Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Groei lijkt nu gestopt te zijn, had wat temperatuur problemen onder de kap, daar nu een fan onder gemonteerd die nu boven de toppen blaast en alles blijft netjes onder de 28
Update: de steeltjes begonnen paars te worden en blad werd lichter groen, warmtemat met thermostaat gekocht en maar wat meer voeding gaan geven, plantjes staan er zo bij:
Mooie kap dat je gemaakt hebt! Ik weet niet of het voor anderen zo is, maar ik kan alvast je foto's van je eerste post en een paar erna niet meer zien?
Nog veel succes!
Komt toch nog een dikke bak licht uit. Hoop dat ik het red met deze 3L potten en universele potgrond.... Krijg kleine roest plekjes en lichter blad. Voed nu iedere keer met voeding. (Uiteinden verbranden niet) pH van de grond blijft op 7 ondanks 50%regenwater 50%kraanwater komt denk ik doordat in het begin alleen kraanwater gebruikte en de bodem nu zo blijft.
Hopelijk blijven ze sterk tot het einde! Bedankt voor de interesse
Comment