Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
3x bigbang autoflower, en de linker die flikker in zometeen uit mn kast, is een zaadje van freeseeds online...
Maar bij mn lowryders gaat het niet helemaal lekker, misschien weet een van jullie wat er mee is, 2bladeren kleuren lichtjes geel en bij een blad zit gewoon een soort van dor verbrand stukje in t blad..
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Dat van die bladeren heb ik ook bij mij. Alleen de onderste he? Bij mij zijn ze dood gegaan en heb ik ze nadat ze helemaal dor waren eraf gehaald. De rest van de plant doet het nog prima maar ik weet niet of er iets aan te doen is
Nee nog niet maar zou vandaag verstuurd worden.Is er in zwolle geen growshop, aarde is zo duur om te versturen.
Bij onlinekweken.nl moet je ook niets bestellen ik heb daar een gavita esva 600 watt dimbaar.Zondag al besteld, vanmorgen boos gebeld hij was nou binnen en zou vandaag nog weg gestuurd worden.De webshop is ongeveer 30 km bij mij vandaan dus als ik hem niet gauw krijg rij ik er wel heen om mn geld 172euro weer te krijgen.
Ik vind een webwinkel hoort binnen 2 dagen te bezorgen.Nou ik moet toch tot dinsdag wachten want ze gaan een asbestcontrole doen dus dan kan ik weer kweken.
Het jeukt wel hoor alles is op de esva na aanwezig dus ik wil kweken.Vooral als ik jou plantjes zie dan wil je zelf ook graag weer.
Nee nog niet maar zou vandaag verstuurd worden.Is er in zwolle geen growshop, aarde is zo duur om te versturen.
Bij onlinekweken.nl moet je ook niets bestellen ik heb daar een gavita esva 600 watt dimbaar.Zondag al besteld, vanmorgen boos gebeld hij was nou binnen en zou vandaag nog weg gestuurd worden.De webshop is ongeveer 30 km bij mij vandaan dus als ik hem niet gauw krijg rij ik er wel heen om mn geld 172euro weer te krijgen.
Ik vind een webwinkel hoort binnen 2 dagen te bezorgen.Nou ik moet toch tot dinsdag wachten want ze gaan een asbestcontrole doen dus dan kan ik weer kweken.
Het jeukt wel hoor alles is op de esva na aanwezig dus ik wil kweken.Vooral als ik jou plantjes zie dan wil je zelf ook graag weer.
Wat een slechte zaak zeg.. Dutch head shop is bij mij nog de enigste waar het daadwerkelijk altijd binnen 24uur binnen was! En online kweker ga ik zeker nooit wat bestellen als ik dat zo hoor. En bij leafman was ik voor 2 zakken a25 liter 15euro kwijt inc. Verzendkosten dus viel me nog mee! Hoop dat de postbode jou heeeel snel blij gaat maken met je pakketjes tuinbroek!
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Comment