Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Hier nog even een update'je 3 dames zijn sinds vandaag onder de bloeilamp gegaan. Maar 2 van de 3 zien er niet helemaal lekker uit naar mijn idee, beetje hangende bladeren en last van verkleuring (heb ze eergisteren wel een beetje verbrand met de lamp).. Ik geef ze momenteel 200ml water per dag. Is dit te veel? En de 3 voorste plantjes op de eerste foto zitten nog in de groei.
Nou ze zien er goed uit hoor je hebt een verbrand met de lamp of voeding geknoeid? Een druppel is soms genoeg, maar ga maar door zo.Als je de pot optilt en hij voelt nog te zwaar dan is die nat genoeg.Ik geef meestal om de twee dagen.Ik vind ze er goed uitzien.
Dus ga zo door en mischien iets minder water.
Volgens mij is het niet helemaal goed met de plant waar de bladeren zo van klauwen.
Ja ik heb problemen gehad met voeding en tempratuur.. Maar ja het is en blijft mn eerste kweekje... Weet wel dat ik de volgende kweek toch overstap op hps en een grotere kast! Gr
Ik heb nog een 600 watt lamp en esva te koop bon
en doos erbij
Word niet heet en met diepstraal kast, bromt ook niet
Mischien wat te veel voor jou
Kwa watt?
Ik heb nog een 600 watt lamp en esva te koop bon
en doos erbij
Word niet heet en met diepstraal kast, bromt ook niet
Mischien wat te veel voor jou
Kwa watt?
Da's een mooi prijsje zeker.
Die kosten nieuw > 110 eurootjes, zonder lamp.
Met tneon verbrand je je plantjes niet heh..zolang ze er niet tegenaan komen.
Waarom zijn de plantjes nat, met licht aan ? Gebruik je bladvoeding ?
Ze lijken iets te nat te staan ?
Comment