Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste micro kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Eerste micro kweek

Hoi Amnesia 88
    Ik had je al gemist,je kan volgens mij ook gewoon bij de normale kweekafdeling,dat is echt een mooi toppenveld geworden.Als je maar goed naar je trichromen kijkt kan er niks mis gaan,als ze milky zijn dan ga ik meestal spoelen.Ik ben benieuwd naar de nieuwe foto,s dus kom vanavond ff bij je buurten.Bij mij gaat de lamp om 17.00 uur aan en ik hoef ook nog maar een paar weken.
    Ik lees net dat lovis dat ook doet,nou en met zon usb microscoop kun je alles mooi op de pc bekijken.Dus posten maar!!!! Ga alles nog ff terug lezen tot de foto,s er staan.
    Kom ook es bij mij kijken?
    Ik moet nog 2 week plus.

Comment

Hoi allemaal bij deze de foto's van vandaag.

15-08

Comment

Ziet er leuk uit hoor! Maar hoeveel watt heb je nu hangen? 60 watt? en hoe lang staat je plant nu in bloei?
        Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

Comment

Ik denk wel dat het al wat vroeg is om naar de trich's te kijken niet? Volgens mij heb je nog maar een week of 3 bloei mss 4. Is toch mooi gelukt he dat scroggen.
          Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
          Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Thnx allemaal voor de reacties

Ik weet eerlijk niet precies hoelang ze nu in bloei is Maar volgens mij nu inderdaad zo'n 3 weken eind juli was de bloei er.

Dus ja het is nog zeker veel te vroeg om naar trich's te kijken

Wel nog een vraagje moet ik de toppen die net onder het rooster zitten weg halen? Of moet ik alles proberen te verplaatsen dat het iets meer omhoog komt of zal ik het gewoon haar gang laten gaan

Het staat nog steeds onder 32w maar als het goed is kan ik vanavond mijn nieuwe kap ophalen en dan kan ik het verhogen naar 78w of tot 96w

Comment

Alles wat onder het net zit kan je weghalen ook de bladeren die krijgen toch geen licht en zal alleen maar een stimulans geven naar bovem het net. Mss dat je 1 blaadje kan laten hangen ter indicatie. Voor moest er wat verkeerd gaan.

Comment

Ik zal strakjes een foto van de onderkant posten ik heb alle bladeren al weg gehaald alleen er zitten toppen op hoogte van het rooster zelf maar die krijgen ook weinig licht door bovenliggende blaadjes

Comment

Kanbje zeker wegnemen dat noemen ze ook wel dieven.

Comment

Hallo beste lezers en medekwekers.

De update voor vandaag.

Heb de toppen beetje beter verspreid en wat onnodig blad weg gehaald.

16-08

Comment

Mooi zo. Lekker geschoren beentjes.

Doe zo verder
                      Thugz

Comment

Is dit onder 32 w? Dan vind ik het een echt knap toppen tapijtje!
                        Succes verder, ik wip zo nu en dan wel eens binnen :-p
                        Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Ja amnesia88 daar kan ik nik alleen maar gelijk geven dat heb je echt toppie voor elkaar gekregen.Mooi de toppen op een hoogte e ik lees net ff terug je gaat je wattage nog meer dan verdubbelen;dan worden de toppen ook compacter.
                          Succes hoor.

Comment

Dat is inderdaad een mooi resultaat, dit kan niet meer stuk

Succes verder

Comment

Mooie kweek man zeker voor beperkt wattage. Als je dit ziet ga je toch geen gasbom (hps) in je kast hangen... leve alles wat niet hps is

Comment

Thnx voor de reacties!
                                Ik wist van te voren niet wat ik kon verwachten, en dit ziet er leuk uit
                                Doe mijn best elke dag controle op beestjes en ik kijk hoe ze er bij staat en daar pas ik de voeding en vocht op aan. En dan maar hopen dat ik het goed doe [emoji1]

Bij deze nog wat foto's van gisteren

19-08

Groetjes
                                Amnesia
                                Last edited by amnesia88; 22 August 2014, 14:22.

Comment

Bezig...
                                X