Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Micro kweekje amateur:)!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Micro kweekje amateur!

Oorspronkelijk geplaatst door tuinbroek View Post
    Mischien is die big bud niet zo herma gevoelig.
    He succes matthijs
    Laten we het hopen tuinbroek... Ik heb ze net naar buiten gezet, en ga kijken wat er van terecht komt.. Heb net al wel 10 nieuwe zaden besteld.. Hopen dat ik nu wel een keer geluk heb...

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Comment

Hier mag trouwens wel een slotje op! Ik ga beginnen met een nieuw verslag als ik mijn zaden binnen heb!

Comment

Comment

Zonde man! Ik blijf ook volgen..

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

Comment

Bedankt mannen! Het was een flinke tegenvaller maar we gaan gewoon door👍👍

Comment

Heb ze toch nog maar even in de tuin gezet ipv de kliko.. Kijken wat er gebeurt!

Comment

Verstandig
                Nou haal je in elk geval wat te roken er van over.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tuinbroek View Post
                  Verstandig
                  Nou haal je in elk geval wat te roken er van over.
                  Haha precies!!

Comment

Vandaag mn nieuwe zaden en voeding binnen gekegen, nu de blueberry's en de bigbang maar even ontkiemen! En nu maar hopen dat het niet weer herma's worden!

Comment

K ben benieuwd naar je big bang auto, ik heb die zelf nu ook 1 staan onder de ledspot. Ze groeit goed ze komt nu ook in de bloei maar ik ben toch benieuwd naar de opbrengst. Dus al met al succes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Plukker View Post
                        K ben benieuwd naar je big bang auto, ik heb die zelf nu ook 1 staan onder de ledspot. Ze groeit goed ze komt nu ook in de bloei maar ik ben toch benieuwd naar de opbrengst. Dus al met al succes

Bedankt Plukker!

Ik heb nu ook al 3x bigbang autoflower in mn kastje staan, die gaan ook wel mooi. Alleen hoop niet dat dat herma's worden want de 2 lowryders die er naast stonden waren allebei herma's geworden.

Comment

Micro kweekje amateur!

En mijn luchtvochtigheid zit op +-40% dat is veelste laag volgens mij.. Iemand nog een tip om het wat omhoog te krikken?

En wanneer kan je het best die vita race gebruiken? En is fijne nevel beter of kan ik het gewoon een beetje subtiel over de plant heen gieten?

Alvast bedankt!

Gr
                          Last edited by matthijs1990; 2 April 2014, 14:09.

Comment

Gewoon vanaf blijven. Je kunt zo'n bevochtiger kopen, maar dat sproeit kleine druppeltjes de lucht in en geen waterdamp. Die druppeltjes slaan op je armatuur en wanden (waar het je reflectie kost) of gaan het filter in (ook niet goed).

Alleen even opletten dat je de temperatuur dan niet te ver laat oplopen. Bij lage luchtvochtigheid gaan de planten dan teveel verdampen en dan gaan je blaadjes opkrullen. Dat zie je dus vanzelf ook wel trouwens en daar hebben ze zo te zien nu geen last van.

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wietefras View Post
                              Gewoon vanaf blijven. Je kunt zo'n bevochtiger kopen, maar dat sproeit kleine druppeltjes de lucht in en geen waterdamp. Die druppeltjes slaan op je armatuur en wanden (waar het je reflectie kost) of gaan het filter in (ook niet goed).

Alleen even opletten dat je de temperatuur dan niet te ver laat oplopen. Bij lage luchtvochtigheid gaan de planten dan teveel verdampen en dan gaan je blaadjes opkrullen. Dat zie je dus vanzelf ook wel trouwens en daar hebben ze zo te zien nu geen last van.
                              Bedankt voor je snelle info Wietefras!

Comment

Nou wietefras de druppels vallen niet hoor dat is het verschil tussen een vernevelaar (sonisch) en een vedamper dat gaat inderdaad met hitte en veel vocht.Ik gebruik hem alleen in de groei en dan staat meestal het filter en de afzuiging nog niet aan.
                                Tuinbroek

Comment

Bezig...
                                X