Dit is mijn eerste kweekje!
ik ben van plan om het zo low budget mogelijk te houden en een grotere buitenkweek van de zomer
Target: hopelijk zit er een mannetje tussen zodat ik wat zaden kan kweken, en de rest van de vrouwtjes laat ik boeien (-1 vrouwtje voor de zaden)
ik heb 10 Hollands Hope (vanaf nu HH) zaden gekocht in Amsterdam
het zijn eigenlijk buiten zaden maar ze zijden dat hij ook binnen kon (zelfs in de sensi seeds winkel gevraagd)
Hollands Hope is in Nederland ontwikkeld en is uitermate geschikt voor buitenkwekers in een koeler klimaat. Deze plant is bestand tegen schimmel en daarom perfect voor beginners. Geeft een sterke high.
- Planthoogte: medium, Indica/Sativa mix
- Stoned of high?: enigszins lichamelijk maar met name high
- THC gehalte: Medium, 5 - 10%
- Bloeitijd: 6 - 8 weken
- Opbrengst per plant (gedroogd): 400 - 500 gram
- Oogstmaand: September.
26/1 : 4 Zaden in de grond!
1/2 :Ze zijn alle 4 uitgekomen! 3 van de 4 plantjes zijn bovengronds en de ander komt bijna boven!
vandaag zijn ze ook met hun eerste 18/6 cyclus bezig onder de 15W spaarlamp.
Als ze blaadjes beginnen te krijgen gaan ze onder 36W Tl!
Dit was de eerste post! er komt ooknog een foto aan van me inimini kempzaad planjes voor de liefhebbers
Edit: wat souvernirs van Flying Dutchman en Sensi Seeds!!
Mzzl!
ik ben van plan om het zo low budget mogelijk te houden en een grotere buitenkweek van de zomer
Target: hopelijk zit er een mannetje tussen zodat ik wat zaden kan kweken, en de rest van de vrouwtjes laat ik boeien (-1 vrouwtje voor de zaden)
ik heb 10 Hollands Hope (vanaf nu HH) zaden gekocht in Amsterdam
het zijn eigenlijk buiten zaden maar ze zijden dat hij ook binnen kon (zelfs in de sensi seeds winkel gevraagd)
Hollands Hope is in Nederland ontwikkeld en is uitermate geschikt voor buitenkwekers in een koeler klimaat. Deze plant is bestand tegen schimmel en daarom perfect voor beginners. Geeft een sterke high.
- Planthoogte: medium, Indica/Sativa mix
- Stoned of high?: enigszins lichamelijk maar met name high
- THC gehalte: Medium, 5 - 10%
- Bloeitijd: 6 - 8 weken
- Opbrengst per plant (gedroogd): 400 - 500 gram
- Oogstmaand: September.
26/1 : 4 Zaden in de grond!
1/2 :Ze zijn alle 4 uitgekomen! 3 van de 4 plantjes zijn bovengronds en de ander komt bijna boven!
vandaag zijn ze ook met hun eerste 18/6 cyclus bezig onder de 15W spaarlamp.
Als ze blaadjes beginnen te krijgen gaan ze onder 36W Tl!
Dit was de eerste post! er komt ooknog een foto aan van me inimini kempzaad planjes voor de liefhebbers
Edit: wat souvernirs van Flying Dutchman en Sensi Seeds!!
Mzzl!
Comment