blauwe lampjes en de andere met de rooie lampjes dan heb 12x 3w in plaats van 12x 2w en dat dan 2x. Verder met experimenteren met led voor de microkweker met een laag budget , want ik ben tot zover wel tevreden maar ik ben bang dat ze niet veel meer doet dan dit. Maar we zullen zien ze is nog niet klaar dus

Comment

Zo weer een weekje verder, het gaat ook bijna vanzelf zullen we maar zeggen ,
              ze begint steeds dikkere toppen te vormen de thc begint ook al lekker te komen ze ruikt goed wat wil een blower nog meer .
              Attached Files

Comment

Hej mooi, daar ga je nog best veel jointjes mee kunnen rollen
                1ste binnenkweek LED

Comment

Hey pope, bedankt. Ja dat zal wel goed komen maar ik moet toch eerlijk zeggen dat na jullie reacties op het begin toch wel wat twijfels begon te krijgen, maar ik ben tot zover zeer tevreden, ik ga de volgende oogst wel met 2x55W tneon doen en met de ledspot ga ik nog wat experimenteren.

Comment

Hang die spot gewoon samen met de t-neon omhoog
                    1ste binnenkweek LED

Comment

Ja dat kan natuurlijk ook nog, ach we zullen wel zien deze duurt toch nog wel zo'n 2 weken als het niet langer is. En daarna maar eens even het hok goed verbouwen

Comment

Zo we zijn bijna op het einde van deze topic ben ik bang, ze begint al redelijk wat bruine haren te krijgen ik kan alleen de thc niet checken want ik heb nog geen microscoop. Ik heb der trouwens anderhalve week geleden gekliefd en jongens ook ik heb het ondervonden de plant had haar thc productie binnen 2 dagen al zowat verdubbelt het werkt echt super.
                        nou hier even wat foto's. Ja het is helaas geen mega oogst maar voor 1 ledspot van 27W vind ik dat ze het nog niet slecht heeft gedaan .
                        Attached Files

Comment

die kan nog wel ff staan toch!,
                          bruine haren zijn geen indicatie.
                          trichomen wel. als je dr deze of volgende week omhakt krijg je spijt.
                          laat dr haar gang gaan nog een week of 2/3 en ze verbaast je nog.
                          Eerste kweek ooit, 3x autoblueberry

Schoffie's Geschoffel 2014

Comment

Comment

Aan de haren alleen al te zien moeten ze echt nog ff gaan. Dat u blaadjes geel zijn van boven aan de "koningstop" is omdat u lamp daar te veel warmte geeft en die blaadjes drogen/krullen op en worden geel.
                              Met een lampje met weinig dieptestraling moet je horizontaal werken ipv verticaal.

Grtz en ziet er wel goed uit voor met die lamp.

Comment

Plukker! Die moet echt nog wel een hele tijd gaan hoor
                                1ste binnenkweek LED

Comment

Bezig...
                                X