Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ik zou hem op 26* cel zetten ik draai ook altijd een vaste temp, maar ik heb mijn inblaas en afzuiger aangesloten op een controller die zorgt altijd voor wat overdruk omdat hij constant meet dan laat hij de inblaas wat dimmen en de afzuig wat harder lopen, ideaal ding.
Bij mij altijd 26*cel en snacht controleerd hij de kachel als de temp onder de 21* komt dan schakeld hij de kachel in, maar dat hoeft al bijna niet meer want het word al warmer.
Zit er een sensor aan je afzuiger? Dan zet je die op 26*cel.Nou je plantjes hebben het naar hun zin.
Nog 2 dagen dan kan ik weer.
Ja ik zat ook al naar de foto's te kijken het lijken wel ballen.Kan dat ook met AF, s? Matthijs vraag maar ff bij problemen, maar het lijken net ballen en dus mannelijk.
Ik hoop het niet voor je.
Ja ik zat ook al naar de foto's te kijken het lijken wel ballen.Kan dat ook met AF, s? Matthijs vraag maar ff bij problemen, maar het lijken net ballen en dus mannelijk.
Ik hoop het niet voor je.
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Hebben ze het allemaal dan weghalen en elke dag chekken.Ik denk dat het wel banaantjes zijn, hoe lang moeten ze nog, als ze niet zo lang meer hoeven kan je ze wegpeuteren.Hebben ze duidelijk stres gehad?
Het duurt ongeveer 2 week om herma te worden dus is er toen iets bijzonders gebeurt?
Jammer hoor.
Hebben ze het allemaal dan weghalen en elke dag chekken.Ik denk dat het wel banaantjes zijn, hoe lang moeten ze nog, als ze niet zo lang meer hoeven kan je ze wegpeuteren.Hebben ze duidelijk stres gehad?
Het duurt ongeveer 2 week om herma te worden dus is er toen iets bijzonders gebeurt?
Jammer hoor.
De andere plant heeft dit
Wel echt balen zeg... Er zitten 4 balletjes aan... Ik trek ze er nu wel af... Of raad je me aan om de 2 grote allebei weg te gooien? En is het zekerweten een herma of kan t nog goed komen? Ze hebben na mijn weten geen stress gehad...
Ik baal er wel echt van zeg...
Jammer hoor.
Dit heb ik net van beide plantjes afgehaald... Beter gooi ik ze allebei weg he? Voor dat ze mn nieuwe kleine plantjes ook gaan bestuiven
Comment