Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kwaaltjes en blad problemen (1ste kweekje)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #91
    Re: kwaaltjes en blad problemen (1ste kweekje)

    eeyz maatjes ! Steundje weer ,





    zoals beloofd ben ik er met het droog resultaat en rook verslagje .
    heb nu al even de tijd gehad om ze beiden goed te proeven en testen , de dwarf skunk al wat beter dan de Northern Light x Lowryder maar die was ook wat later klaar eh .
    rond uit ben ik zeer blij en fier op men eerste eigen wietjes en vind ze er ook super prachtig uit zien .





    The Royal Dwarf (skunk)'RoyalQueenSeeds'.:

    kweek proces -

    Was na dat de vannilla kush heel snel in het begin weg viel direct men lievelingske . zeer leuk plantje zeker voor beginners !
    moet wel nog altijd lachen om de naam 'dwarf' de meid was vanaf week 1 of 2 in haar bloei 71cm dus niet echt dwerg
    .
    toen ze lekker in bloei stond kon je de citrus en bloem geuren al ruiken wat en zoete trees seg .
    toen ze en weekje en half in de weck pot zat en 4dagen aan de draad had gedroogd was het en redelijk mals wietje niet echt fluffy .
    grootste top kwam op en 4,5g droog en eind resultaat was 46gram droog
    .



    Rook Proces -


    en ja inderdaad zoals ik al dacht lekker citrus fruitige smaak vanaf de rook in de mond , achter op de tong proefje de lekkere lavendel smaak.
    en de geur
    ! , zo verfrissend wietje qua smaak is ze op en top voor mij en effect mag er ook zeker zijn !
    na en paar trekjes voelde ik me direct in eens roes vallen letterlijk gedragen worden door een zwevend tapijt .
    vind dat je er goed en zwaar van droomt dus en goed psy wietje voor degene die van mentaal stoned en high houden .
    voor mij is ze op perfect tijd geoogst en zowat stoned/high en lekker dromen in spacy land !
    zal ze zeker nog en keertje zetten ooit echt leuk plantje .

    dit was het over ons lekker dwerg skunkie , hoop dat jullie het leuk lezen vonden en konden volgen .


    en natuurlijk de foto's eh ,
    of jullie zouden ver lekkerd zitten zonder iets te zien .


    http://s1268.photobucket.com/user/st...tml?sort=3&o=7



    The Northern Light x Low ryder #2 'Dutchheadshop huismerk ' . :



    kweek proces -


    vond ze niet zo leuk voor tekweken maar dat kan ook wel hard aan de problemen liggen die ik er mee had ( tmv beetje spint maar was direct weg , en rare gaatjes in de bladeren).
    ook haalde ze de dwarf niet echt in , in de groei maar vanaf ze in voor bloei stond is ze omhoog geschoten
    , voor ik ze buigde kwam ze om 95cm .
    toen het hoogte verschil wat veel werd en een stoeltje onder de dwerg niet helpte gewoon en knakje gegeven en naar beneden gebonden met los touw zodat ze nog omhoog kon .
    ze had wel mooie lange takken die de laatste 12 cm of wat meer zelfs mooi vol met topjes waren , maar beneden hing er wel niks of alle sinds niet veel .
    de toppen vorme redelijk traag in het begin maar de laatste weken zwelde ze mooi bij en verharde heeeeel snel .
    toppen in de bloei is en lekkere fruitige geur wel minder intens als de dwerg maar heerlijk zwoel !
    het eind resultaat van deze dame was wel zeer aangenaam en had ik niet verwacht .
    toen ik ze na 4dagen in de droog ruimte en 1 week in weckpotten woog en de wiet lekker droog was kwam het op 71 gram


    dus had het zeer hard onderschat verwachte maar en 40 gram omdat de topjes niet zodik waren maarja wel zeer compact eh !
    ondanks de probleempjes heeft het resultaat het toch beter gemaakt voor mij , maar denk niet dat ze nog aan bod komt... helaas teveel soortjes .




    rook proces -


    ja echt een lekker smaakvol wietje !
    lekkere volle smaak in de mond vind hem en klein beetje naar sinas en kaneel smaakt , en ruiken doet ie dan wel meer zacht naar koekjes deeg vind ik en met citrus vleugje .

    Djah man 2 trekjes en het stijgt al naar het kopeke , echt goed stoned lekkere indica en duidelijk meer amber tricho's .
    qua gevoel en vind ik het echt een lichamelijk stoned gevoel ook beetje dromerig maar wel echt en hangertje !
    in de helft van het jointje ben je al lekker in de space shuttle bezig
    .
    echt perfect wietje voor teslapen werkt bij mij toch goed , en ook als je lekker met je tamme klooten wil hangen op de bank.




    nog even de mooie foto's zo dat jullie ook eens kunnen kijken eh : http://s1268.photobucket.com/user/st...tml?sort=3&o=0





    dit was het eerste kweekje dan voor steundje , ben zeer blij met men resultaat en hoe het verlopen is voor de eerste keer.

    ​ik hoop dat jullie nog vraagjes gaan stellen en dan is het helemaal afgerond !



    iedereen nog maals bedankt voor de reactie het volgen en helpen ! veel dank en respect!!!


    Groeten Steundje .















    ben ondertussen ookal nieuwer ronde gestart en daar mogen jullie zeker ook bij komen zitten kijken en geniet .










    Last edited by steundheufd; 4 June 2014, 16:18.

    Comment


      #92
      Re: kwaaltjes en blad problemen (1ste kweekje)

      ziet er mooi uit.
      geniet ervan
      Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
      Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

      Comment


        #93
        Re: kwaaltjes en blad problemen (1ste kweekje)

        Lekker man, geniet ervan! Best een leuk resultaat hoor, snel door naar de volgende ronde!

        Comment


          #94
          Re: kwaaltjes en blad problemen (1ste kweekje)

          Hatsikidee ! Mooie afsluiter.
          Dat heb je mooi gefixed zo, en dat voor een eerste kweekje.
          De Citrussmaak in auto's komt vaak van de Lowrider die er in zit.

          En Lavendel in m'n mond ?
          Lavendelzeep..hmm, ja het ruikt lekker, maar smaken ? Ghehe...Ik heb een stuk bij het fonteintje liggen, ik zal er eens aan likken.

          Als je nou rechtsklikt op die foto bij bucket, dan afbeelding bekijken, het adres bovenin je browser (blablabla.jpg) dan hier tussen [IMG] en [/IMG] tags zetten, en dan zien we de foto hier.

          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #95
            Re: kwaaltjes en blad problemen (1ste kweekje)

            Thugz : thanks mate,
            zal ik zeker doen beide heerlijke wietjes en t'smaakt nog eens zo goed wand tis eigen kweek eh !
            bedankt voor je stoeltje hier gezet tehebben en hopelijk tot op volgend topije en het jouwe eh .


            groeten Steundjee .



            Cook : eeh maatje ,
            ja genieten zal ik elke keer wel doen als ik ze rook , heb er mooi me best voor gedaan eh .
            vind het resultaat ook wel mooi zeker voor 1ste keer en met tl dus ben wel content.
            en volgende ronde is al bezig ze maatje vanavond doe ik daar de update van , zet je stoeltje maar !


            maatje hou je goed en het beste eh , groeten Steunjee

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.




            hee QnQ ,


            bedankt !

            leuk om tehoren en tekrijgen zo en reactie.
            ben zelf ook wel beetje fier om men eigen stiekem .
            dat wist ik niet van die Lowryder en citrus maar ziezo weer wat bij geleerd danke
            hahaha ja nee snap je wel wat je bedoeld ze maar als ik het beter uit leg het smaakt naar wat lavendel ruikt snap je de steuny ?
            en merci dat lukte me niet hadden ze eens uit gelegd maar ga ik nu omthouden en snap het .


            Qnq bedankt voor hier eens binnen tekomen wippen af en toe en zeer bedankt voor de reactie !
            hoop je er bij de volgende run ook bij tehebben word het weer gezellig .



            groeten steundjee

            Comment


              #96
              Re: kwaaltjes en blad problemen (1ste kweekje)

              Wel jammer dat de fotobucket foto's er al afgebucked zijn.

              Comment


                #97
                Re: kwaaltjes en blad problemen (1ste kweekje)

                hee flint ja zie het nu ook pas is wel raar ...


                maar hier se : http://s1268.photobucket.com/user/st...?sort=3&page=1


                hier staan ze allemaal en bewaar ik men foto's uploaden direct naar jd lukt me niet meer spijtig maarja..


                bedankt voor tekijken eh maat .


                groeten Steundjee

                Comment


                  #98
                  Re: kwaaltjes en blad problemen (1ste kweekje)

                  Ziet dr allemaal goed uit jonge.
                  Laat m je smaken en op naar de nieuwe run.

                  Verstuurd vanaf mijn GT-N7000 met Tapatalk
                  Een jonko in de morgen is een dag zonder zorgen

                  Comment


                    #99
                    Re: kwaaltjes en blad problemen (1ste kweekje)

                    hee silverhaze ,


                    bedankt mate !
                    smaakt me echt goed lekker wietje is tegen woordig men slaapmutsje geworden .
                    nieuwe run is steuneke al met van start gegaan ze , kom gerust eens piepen of plof je neer met je stoeltje!





                    ben ook bezig met een buiten kweekje kan je vinden bij men topics maar dat word er eentje voor de pret .
                    spreek je nog maat en hou je goed eh.



                    groeten Steundjee

                    Comment


                      Re: kwaaltjes en blad problemen (1ste kweekje)

                      Mijn complimenten,echt een mooie prestatie voor een eerste kweek !
                      Stemma doet het forum, stout 2017

                      Stemma doet stout (2016)
                      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                      Comment


                        Re: kwaaltjes en blad problemen (1ste kweekje)

                        hee stemma ,



                        bedankt man ! , is echt leuk om te horen en motiveerd me alleen nog meer .
                        smaakt me echt zeer goed de wietjes , mate bedankt voor bij steundjes eerste kweekje tezijn en hopelijk tot volgende !



                        hou je goed en groetjes Steundje

                        Comment


                          Re: kwaaltjes en blad problemen (1ste kweekje)

                          de 1ste kweek zit er al eventjes op voor steuntje .
                          de wietjes zijn onder hand ook men longe in gejaagt , en in rook op gegaan .
                          ik zelf vond het geslaagd voor men eerste keer ooit iets tekweken .
                          en heb er volle teuge van het kweken genoten en hebr n nieuwe hobby voor't leven bij ! ghehe
                          aan iedereen nog maal mercikes voor mee tekijken/helpen/reageren/volgen en hopelijk tot volgende keren .


                          bedankt en merci . Steundje






                          'slotje mag erop van mij'

                          Comment

                          Bezig...
                          X