We zijn weer kleinschalig van start gegaan op een nieuwe prachtige locatie.
Laatst een leuke ruil gedaan en daar heb ik dit bosje aan over gehouden.
Om te beginnen wat info over de toko en waarmee het gevuld is.
We draaien in een mamoth dark propagator van 60-90-60 hierin hangt een afzuigertje van 185m3 met een passend filter.
De lamp die erin hangt is een t-neon 2x75w met momenteel nog de steklampen erin zodra de voorbloei verschijnt worden deze vervangen door de bloeilampen.
We draaien weer vrolijk verder op lightmix(ditmaal van biogreen omdat plagron was uitverkocht).
Ook maken we even het restje metrop op voordat we overstappen op plagron.
Omni Seeds
White Blockhead(White diesel x blockhead f3)12x
White Viking(White diesel x viking)9x
We hadden 25 zaadjes te kiemen gelegd hiervan was er 1 niet uitgekomen(TOP Omni)
Na een ruime week groei heb ik een kleine selectie gedaan en zo kon het nog fatsoenlijk staan.
Jullie zullen wel denken volle boel ja idd maar hiervan zal nog een gedeelte afvallen aangezien het regulier zaad is.
Vanwege ruimtegebrek onder de lamp moeten sommige het onderkomen delen om toch een gevuld tentje te krijgen zo.
De mannen worden gewoon bij de aarde afgeknipt en de dames blijven dan over.
DSC_0043.jpgDe hele toko 9 dagen oud
DSC_0044.jpgWhite Blockhead
DSC_0045.jpgWhite Viking
----White Blockhead----
DSC_0046.jpgDSC_0047.jpgDSC_0048.jpg
----White Viking----
DSC_0049.jpgDSC_0050.jpgDSC_0051.jpg
Nog enkele dagen blijft de klok op 18 uur want ik heb maar 60cm hoogte min de lamp.
Greets
Laatst een leuke ruil gedaan en daar heb ik dit bosje aan over gehouden.
Om te beginnen wat info over de toko en waarmee het gevuld is.
We draaien in een mamoth dark propagator van 60-90-60 hierin hangt een afzuigertje van 185m3 met een passend filter.
De lamp die erin hangt is een t-neon 2x75w met momenteel nog de steklampen erin zodra de voorbloei verschijnt worden deze vervangen door de bloeilampen.
We draaien weer vrolijk verder op lightmix(ditmaal van biogreen omdat plagron was uitverkocht).
Ook maken we even het restje metrop op voordat we overstappen op plagron.
Omni Seeds
White Blockhead(White diesel x blockhead f3)12x
White Viking(White diesel x viking)9x
We hadden 25 zaadjes te kiemen gelegd hiervan was er 1 niet uitgekomen(TOP Omni)
Na een ruime week groei heb ik een kleine selectie gedaan en zo kon het nog fatsoenlijk staan.
Jullie zullen wel denken volle boel ja idd maar hiervan zal nog een gedeelte afvallen aangezien het regulier zaad is.
Vanwege ruimtegebrek onder de lamp moeten sommige het onderkomen delen om toch een gevuld tentje te krijgen zo.
De mannen worden gewoon bij de aarde afgeknipt en de dames blijven dan over.
DSC_0043.jpgDe hele toko 9 dagen oud
DSC_0044.jpgWhite Blockhead
DSC_0045.jpgWhite Viking
----White Blockhead----
DSC_0046.jpgDSC_0047.jpgDSC_0048.jpg
----White Viking----
DSC_0049.jpgDSC_0050.jpgDSC_0051.jpg
Nog enkele dagen blijft de klok op 18 uur want ik heb maar 60cm hoogte min de lamp.
Greets
Comment