Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Micro kweekje amateur:)!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Micro kweekje amateur!

Oorspronkelijk geplaatst door tuinbroek View Post
    Hoi mattijs
    Dat red die ventilator niet hoor, ik heb hem als inblaas gehad, en dan die bocht erin, dan verlies je een hoop kracht.Ik meen ook te zien dat je kastje van spaanplaat is? Als dit zo is dan moet je hem ff goed schilderen, want het is nogal vochtgevoelig.En ik zou proberen die afzuiging te ruilen.Als je de bon nog hebt en een kleine ruck 125 nemen.
    Verder je plantjes zien er al goed uit, en het virus heeft je te pakken he.Het is gewoon een leuke hobby.Dus veel succes zal je af en toe es komen kijken, ik ben ook ooit met nog een kleiner kastje begonnen., Je kan de binnen kant ook gewoon wit maken, maakt geen verschil hoor, kwa weerkaatsing.
    Grtuinbroek

Hoi tuinbroek😁!Ik ga van de week huidig filter er uit halen en er een ruck 125 inzetten! Maar kan ik deze in de wand monteren? Of hoe kan ik het het makkelijkste doen? Want het niet helemaal wat nou waar moet komen?

Alvast bedankt!

Gr.

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Comment

Heb het nu tijdelijk maar even zo gedaan

Dan heeft het tenminste nog een beetje nut!

Comment

Je afzuiger in de bovenhoek links of rechts en dan je inblaas onder, heb je geen pasieve inlaat
        Kijk als je aan een kant een gat maakt dan zuigt de afzuiger daar wel zn frisse lucht door, maar je kunt hem ook actief doen met die kleine inblaas, maar ik zou hem ruilen bij de headshop en dan wat bij betalen voor een ruck, ze zijn wel geschikt hoor.
        En dan gewoon een pasieve inlaat, daar mag dan geen licht doorkomen, die witte slang laat ook licht door of er wat omheen doen of vervangen voor een silveren of een zwarte.Maar ik zou voor passief gaan kwa inlaat, bespaart ook geld en dat wil makkelijk met die afmeting kast.:eek::o

Comment

En niet te veel water geven he!!!!!! Dat doet bijna iedereen voor de arme plantjes terwijl ze dan al genoeg hebben.

Comment

Micro kweekje amateur!

En niet te veel water geven he!!!!!! Dat doet bijna iedereen voor de arme plantjes terwijl ze dan al genoeg hebben.
            Nee ik probeer ze zo min mogelijk te geven!

Volstaat deze afzuiger ook? Zitten 4 standen op en dan kan ik hem voor een prikkie over nemen! Gr.

En dit zag ik ook nog staan.. Is dit niet de ideale oplossing? Filter in mn kweekruimte en softbox zelf buiten de ruimte?
            Last edited by matthijs1990; 17 March 2014, 22:30.

Comment

Nee ik zou in jou geval gaan voor de ruck is zat voor jou kast hoeveel kost dat ding en is die zaak betrouwbaar?

Comment

Nee ik zou in jou geval gaan voor de ruck is zat voor jou kast hoeveel kost dat ding en is die zaak betrouwbaar?
                Bedankt voor alle info!!

Ik heb dit nu besteld, en hoop dat t morgen aankomt!

Comment

Matthijs
                  Hoe hete die verkopende partij want gezien de prijs
                  heb ik ook wel belang bij die afzuiger die ik dan als inblaas ga gebruiken.Dus zou je mij ook dat adres kunnen geven, ik heb al gezocht maar kon het niet vinden.Want ik heb toen 70 euro voor de mijne betaald en ik moet toch voor de zomer de boel wat koeler hebben, nou heb jij geen 600 watt lamp maar zomers is het erg moeilijk om de boel onder de 30* celcius te houden, en die slang is ook niet duur.
                  He succes

Comment

Matthijs
                    Hoe hete die verkopende partij want gezien de prijs
                    heb ik ook wel belang bij die afzuiger die ik dan als inblaas ga gebruiken.Dus zou je mij ook dat adres kunnen geven, ik heb al gezocht maar kon het niet vinden.Want ik heb toen 70 euro voor de mijne betaald en ik moet toch voor de zomer de boel wat koeler hebben, nou heb jij geen 600 watt lamp maar zomers is het erg moeilijk om de boel onder de 30* celcius te houden, en die slang is ook niet duur.
                    He succes
                    Hee tuinbroek! Zag net je berichtje!

EUGardenCenter is het grootste tuincentrum van Europa. Laagste prijsgarantie & meest uitgebreide assortiment van Nederland! Snelle en discrete levering!

Kijk maar even op deze link!

Groeten!!

Comment

Bedankt mattijs.

Comment

Bedankt mattijs.
                        Die foto ziet er wel heerlijk uit moet ik zeggen

Comment

Ja mn laatste kweek, er staat nog een die wss opnieuw gaan bloeien.
                          Die gaat morgen om, ik had 450 gram droog gedraaid, plus deze nog, het is een kruising amnesia x fruit lebanon.

Comment

Dat ziet er echt top uit zeg!! Ik hoop echt dat ik in de toekomst ook zulke resultaten ga behalen!

Comment

Nou ik ben in een kleiner kastje begonnen nog kleiner dan die van jou met een af sweet devil en ik was me toch blij met mn eigen wietje schoon en zuiver.:eek::o
                              Gewoon rustig beginnen en veel lezen en kom je er niet uit dr is altijd wel iemand die je helpt.
                              Grtuinbroek

Comment

Trouwens hoe groot zijn ze nou ben wel nieuwschierig.Met een beetje goed tuinieren haal je toch wel 20 gr per plant
                                Dus in jou geval 120 gram
                                Tenminste ik ging er van uit dat je 6 hebt? Nou graag nog es foto's.

Comment

Bezig...
                                X