Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
En wilberto, ik heb er per plant 3mest wormen ingestopt, en laat ze af en toe even naar boven komen door zachtjes te tikken op de potten. Merk echt dat de plant het water veel beter opneemt.
Netjes hoor matthijs maar ze moeten nog wel even,heb je een microscoop?Dan kan je zien hoe ver je bent,en wat op de verpakking staat klopt vaak niet.Nou als je alles geoogst hebt dan heb je de potten flink vol.En je hebt al nieuwe plannen met big bangl!!!.
Nou en over de bladeren dat rook je toch niet.Die worden nou eenmaal geel aan het einde.
He succes he.
Netjes hoor matthijs maar ze moeten nog wel even,heb je een microscoop?Dan kan je zien hoe ver je bent,en wat op de verpakking staat klopt vaak niet.Nou als je alles geoogst hebt dan heb je de potten flink vol.En je hebt al nieuwe plannen met big bangl!!!.
Nou en over de bladeren dat rook je toch niet.Die worden nou eenmaal geel aan het einde.
He succes he.
Dank voor je reactie Tuinbroek,
Ja ik denk ook dat ze nog een heel tijdje moeten, ik ga gewoon lekker zo door! En hoop dat ik er een paar lekkere rokertjes van af kan gaan halen! Bij jou gaan ze ook echt lekker zeg. Microscoop moet ik nog even bestellen van de week. Dan zal ik ook weer even een update plaatsen!
Zoo de zaadjes zijn ontkiemd, en de nieuwe potten met plagron batmix alvast even uitgespoeld. Dit was ik de vorige keer vergeten te doen. En heb er nu alvast een paar wormen bij in gegooid.
Met mn huidige kweekje gaat het lekker door, de vergeling is zo goed als weg en een plant zit al echt lekker in de bloei waarvan je de thc ook al goed ziet zitten!
Maar ik merk gewoon dat het afbloeien veel langer duurt onder t-neon.. Dus denk dat ik de volgende keer voor het afbloeien toch echt over ga stappen op hps
Rook je zoveel dan? Ik zal sowieso wachten tot je lampen op zijn doe ik ook en dan evt een 250 watt hps daarna.
En is je volgende ronde al ontkiemd waar ga je die stallen dan?
Verstuurd vanaf mijn X909 met Tapatalk
Ja ik rook zo'n 2a3 gram per dag. Ik blijf de t-neon de volgende kweek nog gewoon gebruiken hoor, alleen de bloei ga ik doen met hps. En de nieuwe planten laat ik vast voorgroeien onder een 2x75w t-neon. Die had ik gisteren nog gekregen van een maatje. Vandaag alleen nog even kistje bij bouwen!
Zo wat een luxe haha
2-3 gram mmm netjes ik rook het dubbele maar dan in een jaar haha voor mij zijn die spaarlampies voldoende haha
Verstuurd vanaf mijn X909 met Tapatalk
Haha ja ik hoef de stroom niet te betalen dus dat scheelt wel! En elke keer als ik naar de shop ga ben ik 40euro per 5 gram kwijt voor chemische rommel.. Dus ik wil echt nooit meer naar de shop hoeven gaan.. En het lekker bio houden! En wilberto de spaarlampen van jou gaan super lekker toch! Je zal er alleen niet een top opbrengst van gaan krijgen. Maar dat krijg ik ook niet denk ik onder t-neon... Maar heb wel erg veel geleerd van dit eerste binnen kweekje
@wilberto, gaat ook lekker bij jou zeg!! En het vergelen hoort er bij naarmate de bloei vordert.
En ik kan gewoon echt bijna niet meer wachten tuinbroek.. Vanavond moet ik weer naar de shop om 40euro te gaan aftikken voor een paar gram... En bij jou gaat het ook super zeg, ga zo even de update lezen!
Comment