Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Micro met ledspot

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Micro met ledspot

    Korting op 420shop
    Last edited by Plukker; 11 February 2014, 12:23.

    #2
    Re: Micro met ledspot

    Als je acht kilo kan kweken, dan lukt dat micro ook wel zou ik denken.

    Succes.
    Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
    Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

    Comment


      #3
      Re: Micro met ledspot

      Je bent al een keer gepakt door de geur waarschijnlijk, dan verwacht ik dat je dit keer slimmer bent en een nice afzuigertje met koolstoffilter aanschaft.
      Wat voor Led-spot heb je ?
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: Micro met ledspot

        Ja we zaten buiten bij een vriend te knippen (met mooi weer ) ik ben inderdaad opzoek naar een afzuiging maar ze zijn er alleen in te grote buizen, Dat komt nog wel. Uhm een 27W ledspot (even opzoeken waar ik hem gekocht heb) daarom doe ik het ook micro, maximale lichtbenutting. Tot de volgende keer

        Comment


          #5
          Re: Micro met ledspot

          Suc6 ik ben benieuwd ..

          Verstuurd van mijn GT-S5360 met Tapatalk

          Comment


            #6
            Re: Micro met ledspot

            image.jpgimage.jpgimage.jpg Zo alles staat, zaadje zit in de grond nu nog even wachten tot hij gaat groeien. Voor de mensen wie zich afvragen wat dat witte ding is rechtsboven in, dat ik de vaportek geurneutralisator boven en onderkant open draaien zorgen dat er een goeie lucht sirculatie is en hij doet de rest.

            Comment


              #7
              Re: Micro met ledspot

              Die auto big bang kan best groot worden.. buiten werden ze bij mij bijna 1m. Misschien kan je een mini scrog maken
              En hou het plantje zo kort mogelijk bij de Leds. Mijn 150watt paneel hou ik op minder dan 20cm, jij kan zeker tot 10cm lijkt mij.(echt doen anders wordt het niks!)
              1ste binnenkweek LED


              Comment


                #8

                Comment


                  #9
                  Re: Micro met ledspot

                  Scroggen met autoflowers is ook lastig, omdat je niet zelf kunt bepalen op welk moment je net vol zit en je ze in bloei zet.

                  Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                  Comment


                    #10
                    Re: Micro met ledspot

                    Beste wietefras, ja daar zou je gelijk in kunnen hebben als je er een stuk of 100 hebt staan , maar als je ervaren genoeg bent lukt je dat wel om te zien wanneer ze op het punt staan om te bloeien en vooral als je er maar 1 hebt.

                    en pope bedankt voor je tip, je moet echt met led dicht op de plant zitten. Ik had nog even gekeken en het licht is niet zo sterk als dat van een hps lamp of net wat, en moet er dus inderdaad dichter op zitten.

                    hierbij ook meteen even een foto want mijn dochter begint met groeien
                    Attached Files
                    Last edited by Plukker; 21 February 2014, 11:35.

                    Comment


                      #11
                      Re: Micro met ledspot

                      Het probleem is toch ook niet herkennen dat ze in de bloei gaan, maar dat je met scrog normaal gesproken zo lang voorgroeit tot je net vol is. Niet te lang en ook niet te kort. Maar goed, klopt dat als je uit een vorige kweek weet hoe lang dat duurt (bij dat soortje) dat je je net daar dan op kan aanpassen.

                      Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                      Comment


                        #12
                        Re: Micro met ledspot

                        Hahaha een bonsai tent :-p
                        Is eens iets anders dan die 8 kilo he....
                        Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                        Comment


                          #13

                          Comment


                            #14
                            Re: Micro met ledspot

                            Mijn Led microkweek met nog wat spaarlampen heb ik de eerste 2 mannetjes al moeten killen.. rest nu nog de AF Dwarff en de PP en beide wel dames gelukkig!
                            Het scheen dat de Ledlamp bij mij ook te hoog stond. Nu bijna 3 dagen op de 15/20cm erboven en ze lijken echt sneller te gaan zonder veel te strekken!

                            Comment


                              #15
                              Re: Micro met ledspot

                              Misschien zelf ren koolstof filter maken en een fan uit fohn? Heb ik zelf ook

                              Comment

                              Bezig...
                              X