Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Micro kweekje amateur:)!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Micro kweekje amateur!

Oorspronkelijk geplaatst door blash View Post
    Dus door die ventilator mag gewoon 220 volt door? :p
    Wat wil jij er op zetten dan, krachtstroom? Haha😜 ja kan gewoon 220!

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Comment

Ook even twee automatische brandblussers besteld, je weet het maar nooit! Iemand anders als ervaring met deze automatische blussers?

Comment

Ja met de mabo die hang je boven je Electriche spullen, deze op de foto is een mini sprinkler.Die zijn ook goed hoor!!!!!!
        Veel succes met je nieuwe kweekkast

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tuinbroek View Post
          Ja met de mabo die hang je boven je Electriche spullen, deze op de foto is een mini sprinkler.Die zijn ook goed hoor!!!!!!
          Veel succes met je nieuwe kweekkast
          Ik zie nu net idd die mabo, wat een mooi ding zeg! Ik ga proberen mn bestelling te anuleren en toch voor een mabo te gaan! Bedankt tuinbroek!!

Comment

Geen dank hoor veiligheid voor alles toch, een ongeluk is zo gebeurd, ik heb ook nergens losse kabels zoals je wel es ziet, een keer struikelen met mn stoonde kop en ja.Mischien kan je ze annuleren of omruilen.
            Gr tuinbroek:eek:

Comment

Hallo Matthijs, mooi kastje heb je gemaakt. En de plantjes zien er wel goed uit.
              Die brandblussers heb ik ook, mabo oogt idd wel mooier, maja... als deze ook werken, is het belangrijkste toch?
              Gewoon zorgen dat je kast lichtdicht is wel belangrijk. Wat er uit kan, kan er ook in... ik bedoel die witte afvoerslang, en hoe minder bochten hoe minder weerstand.
              Succes nog.
              gtz
              Haze Berry, Shining Silver Haze, Critical en White Widow
              Jack Herer in scrog
              The Autofiles (Autoflower buitenkweek)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JacktheBass View Post
                Hallo Matthijs, mooi kastje heb je gemaakt. En de plantjes zien er wel goed uit.
                Die brandblussers heb ik ook, mabo oogt idd wel mooier, maja... als deze ook werken, is het belangrijkste toch?
                Gewoon zorgen dat je kast lichtdicht is wel belangrijk. Wat er uit kan, kan er ook in... ik bedoel die witte afvoerslang, en hoe minder bochten hoe minder weerstand.
                Succes nog.
                gtz
                Thx voor je reacties en je tips! Wat raad jij me aan hoe ik het luchtdicht krijg dan? Want heb de ventilator aan beide kanten dicht gekit en de slag er om heen gemonteerd en vervolgens ingetapet met ducktape en slang klem er overheen gedaan. En miss is het een oplossing als ik mijn filter dan recht boven mijn vent hang zodat ik minder weerstand heb👍

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door matthijs1990 View Post
                  Thxx!

Ja het is inderdaad wat duurder geworden dan ik had gedacht van te voren haha! Maar ben wel blij dat ik nu alles netjes en goed voor elkaar heb👍 en dat ik er nog heeeeel veel mooie buds mee kan kweken😬👍

Ja ik had het ook hoor. Ben maar een arm studentje die een nieuwe hobby zocht. Toch proberen alles zo goedkoop mogelijk te doen maar als je alle beetjes bij elkaar optelt is het toch nog best een bedrag :-p

Maar goed. Dat is bij elke hobby hetzelfde. Als we er maar lol aan beleven!

Comment

Matthijs ik zie nu dat je dezelfde ventilator als ik eerst gebruikte icm dezelfde filter. Dit gaf bij mij problemen. Zuig je door de filter of ga je uitblazen in de filter?? Dikke kans dat de ventilator te zwak is voor deze filter...

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Ik zie nu dat je er door heen blaast. Jammer dat ik het niet eerder heb gezien. Maar dit gaat helaas niet werken. Zie dit topic: http://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/33766-Luchtfilter-probleem-en-het-begint-al-te-stinken Ik zie dat je genoeg hoogte hebt in je kast!! Ik raad aan de ventilator te retourneren en een andere te kopen. Bekijk de link even en dan snap je hoop ik wat ik bedoel. Mocht je vragen hebben laat maar weten!
                    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

Comment

Zoo de nieuwe big bang auto flowers zijn ook uitgekomen, tempratuur zit zo rond de 27/28 graden. En mn andere 2 autoflowers beginnen nu ook mooi te groeien!

Als jullie nog op/aanmerkingen hebben hoor ik het graag!

Greetz

Comment

De filter hang je in je kast... die verbind je met die slang aan je ventilator die direct naar buiten blaast! Zo word de lucht door de filter heen getrokken voordat het naar buiten word geblaasd door je ventilator ipv andersom.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door chemiel050 View Post
                          De filter hang je in je kast... die verbind je met die slang aan je ventilator die direct naar buiten blaast! Zo word de lucht door de filter heen getrokken voordat het naar buiten word geblaasd door je ventilator ipv andersom.

Aiii shitt... Ik dacht dat hij het wel zou trekken... En als ik mijn filter nou echt gewoon boven op mijn vent zet? Dat hij de lucht rechtstreek in het filter blaast? En ik ga die link even bekijken van jou👍! Bedankt

Comment

Dat had ik dus ook gedaan. Maar toen kon de warmte bij mij niet weg. Misschien dat het bij jou mee valt. Maar raad aan het aan te passen. Ik had het PRECIES zoals jou met dezelfde spullen. Ik raad je aan het net zo op te lossen als mij en alles in je kast te plaatsen. Uitblazen in de filter met deze ventilator gaat niet lukken ieg. Aanzuigen kun je nog proberen dan moet je de filter rechtsboven in je kast hangen. Al denk ik dat dat ook moeilijk word met deze ventilator... Alles lees je in het topic... Mocht je er niet uitkomen hoe je het anders kan doen, laat me weten! Is niet zo moeilijk op te lossen en dan werkt je kast perfect.

Als je de ventilator retour kan doen raad ik dat aan. De rhino filter kan je wel gebruiken mits je een goede ventilator erbij hebt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door chemiel050 View Post
                              Dat had ik dus ook gedaan. Maar toen kon de warmte bij mij niet weg. Misschien dat het bij jou mee valt. Maar raad aan het aan te passen. Ik had het PRECIES zoals jou met dezelfde spullen. Ik raad je aan het net zo op te lossen als mij en alles in je kast te plaatsen. Uitblazen in de filter met deze ventilator gaat niet lukken ieg. Aanzuigen kun je nog proberen dan moet je de filter rechtsboven in je kast hangen. Al denk ik dat dat ook moeilijk word met deze ventilator... Alles lees je in het topic... Mocht je er niet uitkomen hoe je het anders kan doen, laat me weten! Is niet zo moeilijk op te lossen en dan werkt je kast perfect.

Als je de ventilator retour kan doen raad ik dat aan. De rhino filter kan je wel gebruiken mits je een goede ventilator erbij hebt.

Oplichters!

Comment

Hoi mattijs
                                Dat red die ventilator niet hoor, ik heb hem als inblaas gehad, en dan die bocht erin, dan verlies je een hoop kracht.Ik meen ook te zien dat je kastje van spaanplaat is? Als dit zo is dan moet je hem ff goed schilderen, want het is nogal vochtgevoelig.En ik zou proberen die afzuiging te ruilen.Als je de bon nog hebt en een kleine ruck 125 nemen.
                                Verder je plantjes zien er al goed uit, en het virus heeft je te pakken he.Het is gewoon een leuke hobby.Dus veel succes zal je af en toe es komen kijken, ik ben ook ooit met nog een kleiner kastje begonnen., Je kan de binnen kant ook gewoon wit maken, maakt geen verschil hoor, kwa weerkaatsing.
                                Grtuinbroek

Comment

Bezig...
                                X