Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
@greenhulk, de poedersuiker is inderdaad wel te zien nu, ik weetniet of ze nog veel dikker gaan worden.
En ik ga de hele jaar door met kweken en de volgende keer wordt scrog, dit was mijn eerste keer en wou zien hoe het ging.
Het is een super leuke hobby met het geluk dat ik de coffeeshop niet meer hoeft te bezoeken.
En ik zal de Daniels zaadjes in gedachten houden als ik de volgende run ga doen in scrog, want dat levert toch het meeste op.
Auto correctie is vaak irritant, net even snel gelezen.
Ziet er niet goed uit zeker omdat de zaadjes voornamelijk sativa is wat ik het lekkerste vind en de smaken aramel, grapefruit en lemon bevallen me wel.
Nu rook ik fruit spirit van royal queen seeds gekocht in de shop en deze is ook niet slecht.
Fruit spirit zijn erg goed. Omdat we het over poedersuiker hadden dacht ik aan sugar punch. Levert onderhand een gratis pak suiker na een run haha. En opbrengst is ook erg goed.
Of je probeert kolosus van sannie seeds. Rookt ook heerlijk weg en levert absurd veel op.
Vandaag de planten in weckpotten gedaan om ze te gaan curen, 62 gram toppen is het geworden.
Voor de eerste kweek ben ik meer dan tevreden.
Over een paar weken ga ik weer beginnen met een nieuwe kweek en ga het volgende doen,
Scrog met 2 planten
Grotere potten
Geen auto (wat volgens mij ook niet kan met scrog)
Andere merk dan royal queen seeds
En het kastje aanpassen oa dat de filter in het hokje kan
IEDEREEN DIE HET MIJ HEEFT GEHOLPEN MET DE KWEEK SUPERRRRRR BEDANKT EN OOK DIE HET GELEZEN HEBBEN.
Comment