Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Scrog met Greenhouse seeds Kaia Kush 2x75watt

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Scrog met Greenhouse seeds Kaia Kush 2x75watt

Ik vindt inderdaad ook dat hij veel strekte. Het geluk is dat we gaan scroggen, bij mijn vorige kweek was 1 plant 25cm groter die zat bijna in de fan.

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Comment

en zijn de zaadhulsjes er al afgevallen/afgehaald?
      https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

Comment

Ilikebigbuds, de zaadhulsjes zijn vannacht er afgevallen.

Comment

ok nice en nu groeien maar!
          https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

Comment

Gisteren was de vraag of de zaadhulsjes er af waren zie hier de foto's hoe ze er nu bij staan.

Het hokje
            IMG_0633.JPG

Lange Truus

IMG_0632.JPG

IMG_0631.JPG

Comment

Holy crap die linker is teveel gerekt

Comment

Greenhulk, ik vindt het ook niet normaal ondanks dat ze allebei het zelfde zijn behandeld.
                Dat vindt ik wel vreemd zeker dat de rechtse normaal is.

Ik ben benieuw hoe het verder zal verlopen.

Comment

Hoe hoog hangtbde lamp? Volgens mij wat te hoog. Mag op 5 tot 10cm van de planten hangen.
                  Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                  Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

thugz, leuk dat je weer kijkt op deze topic, de lampen hangen inderdaad wat te hoog maar ik dacht dat ze er aan moesten wennen aan de warmte en het licht.
                    Bij mijn vorige kweek had ik de lampen 7 cm, dit door een met een vierkant van 7cm karton te meten tussen de planten en de lampen.

Pas mijn 2de kweek dus ik moet veel leren

Comment

als je elke dag bij de planten kijkt zou ik de lamp op 5 cm maximaal hangen. krijg je ook zo kort mogelijke internodes van.
                      compacte plantjes werken t beste met dit soort licht, scroggen is wat dat betreft een goed idee
                      als t mijn plantjes waren verpotte ik ze.. vooral die gestrekte, maar als je toch bezig bent gewoon allebei
                      heeeeel voorzichtig tot aan de lob blaadjes in de grond en zorgen dat ze niet opnieuw zo strekken.

benieuwd hoe het verder gaat verlopen met de scrog, ga m volgen, succes!

Comment

Hungry_beaver leuk dat je meekijkt en mij helpt

Ik wil ze vandaag naar de 18L potten gaan, als het lukt.
                        Omdat ik batmix van plagron gebruik en eigenlijk gespoeld moet worden.
                        Maar ik wil het op de volgende manier gaan doen de potten vullen met de grond
                        dan inwateren en vervolgens een kuil maken waar ik stekgrond in doe en dan het plantje tot aan de lobblaadje
                        Deze manier van doen heb ik meerdere keren gelezen en van ook nog gehoord van de growshop.

En vandaag komt mijn fancontroller binnen een cheap ass ding maar ik wil gaan kijken of dit lukt met de pc fan.

Comment

Wat qnq zegt. Mooie lijst aan terpenen. Ben benieuwd wat dit onder t-neon gaat doen. succes!
                          http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

Comment

Chemiel050,

Leuk dat je meekijkt, ik heb erg veel aan jouw microverslag gehad.
                            Nog een vraagje over jouw vorige kweek je schreef dat je grotere potten zou willen gebruiken hoeveel liter zou je willen gebruiken.
                            Mijn hokje was ongeveer het zelfde en ik heb 6,5L (vindt ik te klein) 11L en 18L potten de 18L heeft mijn voorkeur.

Comment

Hoi witpen, ik zit erbij ieg! thx. Als het past zou ik gewoon 18 doen. Beter "teveel" dan te weinig wortelruimte. Ik ga denk ik voor 12 literpotten. Nog even zien tot ik ze daadwerkelijk in mn kastje heb staan. Over3/4 weken gaat mijn microkweek ook weer van start. 6,5 is sowieso veel te klein, daar ben ik ook in begonnen. Veel succes en erg leuk om te horen dat je veel aan mijn verslag hebt gehad. Is een mooi en netjes afgewerkt kastje geworden! Erg leuk om te zien! Succes!

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Vroeg me af, is het de bedoeling om met die pc fan door een luchtfilter heen te blazen?? Ben bang dat dit niet gaat werken, daar is ie te zwak voor.

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Misschien zie ik het verkeerd, maar lijkt wel zo. Mocht het kloppen wat ik zeg, zou ik dit topic van mij eens doorlezen:

https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/33766-Luchtfilter-probleem-en-het-begint-al-te-stinken
                              Last edited by chemmie; 24 September 2014, 15:37.
                              http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

Comment

Ik hoop op mooie veld met veel toppen die vol met kristallen zijn bedekt. Ben ook behoorlijk over dit soortje. Ben deze nooit eerder tegengekomen

Comment

Bezig...
                                X