Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Scrog met Greenhouse seeds Kaia Kush 2x75watt

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Scrog met Greenhouse seeds Kaia Kush 2x75watt

Chemiel, ik heb toen je had geschreven heb ik de planten in de 18L potten gezet.
    Ingegraven tot aan de lobblaadje nu zijn ze aan het slapen vandaag of morgen maak ik er foto's van.
    En wat betreft de fan, de vorige kweek is het goedgekomen alleen toen het 30+ graden was trok de fan het niet.
    Ik ben elke dag aan het kijken naar een nieuw afzuiger ik ben nog steeds aan het twijfelen.
    Dit omdat een maissonet woning (een open ruimte boven) heb en de kast boven staat wil ik zo min mogelijke geluid,
    en zo min mogelijk stroomverbruik.
    Waarover ik aan het twijfelen ben is een 250m/3 of 500m/3 kist en dan een metalen of een van mdf.
    De voordeel van de 250m/3 is dat het 125mm diameter is en de uitgang en de filter 300m/3 is ook 125mm.

Twijfel twijfel de temp nu is tussen de 21,5 en 27 graden dus dit is netjes

Greenhulk, ik hoop ook op een mooi veldje maar voor de eerste keer dat ga scroggen.
    Ik wou eigenlijk lemon skunk van greenhouse maar die is nergens te krijgen en na weer wat zoekwerk werd deze het.

Comment

Update de planten hebben het niet naar hun zin, nadat ik ze had overgepot gaat niet goed.

De lange slungel ziet er nu zo uit

IMG_0634.JPG

IMG_0635.JPG

Zoals te zien, staan de blaadjes omhoog en de lobblaadjes worden geel

en de ander worden de lobblaadjes ook geel

IMG_0636.JPG

IMG_0637.JPG

Ik zit er aan te denken om nieuwe zaadjes te bestellen omdat ik dit niet goed vindt gaan,
      wat is jullie mening?

Comment

Waar staan die plantjes in dan? is die grond voorbemest? Zal anders vast daar aan liggen.
        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

Comment

Chemiel050, De plantjes staan nu in de 18L bakken met batmix(voor bemest) van plagron en daarin een kuil met zaai en stek grond waar de plantjes in staan.

Comment

Ik denk ook dat ze wat te nat staat dat verklaart ook waarom die lobblaadjea vergelen. Is het warm in uw hokje?
            Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
            Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Tijd voor een update ik heb vandaag een 500m3 softbox en een uniteck 2,5 amp trafo controller gekocht. Dus de temp wordt dadelijk goed. Ook heb ik nieuwe zaadjes gekocht. Ik denk dat dit niet meer goed gaat worden of denken jullie wel?
              Nu is de temp 27 max al denk ik niet dat klopt.

Maar denken jullie dat het goed komt of kan ik niet betere nieuwe zaadjes kan ontkiemd ?

Ik weet het het niet meer help help

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Comment

Als ik jou was zou ik even wachten. Geen overhaaste acties. Laat ze eens uit zichzelf proberen te herstellen.

Als het echt niets wordt opnieuw beginnen. Succes

Comment

Greenhulk, de plantjes zijn droog geworden bladeren geel plantje wilt niet,het is helaas niets geworden
                  En ik heb besloten om overnieuw te beginnen. Ik ben vanaf het ontkiemen niet tevreden.
                  Morgen krijg ik nieuwe zaadjes ook van greenhouse dan ga ik voor lemon skunk die ik al vanaf het begin wou. Dit zit in samen met nog 4 verschillende.

Nu weet ik niet of ik een nieuwe topic ga starten en dan een link van deze naar de nieuwe of met deze verder.

Comment

jammer om te horen man erg spijtig dat het niets is geworden.

veel geluk met je nieuwe poging

Comment

Fcdordt,

het is zeker jammer, maar niet met een goed gevoel starten maakt de kweek ook niet beter.

Ik ben nu nieuwe zaadjes aan het ontkiemen namelijk lemon skunk van greenhouse.
                      Later komt hier een topic van maar eerst wacht ik tot er iets van een plantje zichtbaar is,
                      anders maak ik een 2 topic's aan die niet af zijn gekomen

Comment

jammer van je vorige plantjes maar ik zou lekker in lightmix planten misschien dat het aan de combinatie stekgrond batmix lag dat je plantje er niet goed uit wilde komen
                        https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

Comment

Ilijebigbuds,

Dat zou goed kunnen maar ik had gelezen dat meerdere mensen dit zo deden. Maar nu we overnieuw beginnen doen we het anders, ontkiemen en dan in jiffy deed ik de vorige keer ook en dat ging goed. Het voordeel van jiffy is dat de wortels door het netje gaan en er dan meer plantje en sterker. Maar zou ik de bat mix nog kunnen gebruiken of nieuwe halen ze gebben er maar een paar dagen in staan

Comment

ik zou gewoon dezelfde grond gebruiken.

Comment

Ik ben van de Batmix overgestapt naar lightmix, zo kun je alles veel beter sturen en is er niet gelijk een megadosis aan voeding etc. beschikbaar.
                              Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!

Comment

ik voeg alle voeding juist vooraf aan de bodem toe, ik zet de zaailingen wel altijd in en kleiner potje met standaard potgrond voordat ik ze overpot in de definitieve mix.

beetje sonde om nu die batmix weg te doen als er nog nauwelijks een wortel ingezeten heeft.
                                de npk waarde van plagron batmix lijkt me ook niet bepaald dodelijk voor een zaailing, ik twijfel nog of dit de doodsoorzaak geweest moet zijn van de plantjes

In elk geval succes met de nieuwe poging Witpen

Comment

Bezig...
                                X