Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
ondertussen van dinafem een run tussendoor gedraaid, 3x roadrunner 2.
snelheid viel me mee, topontwikkeling viel me uiteindelijk tegen.
mooi lekker geurend wietje, waar ik ook nog eens voldoende stoned van werd.
nu bezig met nirvana's bubblelicious.
en heb op het balkon nog baby water meloenen, en green o matic staan.
hoop die over twee a drie week naar bnnn te zetten wanneer de bubblelicious klaar is.
1 watermeloen had beste bladluis, even behandeld, en t beste maar van hopen. sowieso benieuwd naar, heb nooit eerder watermeloen geprobeerd. zaadjes ontkiemen vrij goed, heb ze in mijm 'vergeten groenten' bak gezet, samen met wat master kush zaadjes, die k van mn vrienden bij de os gekregen had, over de master kush, drie gezaaid, twee opgekomen, groeit mooi, oogt sterk. zal een dezer dagen in bloei schieten
daarnaast gaat de green o matic zn gangetje wel, zeker nu t zonnetje er nog regelmatig is.
heb mn huisgenootje wat zaadjes gegeven die ik vorig jaar van wat auto's had gehaald, en die zijn nu inmiddels ook bij hun vierde internode. benieuwd of dat hem nog wordt met afbloeien buiten.
Last edited by Schoffie; 19 September 2014, 12:12.
maar 14 G droog van de Bubblicious gehaald. viel toch wel ietwat tegen.
wat er was (ja was want het is inmiddels alweer op) was goed kwa potentie, ik werd er echt superstoned van.
mooi vol van de trichs ook.
denk dat deze hoeveelheid vooral aan mijn kweeksysteem ligt, en dan vooraal aan de wattage van mijn opstelling.
ik draai immers enkel met 4x18wtl plus 2x20watt CFL.
desondanks toch niet in de verleiding om met tneon of hps te gaan werken.
blijft toch een hobby he..
met dank aan angel777 en jointjedraaien.nl van de week drie stuks sour 60 opgestart, nu enkele dagen boven de grond, een kleine sour 60 is triploide of hoe dat maar heet, drie lobblaadjes en drie beginnende blaadjes, ben benieuwd hoe die worden!
verder hierboven een plaatje van de master kush , een green o matic, en een x mn eigen incidentele kruising van deze zomer van de onbekende x auto white widow.(lijkt wel sativa opbouw, en hele fruitige airy buds)
Kun je dat raster niet onder die TL vandaan halen ? Ik denk dat je daar wel iets voordeel uit kunt halen misschien ?
Het TL licht wordt nu als het ware een beetje recht naar beneden gericht.
Voila, en scroggen of 'omvouwen' natuurlijk heh...
Dan kun je zo'n hele top horizontaal leggen, en kan de lamp er wat dichter op, zodat de hele top wat meer licht krijgt.
Nu krijgt eigenlijk alleen de bovenste 5-10cm van de toppen voldoende licht, daardoor heb je ook wat meer 'fluffy' wiet daaronder.
Anyho, leuke resultaten.
En als het voor jou goed is, dan is het prima eh..
Succes met de Sours.
Comment