Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kwaaltjes en blad problemen (1ste kweekje)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: kwaaltjes en blad problemen (1ste kweekje)

    Oorspronkelijk geplaatst door DenSchimmige View Post
    Op de donkergroene bladeren zit opgedroogde kalk.
    Knoeiert.

    Klein vlekje is geen ondervoeding. ondervoeding laat je blad vergelen.
    klein vlekje gok ik op een sulfur tekort (of zinc)


    maar het is meer aan randen van het blad, en heb niet echt met iets geprutst hoor .

    groeten steundje

    Comment


      #32
      Re: kwaaltjes en blad problemen (1ste kweekje)

      Ik weet t niet exact, maar ik zou iig ff geen voeding meer geven... Verbrande puntjes.. En puntjes die gaan draaien (foto 2 bovenin vooral) ..

      Geen hamster gevonden ?
      Shivaman-s-Amnesia-scrogg

      Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
      (running)

      Comment


        #33
        Re: kwaaltjes en blad problemen (1ste kweekje)

        Oorspronkelijk geplaatst door shivaman View Post
        Ik weet t niet exact, maar ik zou iig ff geen voeding meer geven... Verbrande puntjes.. En puntjes die gaan draaien (foto 2 bovenin vooral) ..

        Geen hamster gevonden ?


        hahahahahah das en goei van die hamster .

        en oke zeer bedankt voor toch vast te stellen dat ik geen voeding meer moet geven . (geld dit voor de rest van de periode van de northern light x lowryder #2 wand die moet nog wel 3 a 4 weken denk ik..) en is het verstandig dat ik dan nu stop met voeden bij da dwarf en binnen paardagen nog 2x voeding geef met ( ec 2,1) volgens schema wand nu hebben ze 1,95 gehad.


        groeten steundje

        Comment


          #34
          Re: kwaaltjes en blad problemen (1ste kweekje)

          Dat gaat je plant je vertellen als t goed is... Ik zou ff aankijken.... En ook ff op wat andere reacties wachten
          Shivaman-s-Amnesia-scrogg

          Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
          (running)

          Comment


            #35
            Re: kwaaltjes en blad problemen (1ste kweekje)

            oke zal ik zeker en vast doen , heb ze nu net water gegeven zonder voeding .
            de northern light toch 700cl wand ze bleef het op slurpen langs onder.

            al bedankt voor de hulp en info.


            groeten steundje

            Comment


              #36
              Re: kwaaltjes en blad problemen (1ste kweekje)

              hee mensen steundje weer.


              heb vandaag 2 regen wormen in de pot van de northern light x lowryder #2 omdat ze tekorten van zuurstof aangeeft. en wormen de aarden om woelen hoop dat ze het plantje nu niet beschadingen aan het wortelstelsel . denk dat ik er genoeg over op had gezocht om dit tedoen iemand soms aan merkinngen of is dit fout...?

              alvast bedankt , hoop dat iemand het met zekerheid kan zeggen groeten steundje.

              Comment


                #37
                Re: kwaaltjes en blad problemen (1ste kweekje)

                Wormen in je aarde is zeker niet slecht ^^, gooi ze ook altijd bij me kamerplanten
                sigpic

                Comment


                  #38
                  Re: kwaaltjes en blad problemen (1ste kweekje)

                  Oorspronkelijk geplaatst door Bubba J View Post
                  Wormen in je aarde is zeker niet slecht ^^, gooi ze ook altijd bij me kamerplanten
                  oke bedankt bubba , hoopte al dat ik niks fout heb gedaan.
                  heb er vandaag nog en grote bij gedaan wand die van gisteren waren maar klein.

                  bedankt voor te bevestigen he .




                  groeten steundjuu

                  Comment


                    #39
                    Re: kwaaltjes en blad problemen (1ste kweekje)

                    allo'kes iedereen .
                    Steundje is er weer met updates en plaatjes van de dames .
                    ik had in de post van vorige week en foutje gemaakt over de Royal dwarf, maar er hebben mensen mij bij gestuurd en verteld dat ze nog wel even kan.

                    ze begint nu echt lekker dikke vollere top structuur aan temaken en ik zie toch al en 25 a 35% bruine haartjes .
                    ik heb ze na de blad problemen die er toch weer klein beetje door kwamen en nog steeds miniem aanwezig zijn 4dagen water gegeven ook de NL x lr#2 heeft zelfde behandeling gehad.
                    gisteren avond dacht ik toch van ik wil de dwarf nog 1x voeding geven en is haar niet misvallen denk ik .
                    ik heb dit gedaan om dat deze week haar ec waardes van 1,9 naar 2,1 ging(start week 7 bloei), heb ze wel maar 70 cl gegeven van plaats 1 l voor over bemesting zeker te voor komen .
                    ga haar nu enkel nog afgezuurd water geven, dus laat ik haar nog en dikke week staan denk zelf 10 a 14 dagen dat is in totaal 59 a 63 dagen bloei en dan ready voor de snoei .




                    De northern light X Lowryder #2 ook (week 7 bloei , vandaag) , vertoonde de meeste probleempjes.
                    ze liet de blaadjes hangen dus had ik vast gesteld dat ze en zuur stof tekort had ... ik heb hier boven vermeld hoe ik dat heb opgelost en weet niet wat jullie hier van vinden maar het werkt wel .
                    de topjes zijn goed aan het groeien heb ook weer wat blad weg ge snoeit dat over topjes hing en het bevalt haar goed .
                    ik denk dat deze nog wel en dikke 3 a 4 weken kan en dan ook oogsten .



                    ik hoop dat ik betere info heb gegeven dan hier voor en jullie het goed kunnen volgen.
                    heb de dames gewoon even uit de tent gehaald voor mooie foto's en duidelijkere idd .

                    ENJOY THE VIEW!



                    Royal Dwarf skunk (autoflower) .



                    close up foto van en lekkere hoofd top 23102011355.jpg en gewoon foto'je van het topje je ziet al bruine haartjes en lekkere tricho's 23102011359.jpg .





                    hier onze pretty lady lekker aan het showen in de kamer , vind haar echt prachtig lekkere topjes 23102011357.jpg .





                    even dichter foto'je van de kleinere topjes ik denk 1,5 a 2g topjes en vooral lekkere 23102011360.jpg.

                    dit waren de foto's van de dwarf voor deze week en ik wil eigenlijk al en klein kleine schating doen... ik denk dat de hoofd top zelf zonder de bij groeiend toppen ongeveer een 5 a 6 g droog zal zijn en aan elke vertakking een 2 a 3 g droog zal zijn .
                    buiten de helemaal onderste topjes dicht aan de pot denk dat ik daar thee van zet en niet mee reken .
                    dus ik denk in totaal 30 g alles daar boven is mooi voor de 1ste keer .

                    jullie mogen altijd ook en schating doen zou fijn zijn .



                    The northen Light x Lowryder #2 .

                    het bevalt haar goed met de wormpjes in de aarde , blaadjes terug mooi recht . en het buigen van de hoofstam vond ze precies wel nice .23102011373.jpg



                    hier haar hoofd topje hoop dat alles mooi naar elkaar groeit is toch mooi voor uit gegaan de laatste 10 dagen 23102011364.jpg .


                    even foto van hoe het buigen is hersteld 23102011365.jpg .


                    van onder haar rokje piep maar eens goed vind dat ze lekker zwellen23102011371.jpg .

                    dit ware de foto's van haar , ik kan en wil hier nog geen schating op doen wand ik zou het echt niet weten...
                    laat haar maar lekker bloeien die dame tot volgende week poes .






                    en o ja juist.. , door dat de ene dame langer moet staan dan de andere. heb ik en droog hok ale ja toch en soort van gemaakt .
                    ik had dit gezien op Youtube en wou het zelf proberen, het is gemaakt van en kartonen doos met droog draadjes gespannen en gat waar lucht door kan maar geen licht voor lucht vochtigheid.

                    hier effe foto'tje :
                    23102011376.jpg23102011377.jpg





                    en nog foto van de dames samen voor hun paradijsje .23102011375.jpg









                    zo mede growers en blowers , dit was het weer voor deze week .
                    hoop dat jullie het leuk vonden men uitlegje te lezen en planies te bekijken .

                    opmerkingen en aanmerkingen mogen jullie altijd geven , en reacties zeker .



                    groeten steundjeuu.
                    Attached Files

                    Comment


                      #40
                      Re: kwaaltjes en blad problemen (1ste kweekje)

                      Ziet dr goed uit steuntje

                      Maaruh pas wel op die spin jonge wie weet bijt ie daar bij de deurklink.
                      Of bewaakt ie dat mooie blaadje :p


                      Verstuurd vanaf mijn GT-N7000 met Tapatalk
                      Een jonko in de morgen is een dag zonder zorgen

                      Comment


                        #41
                        Re: kwaaltjes en blad problemen (1ste kweekje)

                        hahaha bedankt silverhaze .
                        en nene is geen spin ofso is en sticker van wiet bladje .

                        groeten steundje .

                        Comment


                          #42
                          Re: kwaaltjes en blad problemen (1ste kweekje)

                          Hahaha heb een brilletje maareuh dat ik zo slecht zie.
                          Had dat er nooit uitgehaald :p

                          Verstuurd vanaf mijn GT-N7000 met Tapatalk
                          Een jonko in de morgen is een dag zonder zorgen

                          Comment


                            #43
                            Re: kwaaltjes en blad problemen (1ste kweekje)

                            zal wel aan camera kwaliteit liggen
                            maar zie het ook niet echt van uit men zetel hoor xd .

                            groeten steundje .

                            Comment


                              #44
                              Re: kwaaltjes en blad problemen (1ste kweekje)

                              Hey Steuner,

                              Heb je verslag grotendeels gelezen. Je mag niet klagen met die mooie kaarsen .
                              Verschillende soortjes, goed man .

                              Veel suc6 m8 en op een goeie afloop ...

                              Hippie .
                              The seeds of today are the flowers of tomorrow

                              Comment


                                #45
                                Re: kwaaltjes en blad problemen (1ste kweekje)

                                heuy hippie ,

                                bedankt voor t compliment , en klagen doe ik zeker niet .
                                ik ben heel blij met zulke mooie plantjes voor de 1 ste keer ondanks sommige kwaaltjes toch altijd goed gekregen.

                                succes is zeker welkom , wand de Northern Light x Lowryder moet nog enkele weekjes.
                                bedankt eh maatje !!
                                ik hoop mee op en goede afloop .
                                en een lekker oogstje .


                                groeten steundjee

                                Comment

                                Bezig...
                                X