ze zijn super mooi!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nerub's Hollands Hope Micro kweekje!
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Kleine foto update! ze staan nu 3 daagkes in bloei!
het gekke is dat mijn plantjes nergens naar ruiken, ook niet als ik me neus tussen de bladeren steek. wel als je wat over het steelje wrijft, maakt dat uit?
hier de pictures:
groepsfoto!:
bij deze kun je goed zien dat 2 plantjes ineens 10-15 cm steel tussen hebben gekregen. die groei spurt was in 2 dagen! van een mooi klein plantje tot een lange :
en me laatste nog mooie plantje:
ondertussen staan er oonog 5 chili spruiten (al vaker gekweekt) de zaden had ik ooit uit een keuken kruiden mix gehaald. een plantje gegroeid leuke chili pepers eraan(niet normaal heeeeet!!!!!) en die zaden heb ik nu weer herplant en ik heb oknog een cactus stekje staan, die was van men grote cactus afgebroken die beneden staat. En trouwens... ooknog tomaat gezaaid
ik heb altijd al veel planten gehad en dit jaar is voor het eerst wiet!
Comment
-
Mijn lamp heeft er altijd 1-2 cm vanaf gehangen maar 2 van die plantjes zijn langs de TL gegroeid en toen te wijnig licht gekregen. daardoor waren ze in 1 dag 10 cm gegroeid (alleen steel). de lamp ging snachts 4 uur aan en ik was pas 3 uur wakker de volgende dag dus ik kon niet chekken of de lamp nog goed hing want zoals je kunt zien waren ze allemaal hetzelfde en nu is er nog 1 compact.
Comment
-
Slecht nieuws
mijn zaadkweek voor mijn zomerkweek valt in duigen.
de topjes beginnen te komen maar ze zien er nog al ballerig uit, sterker nog het zijn trosjes ballen. bij 3 is het duidelijk maar 1 laat het nog niet duidelijk zien (mismaakte plantje)
hier de foto's:
wat ik ermee ga doen weet ik nog niet...
hoelang duurt het voordat mannetjes hun stuifmeel geven?
groetjes!
Comment
-
Update!! 10 maart.
Vandaag heb ik denk ik een herma en toch nog een vrouwke gespot! ik kan niet wachten tot de zomer want onder 1 TL stretchen ze flink...
Foto's:
Plantje 1 (man)
Plantje 2 (HERMA?!)
plantje 3 (vrouwke)
Plantje 4 (man)
een paar foto's ken ik niet uploaden
weet iemand hoe snel mannetjes klaar zijn voor stuifmeel? sommige ballen beginnen al te openen maar er komen groenen spietjes uit ofzo?
en kan iemand zeggen of me herma een mannetje is met balhaar of echt een herma?
Groetjes
PS SORRY VOOR DE GROTE FOTO het is ff wat duidelijker om de haartjes te laten zien!!!!!!!!Last edited by Nerub; 14 May 2009, 20:09.
Comment
-
zo heb k t ook hopelijk SNEL stuifmeel want ik moet mijne nog bevruchte ,,
mss komt je plant hierdoor eerder klaar (a) (heb t wel beetje beschaafd gehoude (A))
Goed dat je een gehandicapt vrouwtje heb, word ook maar zaadjes denk k?
maar damn, jou herma, dikke harige balle gewoon om van te kotse xD
greetz
Comment
Comment