Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Micro kweekje amateur:)!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Micro kweekje amateur!

Tijdelijke oplossing is netjes... blijf het een beetje op temperatuur? De filter hoef je eigenlijk de 1e paar weken nog niet te bevestigen. Dan heb je toch nog geen geur en gaat je filter wat langer mee.
    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tuinbroek View Post
      Trouwens hoe groot zijn ze nou ben wel nieuwschierig.Met een beetje goed tuinieren haal je toch wel 20 gr per plant
      Dus in jou geval 120 gram
      Tenminste ik ging er van uit dat je 6 hebt? Nou graag nog es foto's.

De zaalingen die ik al eerste had gekweekt beginnen nu mooi te groeien(2x lowryder#2) en in de andere 3 potjes zit nu big bang autoflower die hebben net het kopje boven. Tevens nog een die ik eergisteren heb geplant, dit is een ak47.

[IMG]http://img.tapatalk.com/d/
      14/03/19/nuqa9e4e.jpg[/IMG]

Net wel mn lamp op mn plantje laten vallen😵haha..

Gelukkig alleen maar een blaadje door de midden heen gegaan.

Hier nog een foto van de dames bij elkaar,

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door chemiel050 View Post
        Tijdelijke oplossing is netjes... blijf het een beetje op temperatuur? De filter hoef je eigenlijk de 1e paar weken nog niet te bevestigen. Dan heb je toch nog geen geur en gaat je filter wat langer mee.
        Ja temp is eigenlijk precies goed zo! Maar ik merk dat mijn pc fan zelfs nog meer kracht heeft dan die buisafzuiger die ik er nu tijdelijk nog in heb... Nou wil ik mijn plantje ook graag gaan toppen zodat ze in de breedte gaan groeien, maar ik weet niet goed welk dingetje ik er nou af moet knippen... Straks verknip ik mn hele plant😵

Comment

De bovenkant. duh.gif
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Denk erom dat je de nieuwe zijscheuten die later de zijtakken worden niet mee knipt. Dit zijn 2 kleine blaadjes in de okseltjes. Het steeltje ertussen knip je er vlak boven weg.

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

En prik nog even wat gaatjes in het plastic over die pot. Straks word het te vochtig en dan komt er ook frisse lucht bij.

Comment

Denk erom dat je de nieuwe zijscheuten die later de zijtakken worden niet mee knipt. Dit zijn 2 kleine blaadjes in de okseltjes. Het steeltje ertussen knip je er vlak boven weg.

En prik nog even wat gaatjes in het plastic over die pot. Straks word het te vochtig en dan komt er ook frisse lucht bij.
              Gaatjes zitten in het folie, en ik heb 1 plant getopt, tenminste dat hoop ik😂!! Ik heb er even een foto van gemaakt, maar weet niet of de foto's duidelijk genoeg zijn!

Comment

Is goed gegaan dus doe zo voort.Als je niet goed topt heet het fimmen fuck i missed.Maar heb hem ff vergroot en het lijkt goed.
                Nu krijg je daar 2 toppen inplaatst van een.Dus een win win situatie:eek::o

Comment

Hier nog even weer een update' van de plantjes en de 2e lamp!

De postbode was vanmorgen al lekker op tijd bij de bel met mijn bestelling,

Net even bezig geweest en de nieuwe lamp hangt er in! Alleen vergeten groei lampen er bij te bestellen.. Maar die komen maandag aan. [IMG]http://img.tapatalk.com/d/
                  14/03/22/tady6ebe.jpg[/IMG]

En hier nog even wat foto's van de plantjes, ze zien er wel donkergroen uit, dit een goed teken toch?

De potten die ik had bestel zijn een beetje te groot😵 dus even omruilen

En zelfs nog een cadeau'tje gekregen van de dutch-headshop, zometeen ook maar even in de grond drukken😇

Owja nog een vraagje, mijn autoflowers "lowryders"( die 2 grote) die staan er nu bijna 3 weken, kan ik maandag dan al de bloeilampen er in doen?

Grreetz

Comment

Gooi ze maar in de bloei hoor ze zijn al groot genoeg en mooi gezonde groene kleur dus ik zou er voor gaan, het zijn af, s he dan had je ook gelijk de bloeilamp er op kunnen zetten want ze gaan automatisch bloeien.
                    Gr tuinbroek

Comment

Gooi ze maar in de bloei hoor ze zijn al groot genoeg en mooi gezonde groene kleur dus ik zou er voor gaan, het zijn af, s he dan had je ook gelijk de bloeilamp er op kunnen zetten want ze gaan automatisch bloeien.
                      Gr tuinbroek

Bloeilampen zitten er in, en nu wachten maar..

Comment

Ja ik dacht al die gaan helemaal geen vootgroei nodig hebben het zijn af, s.ik heb ze een jaar geleden op balkon gehad in de zomer, van zaad tot uitgebloeide plant in 6 week:eek::o
                        Een foto uit de oude doos.
                        Gewoon in de zon.

Comment

Nice Matthijs ook 2 t-neon ermaturen erin zie ik 4x36 watt of? Heb je ze doorgelinkt en op 1 tijdschakelaar aangesloten??

Ik had persoonlijk gewacht met de bloeilampen totdat je de 1e witte pistels ziet. Maar het zal wel niet veel uitmaken.

Zolang je geen witte pistels ziet zijn ze nog aan het groeien.

Waarom heb je de lampen aan touwtjes is het neit vervelend om ze zo in hoogte te verstellen? kettingen werken misschien wel makkelijker, te krijgen bij elke doe het zelf zaak of bouwmarkt.
                          Zelf heb ik deze: http://www.growcenter-noord.nl/lichthangers-set-twee-stuks-p-2885.html

Comment

Nice Matthijs ook 2 t-neon ermaturen erin zie ik 4x36 watt of? Heb je ze doorgelinkt en op 1 tijdschakelaar aangesloten??

Ik had persoonlijk gewacht met de bloeilampen totdat je de 1e witte pistels ziet. Maar het zal wel niet veel uitmaken.

Zolang je geen witte pistels ziet zijn ze nog aan het groeien.

Thxx!

Heb er nu 2 armaturen van 150watt p/s! En heb ze idd op een schakelaar zitten, ben nu af en toe wel ff aan t voelen of de schakelaar te/warm word. Maar volgens mij werkt het primaa👍 ik geef ze nu ook nog gewoon groei voeding, tot dat ik het eerste pisteltje zie, en ik heb nu terra vega groei, en terra flores bloei. Wat zou nou echt een aanwist zijn om er bij te hebben voor een grotere opbrengst? Heb al wel rond zitten kijken maar er zijn zo mega veel dingen in omloop dat ik door de bomen het bos niet meer zie:p... Jou kweek gaat ook echt mooi chemiel!

Comment

Ja ik dacht al die gaan helemaal geen vootgroei nodig hebben het zijn af, s.ik heb ze een jaar geleden op balkon gehad in de zomer, van zaad tot uitgebloeide plant in 6 week:eek::o
                              Een foto uit de oude doos.
                              Gewoon in de zon.

Ik heb 6 te grote potten besteld die niet in mijn microkweek passen, dus net even paar mooie autoflowers besteld en dan zet ik de plantjes binnen kort mooi boven op mijn platte dak!

Comment

Ja doen heb je buiten geen omkijk naar.Alleen water en voeding en stroom van moeder natuur lekker goedkoop.
                                Ik doe het alleen als ik binnen niks heb staan want ze staan op balkon en als mensen gaan klagen dan ben je alles kwijt.Maar je kan ook een paar op stille plekken zetten en dan van die biotabletten erbij en dan hoef je er ook niet heen, ja om te oogsten.:eek::o

Comment

Bezig...
                                X