Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Schoenendoosje's kweek - 5x royal creamatic autoflower [micro -> kweektent]

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Schoenendoosje's kweek - 5x royal creamatic autoflower [micro -> kweektent]

K'ga ns moeten stoppen daar dus, want passeer er wel enkele keren per week :-p
    Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

ja kan je wel zeggen dat ik het niet zo een goede shop vindt, vrij duur en verkoopt enkel maar RQS zaad.
      voor een zakje growmix betaal je al snel 10e.
      terwijl je ze toch ook al kan vinden aan 7 a 8e.
      dan ben jij een buurter van mij hehe

thugz
      Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
      Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Thanks QnQ, ik was gisteren aan het zoeken naar zwenkventilator advies (inmiddels van afgezien) en kwam een uitstekende monty post tegen waar dat verhaal ook in stond met veel uitleg over de assimilatie en dissimilatie van planten, wilde hem bijna even quoten in dit topic maar is makkelijk vindbaar.

De cam heb ik even opgezocht en is volgens mij niet direct makkelijk te hacken trouwens.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
        Last edited by schoenendoos; 19 June 2014, 10:05.

Comment

Korte update, actieve inlaat laat nog een dagje op zich wachten maar de nieuwe opstelling van de clipfan zorgt al voor een betere temperatuur onder de lamp lijkt het.

Het lijkt wel alsof de plantjes hun vrouwelijkheid reeds beginnen te tonen, kan dit kloppen ? Op onderstaande plaatjes goed te zien (kan je op klikken voor high-res) ?

Tips over wanneer ik kan beginnen met toppen ? Zag dat andere in mijn stadium (zonder AF wel) al zijn begonnen maar heb zelf niet echt idee als het op AF aankomt....

Comment

Ik zou nog even wachten met topoen tot je 7 node's hebt nadien top je terug naar node 5. Zo heb je bijna geen stilstand.

Voor al iets vrouwelijk te zien is het nog wat vroeg, ik zie althans nog niets.

Grtz
            Thugz

http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ad.php?t=35014 draaiende suppercropping

http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ad.php?t=34886 Buitencontest spliff
            Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
            Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Het lijkt een beetje op hele dunne sliertjes die uit een soort kleine uitstulpingen rond de oksel komen. Zal kijken of ik morgen betere foto kan maken al was ik zelf ook verbaasd en dacht ik ook dat het te vroeg was dus kan nog makkelijk vals alarm zijn .

Comment

image.jpg Je bedoelt dit waarschijnlijk? Ik heb de foto een klein beetje verbeterd en dan zie je wel (althans dat vind ik) dat het hier om voorbloei gaat.
                Woody's zen kweek!

Comment

Precies Woody, dat is het !

Comment

Als je niks weet van een soortje, is er nog altijd google en youtube.
                    Er staan genoeg kweekverslagen, filmpjes en afbeeldingen van deze strain (hier bijvoorbeeld)
                    Je ziet dat de zijtakken even goed ontwikkelen als de hoofdtop in dit verslag.
                    Als ik deze binnen zou kweken, zou ik ze waarschijnlijk niet toppen.

Voila, maar ik ben wel benieuwd wat het wordt als je wel gaat toppen.
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Er rinkelen alarmbellen hier, die calyx in de oksel ziet er niet uit als 100% vrouwelijk. Kun je 'm in de gaten houden? Of open breken? Zodra er bananen uit floepen, weet je genoeg. Maar misschien zie ik het verkeerd natuurlijk. Hoewel, liever safe dan sorry.
                      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Thanks voor het advies heren. Ga vanavond eens het internet afstruinen naar verslagen.

@LR2
                        Nu zit ik de hele dag op werk in de zenuwen ! Maar bedankt, zal ze in de gaten houden ...

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Comment

Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Ziet er erg goed uit schoenendoos mooi set up ook.
                            Dat ze snel groot mogen worden.

Comment

Thanks tuinbroek! Ze groeien als kool op dit moment, lijkt allemaal goed te gaan.

@lr2
                              Ik wacht her rustig even af, zie wel wat verschil tussen sommige in de wijze waarop zij geslacht tonen maar maak mij nog niet te druk.

Heb een tweede lading zaadjes besteld en ga naast de 5 huidige Creamatics nog 4 andere laten ontkiemen en in dezelfde tent plakken. Kunnen allemaal op hetzelfde lichtschema denk ik dus zou geen probleem moeten zijn. Hoop dat ik met deze nieuwe 4 met de opgedane ervaring op basis van de vorige 5 creamatics wat extra ervaring op kan doen.

Denk wel dat ik voor volgende ronde een wat gebruikelijker zaadjes en waarschijnlijk geen AF meer ga doen zodat ik ook wat bekender kan worden met de top technieken e.d..
                              Last edited by schoenendoos; 21 June 2014, 23:11.

Comment

Vanavond weer even tijd voor een update van alle plantjes (als de lampen uitgaan) kwam vandaag echter wel dit tegen waar ik mij wat zorgen om maak (excuses voor de licht aan foto's);
                                Gele puntjes aan het uiteinde van het blad. In sommige gevallen ook licht verweven rond de nerf van het blad. Enkel in de 'oudere' bladen van de hoogste regionen.
                                Mijn vermoedens zijn verbranding ivm hitte/te dichtbij de lamp. Kan eventueel ook beginnend stikstof te kort zijn ?

Comment

Bezig...
                                X