Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Micro kweekje amateur:)!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Micro kweekje amateur!

ziet er goed uit ! ik ga je volgen !

Comment

Hier weer even een kleine update van de dames...

De 2 lowryders

3x bigbang autoflower, en de linker die flikker in zometeen uit mn kast, is een zaadje van freeseeds online...

Maar bij mn lowryders gaat het niet helemaal lekker, misschien weet een van jullie wat er mee is, 2bladeren kleuren lichtjes geel en bij een blad zit gewoon een soort van dor verbrand stukje in t blad..

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Comment

Dat van die bladeren heb ik ook bij mij. Alleen de onderste he? Bij mij zijn ze dood gegaan en heb ik ze nadat ze helemaal dor waren eraf gehaald. De rest van de plant doet het nog prima maar ik weet niet of er iets aan te doen is

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

Comment

Ik denk aan overvoeding of te nat, kan dat kloppen
          Is het voorbemeste grond? Zo ja dan minder voeding.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tuinbroek View Post
            Ik denk aan overvoeding of te nat, kan dat kloppen
            Is het voorbemeste grond? Zo ja dan minder voeding.
            Ja is voor bemeste grond, en geef 3keer per week canna bloei. Mischien dat maar wat minder doen!

En ik kan jou geen pb bericht terug sturen tuinbroek.. Hij geeft aam dat jij het maximale aantal berichten in je inbox hebt zitten!

Gr.

Comment

Bedankt zal m ff legen.

Comment

Zo vandaag eindelijk mn bestelling binnen gekregen! Nieuwe potjes en bat mix

En volgens mij vinden ze het heerlijk die batmix

Comment

Bedankt zal m ff legen.
                  Jij je bestelling ook al binnen?

Comment

Nee nog niet maar zou vandaag verstuurd worden.Is er in zwolle geen growshop, aarde is zo duur om te versturen.
                    Bij onlinekweken.nl moet je ook niets bestellen ik heb daar een gavita esva 600 watt dimbaar.Zondag al besteld, vanmorgen boos gebeld hij was nou binnen en zou vandaag nog weg gestuurd worden.De webshop is ongeveer 30 km bij mij vandaan dus als ik hem niet gauw krijg rij ik er wel heen om mn geld 172euro weer te krijgen.
                    Ik vind een webwinkel hoort binnen 2 dagen te bezorgen.Nou ik moet toch tot dinsdag wachten want ze gaan een asbestcontrole doen dus dan kan ik weer kweken.
                    Het jeukt wel hoor alles is op de esva na aanwezig dus ik wil kweken.Vooral als ik jou plantjes zie dan wil je zelf ook graag weer.

Comment

Nee nog niet maar zou vandaag verstuurd worden.Is er in zwolle geen growshop, aarde is zo duur om te versturen.
                      Bij onlinekweken.nl moet je ook niets bestellen ik heb daar een gavita esva 600 watt dimbaar.Zondag al besteld, vanmorgen boos gebeld hij was nou binnen en zou vandaag nog weg gestuurd worden.De webshop is ongeveer 30 km bij mij vandaan dus als ik hem niet gauw krijg rij ik er wel heen om mn geld 172euro weer te krijgen.
                      Ik vind een webwinkel hoort binnen 2 dagen te bezorgen.Nou ik moet toch tot dinsdag wachten want ze gaan een asbestcontrole doen dus dan kan ik weer kweken.
                      Het jeukt wel hoor alles is op de esva na aanwezig dus ik wil kweken.Vooral als ik jou plantjes zie dan wil je zelf ook graag weer.

Wat een slechte zaak zeg.. Dutch head shop is bij mij nog de enigste waar het daadwerkelijk altijd binnen 24uur binnen was! En online kweker ga ik zeker nooit wat bestellen als ik dat zo hoor. En bij leafman was ik voor 2 zakken a25 liter 15euro kwijt inc. Verzendkosten dus viel me nog mee! Hoop dat de postbode jou heeeel snel blij gaat maken met je pakketjes tuinbroek!

Comment

Greensell zit in Zwolle toch?

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Hier nog even een kleine update

Comment

En eindelijk de afzuiging ook goed voor elkaar! iemand enig idee wat de allerbeste tempratuur is voor mijn hokje?

Comment

De ideale temperatuur om wiet te kweken is tussen de 22-28 graden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door muslum View Post
                                De ideale temperatuur om wiet te kweken is tussen de 22-28 graden

Ja maar tussen de 22 en 28 zit nog wel een groot verschil....

Comment

Bezig...
                                X