Ik ga voor het eerst zelf kweken zoals de titel zegt, dit na lang wikken en wegen.
Het kastje wat ik ga gebruiken is 80cm breed 40cm diep en 1.10 hoog.
De lampen is t neon 2x75 watt
Invoer van lucht is pc fan met 98 kuub,
Uit voer pc fan 186 kuub met een 300 kuub can lite filter
Kast dicht
Kast open
Ik ga als eerst 3 x easy Bud van Royal queen seeds.
De reden dat ik deze heb gekozen is omdat ik simpele plant wil voor de eerste keer.
Ik heb ze nu in een propagator staan, ik heb ze zaterdag ontkiemd van de 3 zijn er 2 met grotere wortels en 1 een kleine wortel. Nu dacht ik om ze u. De progagator gedaan de met kleine wortel is als eerste uitgekomen en de andere 2 willen nog niet.
Om maar meteen met deur in huis te vallen heb ik de volgende vraag.
De propagator staat voor de raam de growshop zei dat goed kan en moest wachten dat de planten tegen de dak aankomen ze pas in het hok te stoppen.
Maar nu is er een baby plantje en 2 nog niet de vraag is ze alle 3 nog voor de raam laten staan en wachten dat de andere uit zijn gekomen of de baby al verhuizen naar het hok. De bedoeling is om alle 3 te gaan oogsten.
Ik hoop dat het allemaal duidelijk. Hopelijk volgen jullie mij verslag en geven jullie mij tips.
Gegroet witpen
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Het kastje wat ik ga gebruiken is 80cm breed 40cm diep en 1.10 hoog.
De lampen is t neon 2x75 watt
Invoer van lucht is pc fan met 98 kuub,
Uit voer pc fan 186 kuub met een 300 kuub can lite filter
Kast dicht
Kast open
Ik ga als eerst 3 x easy Bud van Royal queen seeds.
De reden dat ik deze heb gekozen is omdat ik simpele plant wil voor de eerste keer.
Ik heb ze nu in een propagator staan, ik heb ze zaterdag ontkiemd van de 3 zijn er 2 met grotere wortels en 1 een kleine wortel. Nu dacht ik om ze u. De progagator gedaan de met kleine wortel is als eerste uitgekomen en de andere 2 willen nog niet.
Om maar meteen met deur in huis te vallen heb ik de volgende vraag.
De propagator staat voor de raam de growshop zei dat goed kan en moest wachten dat de planten tegen de dak aankomen ze pas in het hok te stoppen.
Maar nu is er een baby plantje en 2 nog niet de vraag is ze alle 3 nog voor de raam laten staan en wachten dat de andere uit zijn gekomen of de baby al verhuizen naar het hok. De bedoeling is om alle 3 te gaan oogsten.
Ik hoop dat het allemaal duidelijk. Hopelijk volgen jullie mij verslag en geven jullie mij tips.
Gegroet witpen
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Comment