Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweek, 1x White Widow onder spaarlamp

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Eerste kweek, 1x White Widow onder spaarlamp

Een stikstoftekort begind normaal idd van onderop. Ze haalt dan de nodige stikstof uit het onderste blad om dat boven te gebruiken in het nieuwe blad maar dan zou die plant in zijn geheel veel lichter groen ogen. Vandaar dat ik niet denk dat dat gele blaadje een gevolg is van een stikstofgebrek. Je grond bevat schijn baar veel stikstof. Veelal is potgrond voorbemest met langzaam vrijkomende stikstof.

Ik zou die nu idd bloeivoeding gaan geven.

Comment

Ah oke ik begrijp je! Ik ga zsm bloeivoeding halen. Bedankt voor je reactie
      http://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/34681-Eerste-kweek-1x-White-Widow-onder-spaarlamp

Comment

En we zijn weer een weekje verder. Bloei zet mooi door en de plant begint langs de stengels witter en witter te worden Hier wat foto's:

20140610_200416.jpg20140610_200729.jpg20140610_200316.jpg

Aangezien mijn plant vrij dicht op de lichten zit, zijn een aantal bladpuntjes iets verbrand. Het is daar ook wel wat te warm en ik vraag me af of de hoofdtoppen misschien worden geremd in hun bloei door de warmte.
        Ik ben van plan een pc fan te laten draaien op het moment dat de lampen branden en ik verwacht dat het probleem daarmee minder zal worden.

Verder heb ik nog niet de tijd gehad om bloeivoeding te kopen. Ik hoop dat dat niet al te erg is. Ondersta bladeren zijn heel iets lichter gekleurd/iets meer naar geel, maar midden en bovenkant zien er naar mijn idee
        nog erg gezond uit.

Door pinksteren kon ik drie dagen niet water geven. De bladeren hingen er heel slap bij. Het was indrukwekkend om te zien hoe snel ze weer goed staan na het geven van water! Na enkel een uurtje/anderhalf uur stond
        madame er weer stralend bij

Op- en/of aanmerkingen van harte welkom!
        http://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/34681-Eerste-kweek-1x-White-Widow-onder-spaarlamp

Comment

Nee hoor, is volgens mij helemaal geen probleem. De wind van de fan door je planten maakt ze alleen maar sterker ook! (Althans, dat is wat ik al lange tijd hoor en lees).
          Zelf heb ik ook nooit gemerkt dat een plant van mijzelf er niet blij mee was.
          Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!

Comment

Hey allemaal! Afgelopen twee weken niks anders gedaan dan studeren dus geen tijd gehad voor een update. Maandag komt die denk ik, maar ik wou even laten weten dat ik nog leef

Comment

Ben wel benieuwd hoeveel gram je er vanaf zal halen op wat hoop je ?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Comment

Bezig...
              X