Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Micro kweekje amateur:)!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Micro kweekje amateur!

De hoeveelheid water kan perfect als de grond dan ook droog is telkens dat je water geeft. Een tensiometer is op dat gebied wel een handig iets. Gebruik ik zelf ook.

Verstuurd vanaf mijn AT-AS53N met Tapatalk
    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Bedankt Thugz!!

Ik heb een tensiometer van schaal 1 tot 10 zelfde als Mathijs heeft, ik houdt hem altijd op 5/6 (moist) en geef extra water als hij op 4 komt te staan wat net binnen het dry valt volgens de meter. Til de potten ook op om te kijken of ze llicht aanvoelen.

Alleen dat licht groene blad, moet wel stikstof zijn nu teveel water kan dus ook niet... mmmm
      (sorry voor de veele posts hoop dat je hier ook wat info uit kunt halen omdat onze kweekjes bijna identiek zijn)

Comment

Micro kweekje amateur!

Zo de wormpjes zitten er in, en nu maar hopen dat ze het snel allemaal een beetje luchtig gaan maken voor me!

Net ook maar even heel voorzichtig vitarace op de bladeren gespoten (niet op de bloemen) daar zit ook redelijk veel stikstof in.. Nu morgen weer kijken en hopen dat er een beetje verbetering in gaat zitten..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wilberto View Post
          Bij mij worden sommige bladeren licht groen (niet geel!!!) dit is toch ook een stikstof tekort?
          Als dit zo is dus even wat gaten boren (hoe groot?) en wat wormen erin voor een luchtere grond?

En als grond te nat is hebben de dames toch ook problemen met het opnemen van stikstof?
          Dus evt. ook minderen met water? aangezien Mathijs het zelfde probleem heeft maar erger.

Zelf geef ik 250ml per dag op 3L potten.
          Mathijs 350Ml per dag op 11L potten.

Geven wij teveel?
          Veel vragen hoop dat iemand antwoorden weet.

Ik weet niet of ik ze te veel water geef, ik weeg de potten meestal. En als ze droog zijn dan gooi ik er wat water bij. En ik heb er een paar mest pieren bij gedaan en wat wormpjes. Ik ga het wel nauwkeurig in de gaten houden en bij verandering zal ik het gelijk op mn verslagje zetten! De eerste thc laag begint zich nu wel lekker te laten zien

Comment

Hoi matthijs
            Wat is er nou mis dan?Vind ze erzo wel goed bijstaan, maar je denkt dat je een tekort hebt?
            Eigenlijk moet je niet spuiten met de bloei.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tuinbroek View Post
              Hoi matthijs
              Wat is er nou mis dan?Vind ze erzo wel goed bijstaan, maar je denkt dat je een tekort hebt?
              Eigenlijk moet je niet spuiten met de bloei.
              De bladeren werden ineens mega geel en bruin, in een dag gingen er wel 3bladeren per plant dood...

Hoelang duurt de bloei nog ongeveer denk je als het eerste thc zichtbaar is? Want volgens de verpakking hadden ze over n weekje al wel klaar moeten zijn..

Comment

Ga je trouwens minder water of voeding geven nu?

Verstuurd vanaf mijn X909 met Tapatalk

Comment

ik zou zelfs even stoppen met voeding geven maakt het probleem alleen maar erger.
                  en die plantjes van u zullen nog zeker 4w nodig hebben

Comment

Nee ik ga ze evenveel water geven als voorheen, nu zo volop in de bloei staan lusten ze wel wat water! Ik denk echt dat mijn probleem is ontstaan omdat mijn grond muurvast op elkaar zat. De onderkant van mijn pot was altijd kurkdroog als ik mn vinger er in stopte, en bij het water geven liep de helft van t water weer uit de pot langs de zijkant omdat mijn aarde het niet goed opnam.. En voeding doe ik nog wel rustig aan, 1x per 2dagen geef ik ze 2,5ml canna bloei. En 1x per week cannazym 5ml

Comment

als je grond muurvast op elkaar zit is dit meestal TEVEEL water. heb dit bij men eerste kweekje ook gehad en na wat opzoekwerk kwam ik daar op uit.

Comment

Voeding ga ik blijven geven wel wat minder water en zo wormpjes zoeken

Verstuurd vanaf mijn X909 met Tapatalk

Comment

Toppie! Ga je verslag in de gaten houden!

Comment

Hier nog even een update, de wormen doen echt super goed hun werk, het water blijft nu lekker in de potten en de plantjes staan er weer mooi groen bij!

En hier de nieuwe bigbang autoflowers

Comment

Ook gaten geboord of niet?
                              Blij te horen datbhet zijn werk heeft gedaan.

Verstuurd vanaf mijn SM-T210 met Tapatalk

Comment

Comment

Bezig...
                                X