Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste micro kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Eerste micro kweek

Mja vond t al een gare growshop is een soort loods waar her en der van alles onoverzichtelijk en chaotisch staat. Geen aanrader de zaden hingen aan een rekje en door t gaatje die in t zakje zit vallen de zaden er zo uit.
    Dus ze waren niet lucht dicht en volgens mij als de zon op t dak staat daar is het ook erg warm daar binnen

Comment

Bij deze mijn lampenkappen die ik gefabriceerd heb van 2 alu plaatjes ga nog een nieuwe maken voor 2 of 3 tornado's

Comment

Zo zijn we allemaal begonnen hoor.

Comment

Dit ziet er al vrij pro uit vergeleken met poep veel eerste kweekjes
          Kijk mijn vorige microkweek: 2 x PP, 3 x 18w TL, 70x50x120cm.
          Kijk mijn nieuwe ronde: Zoetstof's Sweet Skunk Auto's Vensterbankplanten

Comment

Thnx voor jullie reacties leuk om te lezen

De nieuwe zaden liggen nog lekker te ontkiemen net zonk d laatste toen ik er naar keek in t glas dus die zit ook in de wol.

Wel leuk om misschien te melden het plantje wat ik naar buiten gegooid had omdat de groei stil stond heeft tekenen van leven getoont en is bezig het eerste echte blaadje te maken

Hopen dat ie de hagel overleeft heeft.
            Last edited by amnesia88; 25 April 2014, 18:52.

Comment

Update:
              Van alle zaden is er nu 1 open gegaan maar nog geen wortel of iets te zien wel 2 puntjes de andere 4 doen nog steeds helemaal niets heb nieuwe zaden besteld maar wacht eerst deze nog paar dagen af.

Plantje wat buiten staat is nogsteeds klein en begint aan de 2e internode misschien kan ik die beter naar binnen halen :p

Verstuurd vanaf mijn HTC One X met Tapatalk

Comment

Mede tornado kweker succes hoeveel ga je uiteindelijk ophangen kwa tornado's?

Comment

Als het opengebarsten is zie ik geen reden waarom je het niet meteen in vochtige grond plant? Zou moeten goedkomen

Comment

Thnx wilberto

Zit te twijfelen tussen groei 2x 23 w 6500k en bloei 2x 32 w 2700k
                    Of voor de bloei 1x 60 w 2700k en groei 1x 60 watt 6500k.

Ga nu 1 plant tergelijker tijd kweken in de kast (ivm ruimte) gaan er een paar naar t balkon

@ smowkie heb ik toevallig net gedaan hoop dat t goed komt

Comment

Warm White heeft genoeg koud licht voor de groei, zelf heb ik 3x 32Watt 4x 23Watt aan Tornado's en twee maal een 23Watt 60cm Cool White TL buis. Gaat echt prima tot nu toe kijk mijn verslagje maar!

Zijn die 60W nou ook Tornado's en waar kun je die anders krijgen?

Jij kunt best in elke hoek verticaal een Cool white TL buis plaatsen en dan van bovenaf Warm White spaarlampen gebruiken

Comment

Jij hebt dus 188w warm licht en 46 w koud licht voor 5 planten dus ca 48 w per plant klopt dat? En dus dan zou ik wel goed zitten met +/- 60 watt toch?

K had je verslag gelezen was ook al geabonneerd
                        Heb zelfs paar keer gereageerd :p

Comment

Oeps xD i seee niceee

60Watt voor je plantje moet goedkomen, ik heb nu idd 4 planten met 240Watt licht ongeveer in 3 liter potten met normale potgrond (shame one me)

Volgende ronde 3 plantjes in 11 liter potten met batmix en Terra Flores als voeding dan dus plus minus 80Watt per plant

Comment

Halo allemaal
                            heb geprobeerd foto's van t zaadje te maken ziet beetje raar uit naar mijn mening

Hoort het zo of gaat ie rotten want ik zie nog niet echt een worteltje

Comment

Zit ie tussen watten/keukenrol ? En hoe lang al dan ?
                              Je moet het wel elke dag verversen.. Nieuwe watten of keukenrol, anders kan het gaan rotten idd...
                              Shivaman-s-Amnesia-scrogg

Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
                              (running)

Comment

5 dagen nu en ververs meestal sochtends en s'avonds

Verstuurd vanaf mijn HTC One X met Tapatalk

Comment

Bezig...
                                X