Hier weer een update! Ik heb de lowryders zondag overgepot in potten van 4 liter. Hier blijven ze tot de oogst in staan. Ze staan nog steeds onder 3 spaarlampen van 23 watt, 18 uur per dag. Op de kamer begint het al behoorlijk naar wiet te ruiken! Hoop dat ik snel kan zien of het vrouwtjes zijn, heb er een detailfoto van mijn grootste plant bij gezet:
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Lowryder #2 kweekverslagje
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Volgens mij is er zeker 1 een mannetje, komen kleine knopjes in de oksels. 3 andere planten vormen een soort geel haartje, dat zijn de vrouwtjes denk ik. De andere 2 vertonen nog geen geslacht. Is het nodig het mannetje nu al weg te doen, of kan ik nog ff wachten tot ik het echt zeker weet?! Zal vanmiddag proberen wat foto's te maken, maar is nogal lastig met die kleine kenmerken!
Comment
-
Ik heb het mannetje in mijn woonkamer gezet. Tel volgens mij al drie vrouwtjes, gaat de goede kant op! Heb ook een hokje (60x60x100) gemaakt, is toch wat makkelijker! Hier wat foto's. De voorste 3 zijn sowieso vrouwtjes, de achterse 2 weet ik nog niet. Het mannetje is al uit mijn hok!
Last edited by Bredalowryder; 7 March 2009, 19:56.
Comment
Comment