Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Hier weer even een update van de plantjes! Er zit nog niet heel erg veel
Schot in de zaak maar dat komt waarschijnlijk omdat ik de goede verlichting niet heb op dit moment, de temp is wel goed: tussen de 27en28 graden. Ik wil vandaag nog heel erg graag 2x75w t-neon bestellen voor in de micro kast, maar moet ik nou 1xboei en 1xgroei lamp bestellen of kan ik er bij autoflowers gelijk 2x bloei in doen? Ik hoop snel van jullie te horen zodat ik mijn bestelling kan afronden😊!
Last edited by matthijs1990; 11 March 2014, 17:38.
Ik zou voor in de vloei toch opteren voor een hps lamp als je stroomverbruik er niet toe doet!
Maar hps word zo warm en is meer brand gevaarlijk dan t-neon heb ik me laten vertellen. En aangezien mijn kastje niet heel erg groot is en ik nog maar een beginner ben kies is toch eerst even voor t-neon! Als ik meer kennis en ervaring heb opgedaan wil ik het wat groter en professioneler gaan aanpakken! Toch bedankt voor je reactie👍👍
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Volgens mij maar ik heb niet zoveel verstand van af, s maar die bloeien vanzelf dus ik zou bloei lampen nemen, maar als je een keer gewoon gaat kweken is een groeilamp
beter.
Gr Tuinbroek
Volgens mij maar ik heb niet zoveel verstand van af, s maar die bloeien vanzelf dus ik zou bloei lampen nemen, maar als je een keer gewoon gaat kweken is een groeilamp
beter.
Gr Tuinbroek
Bedankt! De bestelling is afgerond, nu maar rustig wachten op de postbode 👍
Het gaat lekker met de plantjes, ze vinden het onder de t-neon lamp heel fijn zo te zien! Gisteren nog maar een keer een bestelling gedaan bij de dutch-headshop om t hokje conpleet te maken.
Hier nog even wat foto's van de dames en de nieuwe plantjes die ik gisteren heb geplant
Heb je nou 2 verschillende lampen erin? Die groene is voor groei en de oranje is voor bloei... Ik zou 2 groei lampen erin hangen als ze nog groeien en overschakelen op 2 bloeilampen zodra je de 1e pistels ziet!
Comment