Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kwaaltjes en blad problemen (1ste kweekje)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    Re: kwaaltjes en blad problemen (1ste kweekje)

    eey Thugz .


    bedankt, ben blij om dat te horen !
    nu de dagen maar aftellen naar volgende week en schaartjes ontsmetten .
    hopelijk tot volgende week en jij ook nog veel succes met je kweekje he mate .




    groeten steundje

    Comment


      #77
      Re: kwaaltjes en blad problemen (1ste kweekje)

      hee iedereen steundje is er weer .


      gisteren avond is de royal dwarf om gegaan , geknipt ,geplukt en in het droog hokje gehangen .
      ik was begonnen om 23 : 30 u , toen lag alles klaar en kon ik aan men eerste keer oogsten beginnen
      het was natuurlijk niet zo slim om zo laat te beginnen .... , uit eindelijk was alles klaar rond 3 uur .
      ik vond het knippen echt even leuk als het groeien nadien effe lekkere joint gerookt met de topjes op tafel echt fier op me zelf .
      heb wel verschillende schaartjes gebruikt en uit eindelijk vond ik het duimschaartje het handigst en snelst en fijnst.
      bij de eerste topjes was ik ook begonnen zonder handschoenen maar kon op en duur de schaar niet meer lossen , dus doch maar handschoentjes aan gedaan .
      zo dit was het dan voor deze dame . zal dit plantje nooit vergeten , hehehe steundje's eerste kweekje zit er al voor de helft op ze .
      al de topjes droog zijn neem ik nog wel een foto'je maar dan ineens eentje op de weegschaal en in weckpotjes !



      oh ja , voor de gene die willen weten hoe ik droog. na de zovele mogelijkheden te bekeken , heb ik beslist om ze gewoon aan en draadje te hangen zoals vele en gewoon ruitjes open telaten maar toch licht dicht gemaakt en er langs buiten op het venster clip fan op gericht zonder afzuiging. temp is tussen de 19 en 22 graadjes en 44 tot 57% lv .



      helaas lukt foto's uploaden weer niet spijtig maar niks aan te doen .



      The harvest of The Royal Dwarf : http://s1268.photobucket.com/user/st...tml?sort=3&o=0









      zo mede growertjes en blowertjes , vrienden en volgers . dit was het voor deze dame .
      iedereen die me geholpen heeft en ge 'steund ' heeft zeer bedankt echt waar !! hoop dat jullie me nog vele vragen over haar verzorging enz gaan vragen.
      vraag maar raak!
      reacties opmerkingen aanmerkingen tips alles is welkom !


      zo, tot volgende week en de dag van de droog .




      groeten steundjeee



      en nu ga ik me nog en jointje roken wand er is nog niet veel ge inhaleerd vandaag .

      Comment


        #78
        Re: kwaaltjes en blad problemen (1ste kweekje)



        Nice. Ziet er keihard uit.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #79
          Re: kwaaltjes en blad problemen (1ste kweekje)

          maateke,
          goed afgerond. benieuwd naar droog
          succes met de blijvende en volgende ronde maat
          ..first time WW and still running..

          Comment


            #80
            Re: kwaaltjes en blad problemen (1ste kweekje)

            ziet er goed uit mate, op naar de volgende
            Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
            Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

            Comment


              #81
              Re: kwaaltjes en blad problemen (1ste kweekje)

              @ QnQ : is inderdaad lekkere top . is wel redelijk hard ja denk ver uit de compactste . de rest is nog al redelijk fluffy , maar binnen paar daagjes dan kan ik eens proevertje doen se .
              bedankt voor de reactie en nog fijnen dag .






              @ alf : hee maat , bedankt leuk om tehoren da ik het goe heb afgerond nu nog drogen se . Kben ook wel benieuw naar het droog resultaat en eind gewicht maar vooral da smaakske .
              bedankt voor de reactie en het succes zal zeker van pas komen wand er staat er nog eentje en er zullen er nog immens veel volgen .
              zo maat tot de volgende en houd u goed eh .



              @ Thugz : he mate thanks , ben er zeer blij mee met men eerste dame en inderdaad op naar de volgende . nu de andere nog tot en goed einde brengen en dan nieuw kweekje .
              bedankt voor je reactie , altijd fijn om van wijzere en betere kweekers zulke dingen tehoren ! hou je goed en tot volgende week en keren .





              Aan iedereen groeten van Steundjee

              Comment


                #82
                Re: kwaaltjes en blad problemen (1ste kweekje)

                He maatje, jij gaat genieten of niet dan wiet smiley okeeee.gif!!!

                Ik hoor wel van je als je een test rondje gerookt hebt wietsmiley rasta.jpg ...

                Hippie wietsmiley de fles.gif.
                The seeds of today are the flowers of tomorrow

                Comment


                  #83
                  Re: kwaaltjes en blad problemen (1ste kweekje)

                  mooie harde toppen!!! dat ze je mogen smaken!!
                  Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                  Comment


                    #84
                    Re: kwaaltjes en blad problemen (1ste kweekje)

                    @hippie : eeh maat , heb al enkele topjes gerookt van ons dwarf skunkje en heerlijke smaak ! smaakt wat naar lavendel en citrus geurtje .
                    zijn wel fluffy topjes maar echt mooie wiet en goed effect zeker voor men eerste keer . komende dinsdag gaat ook de Northern light x Lowryder #2 om .
                    en als die gedroogd en getest is komt de laatste update wand had nog geen tijd en het rook verslagje . vandaag ook al aarde in men smart potjes gezet voor volgende ronde en ontkiem bakje gereed gemaakt , word 1 x vannilla kush & 2 x pineapple chunk van barneys farm . daar start ik updatje van vanaf de baby's boven komen .
                    dus heb het wel effe druk met men kweekjes maar tis omda ik het zo graag doe eh ! zo ik hor je hopelijk nog maatje tot volgende eh .

                    en hou je goed , groetjes steundjee




                    @ poepzak : zeer bedankt man , smaakt me enorm! valt nog al goed mee dat hard , meeste topjes zijn fluffy enkel hoofdtop is nogal hard . in ieder gevaal wreed content voor the first time , binnen kort breng ik rookverslagje en updates uit dus hopelijk tot dan eh .

                    groeten steundjee

                    Comment


                      #85
                      Re: kwaaltjes en blad problemen (1ste kweekje)

                      Jij bent weer een tevreden roker Steunert !!!
                      Nou nog die andere om en op naar de volgende ronde .
                      Ik kom wel de luiers verschonen bij je baby's, haha.

                      Spreek je gauw weer maatje!

                      Hippie.
                      The seeds of today are the flowers of tomorrow

                      Comment


                        #86
                        Re: kwaaltjes en blad problemen (1ste kweekje)

                        eeh hippie ,

                        jaa inderdaad smaakje en geur word maar beter en beter , dus men knopjes nog wat laten rusten in de weckpot en binnen paar weekjes deftig van beginnen roken .
                        eerst nog eens nieuw waar halen kan het mijne wat rijpen .
                        zondag avond heeft de andere dame ook haar laatste uurtje onder de lampjes gehad en heb ze gesnoeid , zometeen effe updatje over doen .
                        ja de pampers van de nieuwe dames mag nonkel hips zeker komen vervangen stuur je en geboorte kaartje als ze boven zijn ! , staan nu nog op vensterbak in ontkiem bakje .
                        tot snel op de chat of op jou topije of hier maatje .

                        en al dikke mercie om steundje zo tevolgen en helpen eh vriend echt respect for jah ma friend !!


                        groeten steundjeee .

                        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                        heeuj maatjes, vrienden en mede growers , steundje weer met nieuws en updates!




                        heb zondag avond beslist om de andere dame ook te knippen en haar van uit haar mooi exotisch verblijfje tenemen .
                        na 96dagen is de schaar er dus in gegaan ,
                        en de trichomen waren allemaal lekker milky en enkele amber .
                        plantje begon ook heel hard blaadjes telaten vergelen en vallen, dus besloot ik om teoogsten ivm alles toch lekker zat .
                        raar genoeg heeft het knippen van deze dame 2uurtjes langer geduurd dan ons dwarfje , maar vind alles even leuk als het kweken dus no problemo !
                        vind de geur wel en beetje lekkerder dan die van de dwarf toen in ze knipte , achja ben dan ook en zoete bekje op wietje vlak .
                        het rook vooral naar appelsien en fruitig ook lekker hars laagje en lekkere bruine haartjes .
                        voila maatjes , dit was steunds zen eerste kweekje... is zo goed als afgerond buiten het drogen van de Northern Light x Lowryder #2 en het rook proces er van en het kuur idem voor ons dwarfje .
                        als ik ze bijde goed heb getest komt het rook verslagje met foto'jes op de schaal en van mooi droog topje .



                        Foto's van oogsten en drogen Northern Light x Lowryder #2 :http://s1268.photobucket.com/user/st...tml?sort=3&o=0









                        veel kijk plezier , en zoals gezegd en beloofd! binnen kort meer foto's van men droog eerste kweekje .
                        aan iedereen die gevolgd heeft , geholpen en waar steundje al veel me kunnen lachen en praten heeft op de chat .

                        1000 maal bedankt iedereen voor tevolgen en helpen , RESPECT 4 YOU ALL ! .


                        nu mogen jullie met de leuke en lastige vraagjes en opmerkingen komen , vraag maar raak !

                        vond het en zeer leuke eerste ronde , veel geleerd had me al mooi ingelezen en enkele maanden liggen leren maar de praktijk doet het hem, en vooral jullie wijze raad !
                        zal deze damens nooit vergeten ,zeer leuke plantjes en vind het mooi gedaan voor men eerste keer en nu hup naar the next en smoke those buds .
                        en voor alle geintreseerden steundje is ook al nieuwe baby's aan het ontkiemen , 2 x Pineapple Chunk en 1 x Vannilla kush van barneys farms zondag zijn ze in en klein potje met wat stek aarde beland in het ontkiem bakje dus ik hou jullie op de hoogte .



                        zo mede growers , vrienden en maatjes saluto's en tot op de chat of dit topic en hopelijk men volgende !





                        groeten en nog goeie middag, Steundje

                        Comment


                          #87
                          Re: kwaaltjes en blad problemen (1ste kweekje)

                          Knap gedaan hoor Steund, mag je best fier op zijn!
                          Laat het smaken

                          Comment


                            #88
                            Re: kwaaltjes en blad problemen (1ste kweekje)

                            eehj Ganja ,



                            Thanks mate echt bedankt is wel leuk om ies te horen .

                            smaken zal het mij zeker doen ! mercikes voor tevolgen eh maatje .


                            saluto's en groetjes steundje

                            Comment


                              #89
                              Re: kwaaltjes en blad problemen (1ste kweekje)

                              Mooi gedaan steund en succes met de volgende.

                              Grtz.

                              Comment


                                #90
                                Re: kwaaltjes en blad problemen (1ste kweekje)

                                bedankt ketama , en hopelijk zet je stoeltje er dan weer bij , tot de volgende eh .


                                groeten steundjee

                                Comment

                                Bezig...
                                X