Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste binnen kweek micro 2x 75watt T-neon

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Eerste binnen kweek micro 2x 75watt T-neon

Thnx. Denk idd dat QNQ aardig gelijk had.
    vandaag de dames even over gepot! Kluit was mooi vol geworteld en flink droog.
    nu dus in de 11 liter potten..
    zou ik trouwens de powerflower gelijk zetten met de somango ivm licht of zal ik dit juist even zo laten?
    Attached Files

Comment

Ik gebruik gewone tuinaarde. En biovoeding van BAC. Sinds de dames zijn overgepot nog geen voeding gehad.
      Was van plan dit weekend te gaan toppen bij de somango. Wat is verstandig? Aangezien er wel redelijk verschil in de dames zit?
      bij deze weer een paar pics.
      Attached Files

Comment

mooie plantjes.

thugz
        Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
        Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Vanochtend 1,5 uur nadat de lampen aangingen alleen de somango xl getopt en de onderste 2 takken weggesneden en 2 gele bladeren.

bij de power flower nog niet getopt wel al aan de onderkant 2 takken verwijderd en 2 kleine geel bladeren.

de takken die ik heb verwijderd waren kleiner en minder dan de takken die erboven zaten dus dit leek me wel goed aangezien daar klein spul vanaf zou komen.

hierbij foto's

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Zelf 1 teveel gerookt denk ik.... Bijdeze een rectificatie!!!

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
          Attached Files

Comment

Hee kerel ja dat was ik ook zo nen uitleg en nu poef weg mja nie aan te doen.

Je het zijn dus niet de takken die je moet tellen maar de nodes. Als ik mij niet vergis zij je gisteren dat je 16takken had en 14 takken bij de ander?

Dus dat is dan vertaald 8nodes en 7 nodes.
            Ik too altijd vanaf node 7 en top dan terug naar node 5 zo staat de plant het minst lang "stil".

Dat van die herma gedoe. Ligt niet aan het feit dat je topt of sroggt dat ligt aan de breeder.
            Dus zeker scroggen zou ik zeggen en toppen ook.

Zo ik denk datbik zogoed als alles weer verteld heb.

Comment

Ok thnx thugz! Begon haast al te twijfelen zoals je kon zien in m'n vorige Posts.
              heb ik deze zo goed getopt. Het getopte stukje staat ook op de foto...

heb al gezien dat de 2 hoofdtakken zijn gegroeid.

Idd alles goed na verteld thugz

Comment

Ja volgens mij heb je wel goed getopt maar mss eens een closeup van de plant waar je getopt hebt.
                Als je de 2 scheuten nu al ziet groeien hen je dat wss wel goed gedaan en op het juiste moment. Als je te vroeg bent bv lijkt het of de plant groeit voor een week niet.

Thugz

Comment

Ok. Ik zie idd de scheuten groeien. Zal Vanavond nieuwe foto's plaatsen.

Zag net dat ik vanmiddag nog een foto had gemaakt. Je kunt goed het verschil zien hoe hard als het groeit. De tak net onder het getopte gedeelte zit er al bijna voor.

image.jpgDeze moest er nog ff bij... Wat een verschil al.. zeker ook de powerflower. Ze hebben de spurt er mooi in.
                  Attached Files

Comment

image.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpg

Comment

Ziet er goed uit man, keep em growing

Comment

Thnx early kush. Vandaag is het foto dag.
                        heb zojuist de pc van onde lichtkap gemonteerd omdat er toch wel aardig paars op de stengels kwamen en ik denk dat het komt omdat ik mijn plantjes aardig dicht op de lamp heb.. Nu heb ik dat vanaf begin al gedaan dus zijn ze het hopelijk wat gewend en worden ze dus nu verwend met dezelfde lichtsterkte maar toch minder warmte
                        bij deze
                        Attached Files

Comment

Goed bezig, Ze gaan lekker zo te zien! Mooie volle plantjes al.
                          Grow bitch! Grow!

Comment

ziet er goed uit ik pak me klapstoel en kom er bij zitten ik was zelf eerst ook van plan weer een projektje t-neon te doen maar heb voor de verandering onder spaarlamp staan maar die van mij zijn auto flowers en hou me bakjes bewust klein zodat ze niet te groot worden ik heb ze even naar buiten verhuist voor een mooiere foto achtergrond
                            DSCF0168.jpg DSCF0168.jpg

Comment

Klein beetje paarse stengel kan door vanalles komen, bijvoorbeeld ook door iets teveel stikstof, voed je ze veel/vaak bij? de blandranden krullen aardig op.
                              zien er goed uit verder, ga m volgen

Comment

Vanaf begin alleen aarde en aquawater op 24,5 graden.. Nadat ze zijn overgepot heb ik ze van 3 naar 11 liter potten gedaan met gewone aarde. Alleen aquariumwater gegeven en na het toppen van de somango hebben ze allebei pas voor de eerste x een voetenbadje (4 liter) gehad van bac groei voeding... 10 tot 20 aanbevolen en heb 15 gedaan. Daarom Nu 3,5 dag later klein beetje aquawater wederom. Dit zou het kunnen zijn? Denk dat het beter was geweest die 4 liter te verdelen over de 3,5 dag. Een lesje.. Zal zo ff foto's posten...

image.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpg

Comment

Bezig...
                                X