rood aangegeven. Alle advies, commentaar en informatie is welkom!
Knuffel, Joppe
To Do:
-dichtkitten
-binnendeurtje/-schotje maken
Verlichting
Ik heb de volgende lampen in een verstelbaar rekje gehangen:
6x Philips Tornado 23W 865 Daglicht
6x Philips Tornado 23W 827
Ik draaide tot eind mei 18 uur per dag de 865 tornado's voor de groei. Sindsdien genieten ze van hun 12 uur licht per dag van de 827 lampen
Afzuiging+Koolstoffilter
Ik heb een buisventilator gekocht, deze zuigt 185 kuub per uur af (link). Deze zuigt door een koolstoffilter af.
Wiet
Ik heb AK-47 besteld. Hiervan heb ik 4 zaadjes in vochtige tissues laten ontkiemen en in universele potgrond geplant.
Automatisering
Ik wil met druppelaars en temperatuurregeling de boel automatiseren, maar dit is voor latere zorg.
Elektra
-Timeswitch (max 3500W)
-6x23W lampen
-16W afzuiging
Kooplijst
Bronnen
-zaadjes
-afzuiging
Knuffel, Joppe
To Do:
-dichtkitten
-binnendeurtje/-schotje maken
Verlichting
Ik heb de volgende lampen in een verstelbaar rekje gehangen:
6x Philips Tornado 23W 865 Daglicht
6x Philips Tornado 23W 827
Ik draaide tot eind mei 18 uur per dag de 865 tornado's voor de groei. Sindsdien genieten ze van hun 12 uur licht per dag van de 827 lampen
Afzuiging+Koolstoffilter
Ik heb een buisventilator gekocht, deze zuigt 185 kuub per uur af (link). Deze zuigt door een koolstoffilter af.
Wiet
Ik heb AK-47 besteld. Hiervan heb ik 4 zaadjes in vochtige tissues laten ontkiemen en in universele potgrond geplant.
Automatisering
Ik wil met druppelaars en temperatuurregeling de boel automatiseren, maar dit is voor latere zorg.
Elektra
-Timeswitch (max 3500W)
-6x23W lampen
-16W afzuiging
Kooplijst
Bronnen
-zaadjes
-afzuiging
Comment