Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Micro met ledspot

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Micro met ledspot

Hey jongens mijn excusses maar toch bedankt voor jullie reacties, ze is omgezaagd ik zal jullie even nog wat foto's laten zien van hoe ze eruit zag na het knippen, naar mijn mening was ze echt klaar. Ik zal jullie volgende week even laten weten hoeveel er vanaf kwam ik hoop toch nog op zo'n 5 gram . Ja en het volgende staat al helemaal klaar morgen zal ze boven de grond komen hoop ik.
    Attached Files

Comment

Comment

De bodem zelf word 24.5* de omgeving staat nu rond de 29,5*/30* lv 35/40%

Comment

gevalletje oogstkoorts
          Eerste kweek ooit, 3x autoblueberry

Schoffie's Geschoffel 2014

Comment

ja extreme oogstkoorts
            Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
            Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Wel vroeg he en oke thanks met bodem bedoelde ik het medium trouwens

Verstuurd vanaf mijn X909 met Tapatalk

Comment

De mat zelf word 27* volgens de papieren! maar de mat voor zo'n hokje is prima hij verwarmd het een beetje bij als de lamp uitgaat ja jongens noem het wat je wil maar iedereen heeft zo zijn eigen ervaringen met oogsten zal ik dan maar zeggen. Maar toch jongens hartstikke bedankt voor jullie interesse en reacties ik hoop dat we met z'n alle nog veel mogen kweken.
                Plukker
                ps: hoe sluit je zo'n topic of blijft dat gewoon staan

Comment

Veel te vroeg :p jammer...
                  Succes met de volgende ronde iig

Comment

en hoeveel heb je ervan geoogst? ben benieuwd naar je rookverslag!
                    Tja zo'n led lampje werkt voor zo'n micro tentje prima in de groei zo te zien, maar in de bloei is een tneon armatuurtje toch wat beter lijkt mij, zag dat je er al een had aangeschaft, of is jou mening daar anders over?

Comment

Hey Johnny haze
                      ik heb er in totaal 6 gram nog vanaf gehaald, niet veel maar voor een "experiment" vind ik dat het nog redelijk is gegaan. Ik heb er nog niks van gerookt maar het ruikt nu een beetje zoet/fris zodra ik er 1 van ga roken komen er ook wat foto's . En ja de bloei had inderdaad wat beter gemogen, de volgende keer wat extra rooie led-lampen er bij hangen en dan zal het zeker het waard zijn, of wat spaarlampen volgens mij gebruikt iedereen de Philips tornado lamp. Maar tot zover laat ik de plantjes voorgroeien onder de ledlamp en dan gaan ze onder de tneon. Ik ben ook nog steeds zeer tevreden over de Canna voeding ik gebruik het ook voor wat andere planten en het verschil is toch wel te merken ik vind het alleen jammer dat ze de dino voeding er uit hebben gegooid want daar hadden we ook zeer mooie oogsten mee gehaald. Maar tot zover ga ik eerst beginnen met de tneon en dan even kijken of we ergens kunnen uitbrijden met het voorgroeien op led en als dat allemaal goed gaat dan ook misschien zelf wat lampen maken om kosten te kunnen besparen voor de micro met budget kweek . Als we zover zijn dan komt er hopelijk een mooie kweek over weinig watt met grote opbrengsten, ik wil toch proberen om met 100watt led-lampen zo'n halve kilo droog ervanaf te halen (we zullen zien).

Comment

Hee , haha leuk om je enthousiasme te zien, en de voeding van canna is zeker een topper!
                        Micro is inderdaad leuk, en ik wens je veel succes met het behalen van 500gr van een 100watt LED-lamp, al zou ik eerst proberen om dit doel met 1000Watt led te behalen, dit zal namelijk ook niet meevallen.

Gr JohnnyHaze

Comment

Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                          Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Idd wat bovenstaande ook zeggen heb je niet echt goed ingeschat
                            Met spaarlamp, LED of T-neon wordt het echt wel een kunst om 1 gram de watt te halen.
                            Zelfs met HPS lukt het velen niet om 1 gram de watt te draaien.
                            Ik zou als ik jou was mijn verwachtingen drastisch naar beneden bijstellen

Comment

Had je net zo goed niks kunnen groeien eigenwijs. Zonde Zonde Zonde

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Comment

Met 100watt leds een halve kilo denk dat je even moet inlezen m8

Comment

Bezig...
                                X