Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ik zou best naar lightmix willen gaan maar ik denk dat het wel de volgende kweek wordt omdat ik het zonde vindt om de batmix weg te gooien.
En aangezien de vorige keer wel goed ging maar daar tegen ga ik straks wel naar growshop om info te vragen over light mix.
en over de lightmix ik wil bio kweken, wat moet daar allemaal aan worden toegevoegd omdat er op de kweekschema geen lightmix maar promix.
Ik heb nu al de alga bloom en green sensation endan heb ik dus nog alleen power roots en vita race nodig .
Hungry_Beaver ik denk dat het komt omdat ik niet echt een kluitje had tijdens het verpotten en niet voorzichtig was met de wortels.
Maar nu we overnieuw beginnen willen we het natuurlijk beter doen ook gisteren al een blumat tensiometer besteld.
Oh wat is het toch lastig zeg om te kiezen. Er zijn zoveel optie's of andere voeding of de voeding van Plagron die in nu heb gebruiken voor de laatste keer.
Dan is de plagron op en kan in tussen samen met de hulp van jullie allemaal opzoek gaan naar de nieuwe bio voeding.
De biobizz en sannie's zijn goede optie zie ze vaker voorbijkomen ik ga even inlezen.
Bij de biobizz heb je 2 starterpakken die van 7,75 en de ander set van 43,25 bij de duurdere heb je daar alles voor nodig
Of kan ik met de goedkoper nemen en welke grond heb ik dan nodig?
Veel vragen maar het is zo intressant allemaal en met de hulp van jullie gaat het wel goed komen.
BioBizz werkt echt goed en geeft een heerlijke natuurlijke en zoetere smaak aan je wiet.
Velen kweken ermee, QnQ bijvoorbeeld ook en die heeft altijd mega resultaat.
Lightmix werkt prima met de BioBizz lijn, ik gebruik BioBizz ook bij 1 plant nu, de anderen worden groot gebracht met een voeding die ik test voor Innovating Plant Products.
Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!
Dat nog beter is daar wordt ik wel blijer van. Ik had naar growshoponline gebeld en mijn werd verteld dat de bio growmix de luxe variant is van de lightmix en voor nog geen euro meer laat ik dat niet staan.
Nu moet de kweek toch wel goed gaan komen.
Afgelopen week een nieuw softbox van 500m/3 gekocht met een uniteck trafo, een blumat tensiometer en deze voedinglijn.
Nu zijn de centjes wel op voor de kweekhobby. Al wil ik misschien een fertometer aanschaffen. Dan kan ik alles regelen en sturen.
De zaadjes laten al een miniwortel zien dus dat gaat ook naar behoren.
Comment