Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

eerste zelf kweek binnen .met cfl

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

eerste zelf kweek binnen .met cfl

Korting op 420shop
    Hey mensen ze staan nu een 9 dagen en beginnen best te knallen.

Heb er ook nog 2 bij staan die iets te ver gegroeid zijn voor micro maar nu veel topen ze staan nu an in de 12 uur licht donker

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

20140629_210110.jpg

Het zijn ....
    Ak-47 auto
    Silver hazen auto
    Dutch bleu auto

Kijken als het wat wordt ... heb nog veel info van jullie nodig .. eerste keer binnen

20140629_210049.jpg

20140629_210057.jpg
    Attached Files
    Last edited by trokky; 29 June 2014, 21:18.

Re: eerste zelf kweek binnen .met cfl

Ze staan er goed bij, je zou voor je lampjes eventueel een reflectorkap kunnen maken door grote halve liter blikken open te knippen en de lampen een kwart slag te draaien Bijvoorbeeld van een halve liter blik monster energy of bier, dan kunnen je lampen er misschien ook nog wat dichter op. Als je blaadjes maar niet verbranden natuurlijk.

Als al je soortjes autoflowers zijn zoals je hebt beschreven hoef je ze trouwens niet op 12 uur licht te zetten, autoflower plantjes die schieten vanzelf in de bloei zonder het aantal lichturen te veranderen. Dus lekker de hele ronde op 18 uur licht!

Comment

Txx voor de info

Maar er is iets tussen gekomen ... jammer voor het idd maar heb ze nu buiten staan ... mijn vriendin is ban dat de woning bouw het te weten komt en heeft gezecht ... niet binnen maat buiten ...

Heb wel samen besloten om binnen wel te houden voor het voor kweken van de plant zo dat ze daar eerst kunnen aansterken voor ze naar buiten gaan ...Zo heb ik volgend jaar een voor sprong kan ik in februari al beginnen

Zal vanavond weer foto's er op zetten

Comment

Hopelijk krijgt je girlfriend niet door dat je ook een uitzettingsprocedure krijgt met plantjes in de tuin.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

20140716_115629_Richtone(HDR).jpg20140716_115605_Richtone(HDR).jpg20140716_115616_Richtone(HDR).jpg

Vers ... van vandaag ... Ze hebben het maar mooi buiten ... en ook nog 3 dagen zo zonnig ... 28 + graden ... en de grond zit mooi op 24 graden

De eerste wie haren laten zich al zien ... blij . Das dan een lekker vrouwtje wachten op de rest zijn haren ... er komt hier en daar wel wat maar zal nog 2 a 3 dagen moeten wachten voor antwoord.

Voor de avond heb ik wel wat moois bedacht ... zet ze extra donker onder mijn af dak .. tis hier nog al licht ... in de omgeving
          Attached Files
          Last edited by trokky; 16 July 2014, 23:43.

Comment

Bezig...
          X