Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kwaaltjes en blad problemen (1ste kweekje)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: kwaaltjes en blad problemen (1ste kweekje)

    euuj mensen steundje weer


    morgen zijn we weer en weekje verder, maar kan ik geen foto's nemen (pa komt langs dus kamer deur opslot) .
    dus daarom doe ik het updatje vandaag .



    update van The Royal Dwarf (skunk). : Toppen zijn deze week nog verder beginnen zwellen.Op sommige plaatsen zijn pistels ineens 4 mm gestrekt. veel meer bruine haartjes en lekker plakkerige toppen ,in de hoofd top komt er ook paars . Ik denk en anderen op chat zeggen ook dat het wel eens en pheno deeltje is dat er door komt. wel leuk 1ste kweekje meteen mooie pheno , het paars is niet supper hard maar als de topjes gedroogd zijn en binnen weekje ofzo zal dat wel al wat harder tezien zijn . ik heb ze gisteren nog 1x voeding mee gegeven dagen ervoor en nu ga ik enkel nog afgezuurd water geven.











    update van Northern light x Lowryder #2 : uiteraard ga ik hier minder over vertellen.. sorry mensen .. maar ik vind ze niet echt super mooi, en heeft ook om de dag kwaaltje en zoals vorige keer lijkt het nog altijd of er hamster zit xd . achja blijft men eerste keer eh toch? deze ga ik al zeker niet meer zetten. ik heb de bladeren van onder ook gesnoeid denk dat dat en beetje 'dieven' is? de topjes zijn eigenlijk nog wel mooi aan het verdikken vind dat er nog wel wat thc op zit maar uiteraard minder dan onze andere geile meid . weet nog altijd niet hoelang ze nog zou moeten maar hou het toch nog op 4 weken . heb haar om de 3 x dat ik water met voeding en ph - gaf 1 x gewoon afgezuurd water gegeven , dus over voeding blijft weg alle chance . dit was de uitleg over de dames .



    Pic's :

    The Royal Dwarf (skunk) .





    de close up's van de hoofd topje, je ziet de paarse stukjes en beetje en de strekkende pistels
    29102011415.jpg29102011414.jpg .






    het dwergje van boven bekeken lekkere top29102011400.jpg .





    de gehele hoofd top en zen kleine zusjes 29102011403.jpg29102011394.jpg .




    onze babe van onder haar rokje en in haar bloesje 29102011418.jpg29102011402.jpg .

    en onze dame in het geheel lekker vind ik ze !! ze mogen blijven zwellen van mij alhoewel ik ook wel zin heb in men eerste oogstje 29102011422.jpg .

    dat waren de foto's van de dwarf geef jullie opmerkingetjes maar en ze zegt jullie tot volgende week .






    Northern Light X lowryder #2 :

    het probleempje dat ze blijft hebben , wie weet wat het is en hoe ik het oplos?? hulp is welkom en zou ik zeer op rij stellen
    29102011439.jpg
    close upje van en topje nog wel mooi vindek 29102011436.jpg .
    foto'je van boven in de bloes van de dame nja laat ze maar zwellen die klein tjoepkes 29102011437.jpg .
    foto van de gehele dame vind haar nog wel door kunnen spijtig dat ze van onder gewoon weinig tot geen toppen heeft 29102011432.jpg .








    na ik ze beetje ge snoeid heb, is dit nu eigenlijk dieven? 29102011440.jpg29102011441.jpg29102011442.jpg





    dit was men uitleg en sorry als het gebrabbel is , voor de komende 7dagen .
    tot de volgende eh growertjes & blowertjes
    .

    groeten steundjee .


    Attached Files

    Comment


      #47
      Re: kwaaltjes en blad problemen (1ste kweekje)

      wow, jij hebt groene vingers man, dit voor je eerste keer

      Gaat echt lekker.

      Die NLxLR2 heb je idd gediefd, maar die vind ik niet lelijk hoor.

      Ga zo door he

      Comment


        #48
        Re: kwaaltjes en blad problemen (1ste kweekje)

        hee cook , bedankt voor het compliment .





        ze gaan hier inderdaad goed , blaadje bij de dwarf geknipt en tricho's bekeken en zitten al enkele milky tussen.
        nu nog even wachten tot die lekker amber worden en maar .

        en de NL X LR#2 is idd not a ugly bitxh , maar gewoon beetje anders eh .
        aak oke dan weet ik dat ook weer met zekerheid , maar denk toch dat ik en beetje teveel blad heb weg gehaald... ze zeiden me dat blad als motor werkt voor de plant.

        maarja al bij al inderdaad lekker voor men 1 ste kweekje



        zal men best blijven doen en hoop dat je je stoeltje hier neer ploft .



        groeten steundjee

        Comment


          #49
          Re: kwaaltjes en blad problemen (1ste kweekje)

          Snap niet goed waarom je al dat blad weg haalde, dat heeft geen voordeel.
          Dwarf ziet er lekker uit, snap alleen niet waarom de breeder die soort 'dwarf' noemt

          Comment


            #50
            Re: kwaaltjes en blad problemen (1ste kweekje)

            snap het nut van de naam 'dwarf' ook niet .
            bedankt is inderdaad lekkere dame.

            nja weet ik was foutje... hier uit dus ook geleerd en zal het niet meer doen .


            bedankt voor je reactie , groeten steundje

            Comment


              #51
              Re: kwaaltjes en blad problemen (1ste kweekje)

              Steund ziet er goed uit, zeker voor die eerste keer. ben dan ok zeker benieuwd naar het eindresultaat.
              Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

              Mike's 5x special kush #1 (RQS)

              Comment


                #52
                Re: kwaaltjes en blad problemen (1ste kweekje)

                eeh mike maatj ,


                vindt het ook mooi voor de eerst keer, en paar weekjes en het eerste resultaatje is binnen .
                ben ale sinds blij dat het zulke mooie dames zijn voor de eerste keer .
                en bedankt voor de reactie eh m8

                groeten steundje .

                Comment


                  #53
                  Re: kwaaltjes en blad problemen (1ste kweekje)

                  Knap gedaan! Die dwerg is me toch wel een vreemd geval... dacht dat die veel compacter ging zijn.
                  Benieuwd naar je resultaat, ik kom alvast terugkijken. Nog veel succes!
                  Woody's zen kweek!

                  Comment


                    #54
                    Re: kwaaltjes en blad problemen (1ste kweekje)

                    bedankt woody .

                    is idd raar plantje maar ze heeft wel de sativa pheno type trekjes maar ook nog het paarse er in dus blijft een ongeweten dingetje .
                    en bedankt zeker welkom hier .


                    groeten steundje

                    Comment


                      #55
                      Re: kwaaltjes en blad problemen (1ste kweekje)

                      Hoi steun
                      De volgende keer een beetje eerder dieven dan krijg je grotere toppen ,dan kan ze al haar energie in de grotere stoppen.
                      Die kleintjes on der aan de stam.
                      Verder netjes hooor voor de eerste keer.
                      Tuinbroek.

                      Comment


                        #56
                        Re: kwaaltjes en blad problemen (1ste kweekje)

                        hee bedankt voor de reactie tuinbroek .

                        schuif zeker stoeletje bij als je zin hebt that will make steundje happy .


                        oke , zal ik zeker om thouden wand hoe ik nu heb gedieft heeft niet super veel nut denk ik ?


                        en mercikes eh .



                        groeten steundjee

                        Comment


                          #57



                          The Royal Dwarf :uumh ja de dame heeft nu denk ik en goede 65% bruine haartjes denk zelf meer , heb blaadje geknipt van topje van onder en boven .
                          boven aan zijn er nog maar paar clear tricho's maar even veel amber kleurige , de rest is allemaal milky . bij het blaadje van het topje dat laagst hing waren er alleen nog maar milky's en enkele clear .
                          dus mijn plannen met haar zijn tot volgende week vrijdag of de dinsdag erna dan heeft deze dame 13weken (86 a 91 dagen) gestaan. lang genoeg voor die normaal na 9weken klaar is he
                          .
                          maar denk dat dit komt omdat ze de sativa phenotype trekjes heeft alleen dat paars he lekker mee genomen .ben nu al 9dagen gewoon water met ph- aan het geven dus zal alles er lekker uit zijn tegen het oogsten . dit was het weer voor deze week over ons dwergje , heb wel geen foto's kunnen nemen uit de tent wou ze lekker late staan is haar laatste weekje in haar kotje zal die teef missen ze is echt super mooi vind ik.

                          onze mooie dame onder de lichtjes lekker aan het genieten 06052014459.jpg .
                          de lekkere hoofdtop word smulleeeen 06052014463.jpg06052014464.jpg
                          ja je ziet het eh, onze babe is aan het einde van haar ritje aan het komen 06052014461.jpg .
                          de zei topjes lekker bruine haartjes , is toch mooi eh snap je niet dat het illigaal is ...06052014466.jpg close upje van topje 06052014465.jpg .

                          Northern light x Lowryder #2 :die neemt de voeding goed op vind ik en zal nog wel wat mogen staan.. ze maakt wel al enkele bruine haartjes aan en al lekker hars laagje . spijtig dat het zo'n probleem plantje is maar heb haar niet achter uit geschoven maar blijven verzorgen en behandelen met liefde
                          .topjes zijn ook wel wat gezwollen vind ik zal men genot er nog van hebben dit was het over de dame sorry mannen ernet stond er wel wat langer tekstje maarja kut internet viel uit .
                          nu de foto'tjes enjoy he .





                          weet niet of je de hars laag goed kan zien op foto , maar hier wel 06052014473.jpg06052014468.jpg
                          het hoofd topje dat lekker chil ligt te liggen 06052014470.jpg06052014460.jpg.


                          sorry dat ik hier zo weinig foto's van heb mannen vanaf ons dwarfje om is zeker meer en duidelijkere .



                          de afzuiging effe gedimd en verstopt slaapt beetje beter eh 06052014475.jpg
                          ons gezellig kweek hoekje mooie ruimte toch ? 06052014455.jpg06052014457.jpg .





                          dit was het voor deze week weer mede growertjes , tot volgende week. ik hoop dat jullie het leuk vonden steundje weer wat tevolgen en opmerkinge reacties en aanmerkingen mogen gegeven worden hoor , steundje kan wel tegen en steutje . alle mensen tot binnen 7 dagen eh.


                          groeten steundjeeee














                          06052014458.jpg

                          Comment


                            #58
                            Re: kwaaltjes en blad problemen (1ste kweekje)

                            Ziet er goed uit Steun
                            leuke aankoop ook dat groeitentje
                            greetz bubba
                            sigpic

                            Comment


                              #59
                              Re: kwaaltjes en blad problemen (1ste kweekje)

                              Vet, zelfde opstelling als ik. Let wel op de aftuiging als je gaat drogen dat die niet te hoog staat.. Wordt je lang gekweekte wiet niet lekkerder van
                              Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

                              Mike's 5x special kush #1 (RQS)

                              Comment


                                #60
                                Re: kwaaltjes en blad problemen (1ste kweekje)

                                dat zijn al lekkere toppen mate,

                                nog even geduld

                                thugz
                                Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                                Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                                Comment

                                Bezig...
                                X