Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Micro toko gevuld met Omni Seeds

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Micro toko gevuld met Omni Seeds

    Valt inderdaad niks tegen voor een spaarlampjes run !!
    http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

    Comment


      #32
      Re: Micro toko gevuld met Omni Seeds

      @hjm thnx kerel maar het is een combo van tneon en spaarlampen waarbij het meeste tog wat licht op vangt van de tneon.
      De grandaddy purps staat wel in het geheel onder de tneon inclusief 2 white blockheads.

      Greets

      Comment


        #33
        Re: Micro toko gevuld met Omni Seeds

        Dag 61 bloei


        Gister op dag 61 bloei heb ik de dames omgehaald.
        Een gedeelte is helaas erg fluffy maar het zit wel allemaal bomvol thc.
        DSCN5975.jpg
        De Gdp is al mooi geknipt de rest hangt alvast compleet ondersteboven tot wanneer ik er zin in heb
        Vorige week had ik al de 3 kleinste plantjes geknipt waarvan 1 white viking en 2 x white blockhead.

        DSCN5968.jpgRSCN5976.jpgDSCN5969.jpgRSCN5977.jpg

        De resultaten zijn beter als ik had verwacht ckr van de gdp net zo hard zonder voeding en net zo grote toppen als onder de hps.
        Heb wel het id dat het met tneon allemaal net een week langer kan duren dan hps.

        De white viking en white blockhead hebben een leuk formaat toppen alleen deze zijn erg fluffy jammer genoeg maar ze ruiken wel heerlijk.
        Deze dames hebben grotendeels onder tornado's gestaan met een beetje licht van de tneon dus dat zal de oorzaak wel zijn

        De foto's van het droge gebeuren volgt nog.


        Greets Psy

        Comment


          #34
          Re: Micro toko gevuld met Omni Seeds

          ziet er lekker uit.
          laat het je smake over paar weken, maanden...

          thugz
          Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
          Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

          Comment


            #35
            Re: Micro toko gevuld met Omni Seeds

            Lekker hoor, dat wordt genieten binnenkort
            Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


            Comment


              #36
              Re: Micro toko gevuld met Omni Seeds

              @thugz thnx m8 gaat helemaal goed komen. Mocht je interesse hebben om de gdp te proeven moete we maar is meeten ofsow
              @michevan thnx m8 genieten gaan we er ckr van ben die coffeeshop wiet ook wel zat aan het het worden plus dat de kwaliteit erg achteruit is gegaan hierin de omgeving.

              Comment


                #37
                Re: Micro toko gevuld met Omni Seeds

                Mooi dat het gelukt is met spaarlampen en t' neon. Iets langer onder lampen geeft toch niet, alleen dat fluffy is natuurlijk wel de oorzaak toch dat je geen hps lamp hebt gebruikt?

                Maar wel gaaf dat van de gpd dat die wel goed gelukt zijn onder je lampjes. Ik vind het nog steeds een gaaf soortje alleen jammer dat deze niet zo veel opbergt als ik het goed herinnerd van en vorige verslagen.

                Geniet er maar weer lekker van m8
                Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

                Comment


                  #38
                  Re: Micro toko gevuld met Omni Seeds

                  Ik vind het nog steeds een gaaf soortje alleen jammer dat deze niet zo veel opbergt als ik het goed herinnerd van en vorige verslagen.

                  ja idd mzz, maar toen zijn de plantjes ook maar gewoon gegroeid en niets speciaal mee gedaan als ik me niet vergis.
                  dus denk wel dat er meer uit te halen is dan 20/50gram de plant.
                  onder een scroggje bv
                  ook dit zal ik binnekort wel eens testen want ben ervan overtuigd dat er meer ui te halen valt.


                  thugz
                  Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                  Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                  Comment


                    #39
                    Re: Micro toko gevuld met Omni Seeds

                    @mzz fluff is gedeeltelijk door de lampen denk ik en misschien stukje in me eigen handen want ben een beetje laks geweest deze run
                    Per plantje idd 25 gram ong maar als je er dan 30 heb valt het ook weer mee he(2 in een 18L pot zou prima gaan)
                    @thugz heb er idd weinig mee gedaan buiten toppen. Sommige waren oude moeders die ik heb afgebloeid. Misschien dat een dikke scrogg kan helpen of een supercrop ofsow.
                    Zo zouden eigenlijk alle mogelijke manieren uitgeprobeerd moeten worden haha.
                    Denk wel het is een pure indica en deze laat zich echt niet makkelijk scroggen maar das een leuke uitdaging voor jou thugz

                    Wie weet laat ik binnenkort de gdp wel is testen kijken wat eruit gaat komen(ik heb iig hoge verwachtingen van de eventuele uitslag)

                    Comment


                      #40
                      Re: Micro toko gevuld met Omni Seeds

                      Netjes. Pas maar op met die White Blockhead, die is erg stoned. (couch lock)
                      http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                      Comment


                        #41
                        Re: Micro toko gevuld met Omni Seeds

                        Haha thnx man moet de blockheads en vikings nog knippen maar ben benieuwd na het curen want dat hebben ze zeker nodig er komt een hele penentrante lucht vanaf.

                        Comment


                          #42
                          Re: Micro toko gevuld met Omni Seeds

                          Heb je nu die box gekanteld halfweg? Mooie micro, ik begin daar meer en meer fan van te worden. Ik denk mij zelf zo eentje te maken. Wiet interesseert mij niet meer, maar ik mis het kweken
                          Misschien met wat pepers erbij.

                          Comment


                            #43
                            Re: Micro toko gevuld met Omni Seeds

                            Ik heb de tent idd een slag gekanteld omdat ik wat meer hoogte nodig had .

                            Helaas was het voor mij te fluffy om te gaan zitten pielen om een jointje te draaien du ik had er ice hasj van gemaakt.
                            Hjm je had helemaal gelijk een dikke vette couchlok na 2 jointjes.


                            De iceolator heeft me heerlijke nachtrust bezorgd maar overdag was deze te heavy

                            Greets

                            Comment

                            Bezig...
                            X