Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste binnen kweek micro 2x 75watt T-neon

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Eerste binnen kweek micro 2x 75watt T-neon

    Niet doen maat en als je dan toch perse wilt spuiten spuit dan met een bladvoeding maar ook met dat zou ik nog even wachten. Tot je plantje een node of 3 telt. Weet niet welke voeding je gebruikt maar vita race van plagron is wel een goede bladvoeding.

    Thugz
    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

    Comment


      #32
      Re: Eerste binnen kweek micro 2x 75watt T-neon

      Thnx thugz. Zal eerst niet meer spuiten. Ik gebruik nog helemaal geen voeding en twijfel ook om voeding te geven.. Wil het het liefst zo biologisch mogelijk.
      zat ook al te kijken bij plagron 100% Natural.

      water spuiten (nu dus niet meer) en geven doe ik uit m'n goedlopende aquarium waar het water ph 6,3 is en de temperatuur, 24,5 graden. Zal straks weer een foto plaatsen. Ze zijn nl weer aardig gegroeid in de afgelopen 14 uur.

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      Foto's
      Attached Files

      Comment


        #33
        Re: Eerste binnen kweek micro 2x 75watt T-neon

        Ze gaan lekker zo te zien, word het een beetje warm om de TNeon? Of valt dat allemaal wel mee.
        Grow bitch! Grow!

        Comment


          #34
          Re: Eerste binnen kweek micro 2x 75watt T-neon

          Hey giel, thnx! Ze gaan mooi idd.
          ik heb ze eerder nog wel eens bespoten en heb gemerkt dat op een klein puntje is verbrand.
          van de temperatuur heb ik nog geen idee.
          temperatuurmeters ed word aan gewerkt.
          Heb nu 2 pc fannetjes en ga deze vd week bevestigen. Via een kennis kan ik aan folie ed komen dus ook dat ligt deze week in de planning.


          dan eerst weer de foto's van zonet
          Attached Files

          Comment


            #35
            Re: Eerste binnen kweek micro 2x 75watt T-neon

            Vandaag weer een update uiteraard.

            om om even terug te komen op de temperatuur... Ik had de planten op z'n 2cm afstand van de lamp en begon te merken dat de bladen begonnen te krullen. Nu heb ik de lamp wat hoger gehangen en zit de grootste (somango xl) plant op z'n 7 cm van de lamp nu. ...De power flower op z'n 10 cm...
            Ben heel benieuwd of de powerflower nu ook wat mee zal gaan strekken..

            dan de foto's
            Attached Files

            Comment


              #36
              Re: Eerste binnen kweek micro 2x 75watt T-neon

              Beste medeforummers vandaag is een erg productieve dag geweest.

              Samen met nieuw lid en mattie Bompe1981 een kast vandaag gedeeltelijk verbouwd met als resultaat zie foto's

              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

              De maten vd kast zijn..
              180 hoog
              60 diep
              90 breed
              Attached Files

              Comment


                #37
                Re: Eerste binnen kweek micro 2x 75watt T-neon

                Mooie upgrade! Alleen zie ik geen ventilatie gat? Nu hebben de dames lekker de ruimte, ze gaan lekker zo te zien. Hoe lang was je van plan om ze op 18/6 te laten staan?
                Grow bitch! Grow!

                Comment


                  #38
                  Re: Eerste binnen kweek micro 2x 75watt T-neon

                  Thnx! Ben der ook erg blij mee.
                  Nee klopt ventilatie moet er eigenlijk nog wel in. Ook zeer zeker voor verse lucht.

                  heb hier nog 2 pc fannetjes liggen. Maar twijfel nog hoe het te doen. In principe ken boven in de kast alles weggewerkt worden met een beetje creativiteit want er zal nog een koolstoffilter in of bij moeten.....
                  of ik ga daar juist een paar stekjes laten groeien. Ben er nog niet uit.

                  iig komt er zsm ventilatie. In m'n vorige opstelling had ik ook geen ventilatie. Enige wat ik deed was af de handoekjes eraf en de ventilator deed de rest. Maar constante toevoer van verse lucht is altijd beter.
                  ook zal hij nog helemaal lichtdicht gemaakt moeten worden want nu heb ik nog lekkage via de deur... Denk dit straks op te gaan lossen met latjes en dan dan strippen erop...

                  Comment


                    #39
                    Re: Eerste binnen kweek micro 2x 75watt T-neon

                    Ik zou idd snel beginnen met de ventilatie, ze beginnen al lekker te groeien. Bij mijn tentje zit er (vanaf de voorkant) links onder een gat en rechts boven, die staan als de lamp aanstaat open voor extra lucht. De afzuiging via de bovenkant.

                    Ja ik zou een lat (ong 5cm dik) in het midden van die kast maken zodat de deuren er tegen aan vallen, en dan aan allebei de kanten nog een stukje schuimrubber of tochtstrip of iets dergelijks. Of de lat aan 1 deur vast maken zodat als die open staan je der geen last van heb, dat is misschien nog wel makkelijker ook.
                    Grow bitch! Grow!

                    Comment


                      #40
                      Re: Eerste binnen kweek micro 2x 75watt T-neon

                      Look what we've got here...

                      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                      Ben naar een gs geweest en heb daar de biologische voeding van bac aangeraden gekregen en kreeg een sample mee van
                      ATAMI BLOOMBASTIC. Is iemand hier bekend mee? Aangezien ik inmiddels van plan was voor green sensation te gaan.

                      er zal dus straks afgebloeid worden op 2x (2x 75 watt).
                      ik denk dat mijn twee dames hier erg blij van zullen worden

                      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                      Om nog even trg te komen op je 18/6 vraag...
                      het is de bedoeling ze met een lengte van20 cm te toppen en een week later in de bloei te zetten. Is dit raadzaam?
                      Attached Files

                      Comment


                        #41
                        Re: Eerste binnen kweek micro 2x 75watt T-neon

                        Mooi dat je je spullen heb! Atami wel van gelezen hier op JD maar nog nooit gebruikt. Ik heb/had plagron.

                        Dat van die 18/6 weet ik dus niet, dit word ook mijn eerste scrog. Maar wat ik heb begrepen is dat je (ligt eraan hoeveel % sativa erin zit) de lamp op 12/12 kan zetten als de plant je scrognet raakt of er net doorheen is. Omdat sativa's nog doorgroeien in de bloeifase, bij een meer indica plant moet je hem dus langer op 18/6 houden ivm dat die minder of niet doorgroeien in 12/12. Maar ik weet dit niet zeker want heb er nog geen ervaring mee. Jou power flower heeft volgens het boekje 88% sativa dus die zal nog wel lekker doorgroeien, die somango maar 25% dus als het klopt zal je dat verschil straks terug moeten zien in de grote van de plant.

                        Mooi waaiertje lijkt niet al te groot? Waar heb je die gehaald/besteld, ik moet ook een kleinere hebben.
                        Grow bitch! Grow!

                        Comment


                          #42
                          Re: Eerste binnen kweek micro 2x 75watt T-neon

                          Hey giel! Thnx.

                          klopt idd qua indica sativa verhouding.
                          de power flower is 88% sativa 12% indica
                          de somango xl is 25% sativa en 75% indica.

                          De powerflower is er 1 tje die ik kado heb gekregen. Had nl vorig jaar 3 royal bluematic en 1 somango zaadjes besteld.
                          helaas is door afwezigheid de bluematic kapotgegaan door teveel water.
                          deze soort zou ik graag volgend jaar nog een x willen proberen voor buiten.

                          dat waaiertje heb ik besteld op greensell. Dit is een nieuw soort waaier die energiezuinig is van maar 5 watt. Ook is deze van hoogwaardige kwaliteit en hoor je deze bijna niet. Ook schijnt deze erg duurzaam te zijn maar dat zal de tijd moeten uitwijzen.
                          formaat van het waaiertje is 15 cm.

                          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                          Was nog ff de foto's vergeten...
                          Attached Files

                          Comment


                            #43
                            Re: Eerste binnen kweek micro 2x 75watt T-neon

                            image.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpg
                            Attached Files

                            Comment


                              #44
                              Re: Eerste binnen kweek micro 2x 75watt T-neon

                              Zonet kwam er per ongeluk met het draaien van de potten een puntje van het blad tussen de potten.
                              heb hier een foto van gemaakt. Kan dit ook kwaad? Wat heeft dit vr een invloed op de plant?
                              Attached Files

                              Comment


                                #45
                                Re: Eerste binnen kweek micro 2x 75watt T-neon

                                Ooohnooeesss ! ! !
                                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                                Comment

                                Bezig...
                                X