Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Micro kweekje amateur:)!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Micro kweekje amateur!

Een nat washandje ophangen in de kweekruimte, zou dat effect hebben? Kwam net namelijk een artikel tegen op internet van mensen die dat doen

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Comment

De druppels van zo'n (sonische) luchtbevochtiger vallen inderdaad niet. Ze zijn zo licht dat ze zweven. Het is meer een soort mist van kleine druppels. Al verdampt een deel natuurlijk wel voordat het ergens op neer slaat.

Scheelt ook wel hoe hard je zo'n ding zet. Als je maar een beetje vocht de ruimte in blaast dan zal het merendeel wel verdampen voordat het as druppel ergens op kan slaan. Ik heb die bevochtiger ook wel eens (per ongeluk) te hard aan laten staan en dan stond de hele tent vol met mist

Hoe dan ook, het was mij teveel gekloot en ik zag er eigenlijk ook geen voordeel uit. Die planten doen het prima op 40% luchtvochtigheid.

Ze zouden eigenlijk iets moeten maken dat je de warmte van de lamp kan gebruiken om water te verdampen. Twee vliegen in een klap

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Ik heb elke kweek te maken gehad met een luchtvochtigheid tussen de 40 en 50% procent in het begin, altijd gezeik met schoteltjes en dat hielp eigenlijk vrijwel niks... Maar toch elke keer weer een mooie plant die het prima doet, dus ik zie er ook geen kwaad in.

Comment

Hier nog even een update van de dames,

De nieuwe voeding doet goed z'n werk volgens mij!

Hier nog even een update van de ak-47
          En die mini die je er links bij tussen ziet staan is een royal dwarf auto, ik was het zaadje kwijtgeraakt in de zak met potgrond maar zag ineens wat naar boven komen!

En de zaadjes "blueberry autoflower" liggen te ontkiemen!

Gegroet✌️

Comment

Nou dat oogsten duurt nog wel ff, heb je al bloei? Of voorbloei? Ik zie dat in die van dutch headshop 14% thc zit, die ik nou rook is 20% dan sta je echt op je kop.

Comment

Voor de fun even gekeken wat er gebeurt als ik mijn kamer plant alleen water geef(foto1) en de andere plant(2e foto) voeding mee geef die ik ook aan mijn wietplanten geef

Ik zie toch wel duidelijk verschil na 2dagen!

Comment

Leuk he ik geef mn palm ook altijd voeding, die is mega groot en mooi.

Comment

Zijn je zaadjes al boven, ik heb er 10 in een propagator eentje piept er al boven .:eek::o

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tuinbroek View Post
                    Zijn je zaadjes al boven, ik heb er 10 in een propagator eentje piept er al boven .:eek::o
                    Nee mijn zaadjes hebben hun kopjes nog niet laten zien.. Morgen middag gelijk weer kijken! En weet jij hoe hoog ik mn scrog netje het best kan hangen?

Comment

Hoi matthijs
                      Ik zou een cm of 20 doen en ze erdoorheen laten groeien en dan vasbinden.Maar kijk es voor zekerheid bij berry rider dat is een goede scrogger, ik heb het een keer gedaan dus en hij elke dag bijna

Comment

Hier nog even een kleine update,

De 3 bigbuds doen het goed, en mn nieuwe plantjes hebben hun koppie vandaag ook voor het eerst laten zien. Een aantal bladeren vertoont nog wel wat witte vlekjes maar dat komt wss door de vita race??... En ik zag een beestje in mn hok rond vliegen, ben nog steeds naar hem opzoek... Hier de foto's

Comment

staan er mooi bij man.

doe zo verder
                          Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                          Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door thugz View Post
                            staan er mooi bij man.

doe zo verder

Thx thugz!

Comment

Wou mn kamer plantje toch nog even een keer op de foto te zetten

Deze krijgt alleen water.

En deze profiteert mee met mijn voedingslijn die ik de dames momenteel geef.

Comment

ook goed voor andere plantjes zoals je ziet
                                Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                                Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Bezig...
                                X