Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2x180watt led 1x 300 watt led 2 notherlight 1 silverhaze 1 wihtewidow 3x top44

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    2x180watt led 1x 300 watt led 2 notherlight 1 silverhaze 1 wihtewidow 3x top44

    Korting op 420shop
    Beste jointjedraaiers

    hierbij mijn kweek.

    Ik gebruik 2 hokken , zelf gemaakte, heb van 2 van klerenkasten 2 kweekhokkies gemaakt
    gebruik in allebei kasten afzuiger, reflecterende wanden, pc fans,
    heb 3 pc fans voor de circulatie in het hokje, 1 heb ik aangesloten op een stofzuigerslang die zorgt voor fresh air vanuit buiten heb nog 3 invoer gaten die gewoon van binnenuit verse lucht pakken

    Voedingspakket die ik heb is beetje verschillend wel aansluitend ga over op het hele hesi pakket of canna iemand die 1 van de 2 voorrang geeft?
    Gout basisgrond voeding
    Canna groei
    Canna Bloei
    Hesi booster
    pk 13/14
    voor het eerst gebruikt bij de top 44 nu wortelstimulator.



    eerste kweek met led na het afronden van een kweek van een kameraad van mij op 2x 120 watt led was ik helemaal overtuigd.
    Zal zeker her en der wat fouten hebben gemaakt, en daar probeer ik dan ook weer van leren mijn 3 NL waren autoflowers daarvan ben ik nu iig genezen alhoewel ze er prachtig uitzien kan je er weinig mee....
    heb 6 weken na me autoflowers,
    silverhaze en whitewidow gepoot(staan nu voor 5e week in bloei) en die had ik getopt en vrij snel (4dagen later) in de bloei gezet omdat ik graag rond een cyclus van om de 6 a7 weken oogsten wil komen dat zou beteken voor mij geen shop meer en zelf meerdere verschillende soorten kunnen oogsten in korte tijd.
    tot slot heb ik ook alvast de drie nieuwe plantjes voor gegroeid.
    scheeld weer dikke 2 weken voorgroei tijd heb ze vandaag bij hun 4e internode voor eerste x getopt wil dit nog 1 x herhalen en dan als me autoflowers geoogst zijn er een scrognet in plaatsen en dan wil ik 3 top44 gaan scroggen waarvan 2, 2x getopt en de andere ga ik buigen en knakken om het verschill beetje te kunnen meten ...
    Als iemand tips of aanmerkings heeft hoor ik het graag ben hier gekomen om te leren de antiled mensen mogen van mij even verder scrollen tijden veranderen

    10660450_10204278453795085_390371985_n.jpg

    ik had 3 1 is al gekapt deze zijn ook erg aan het vergelen geef ze nog pa dagen en dan gaan ze om eerste zat 32 gram aan geen vetpot maar voor autoflowers mag ik niet klagen zijn iig heerlijk compact geworden

    nu me andere hokje met ww en sl

    10705136_10204278454395100_1626764978_n.jpg

    dat is de ww heeft kort voorgegroeid en 4 dagen na toppen in bloei gezet de hele plant is 1 en al top wel tof om te zien

    10705188_10204278454195095_832045670_n.jpg

    dat is me sl groeide dikke week langer als de ww dus is wat langer maar ook hier overal waar je kijkt komt topvorming. alleeen bovenste blaadje zijn wat gekruld had eerder een andere fan en die blies er erg had op en de lamp heeft voor me gevoel ook iets te dicht op de lamp gestaan dus 1 van 2 dingen zal de oorzaak en heb ik veranderd ze doet het verder iig prima

    Tot slot me top 44, 1jte heb ik pa dagen later gepot, zodat die ongeveer op niveau blijft van de 2 die ik heb getopt vandaag.
    10695132_10204278448714958_2101994960_n.jpg10705215_10204278450915013_1526907090_n.jpg

    greetzz voor vragen of opmerking sta ik altijd open fijne avond/nacht.
    Last edited by stonedepatrick; 14 September 2014, 20:30.

    #2
    Re: 2x180watt led 1x 300 watt led 2 notherlight 1 silverhaze 1 wihtewidow 3x top44

    Altijd leuk om weer een LED gebruiker te zien.
    Welke lampen gebruik je?

    Comment


      #3
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: 2x180watt led 1x 300 watt led 2 notherlight 1 silverhaze 1 wihtewidow 3x top44

        Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


        Comment


          #5
          Re: 2x180watt led 1x 300 watt led 2 notherlight 1 silverhaze 1 wihtewidow 3x top44

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          Oorspronkelijk geplaatst door Meglow View Post
          Altijd leuk om weer een LED gebruiker te zien.
          Welke lampen gebruik je?
          ik gebruik 3 watt leds 2x180watt dus en 1x 300 watt kosten me alledrie samen nog geen 200 euro grtz

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          lezen is niet jou sterkste kant dit staat er

          heb 6 weken na me autoflowers!!! silverhaze en whitewidow(staan nu voor 5e week in bloei) gepoot en die had ik getopt en vrij snel in de bloei gezet omdat ik graag rond een cyclus van om de 6 a7 weken oogsten wil komen dat zou beteken voor mij geen shop meer en zelf meerdere verschillende soorten kunnen oogsten in korte tijd.

          om nog even duidelijker te zijn mijn silver haze en ww zijn geen autos
          Last edited by stonedepatrick; 28 September 2014, 19:32.

          Comment


            #6
            Haze Berry, Shining Silver Haze, Critical en White Widow
            Jack Herer in scrog
            The Autofiles (Autoflower buitenkweek)

            Comment


              #7
              Re: 2x180watt led 1x 300 watt led 2 notherlight 1 silverhaze 1 wihtewidow 3x top44

              die opmerking is goed en tevens juist geplaatst.
              schrijven of te wel goed leesbaar schrijven.
              is een hele opgave voor mij!
              ik heb meer groene vingers dus daar zijn we het over eens
              en over het paarse licht kan ik het ook met je eens zijn echt klote om ze goed te beoordelen als ze onderledlicht staan gelukkig heb ik er een daylight lampje in gemaakt zodat ik ze beter kan beoordelen
              grtz en djw
              Last edited by stonedepatrick; 14 September 2014, 20:33.

              Comment


                #8
                Re: 2x180watt led 1x 300 watt led 2 notherlight 1 silverhaze 1 wihtewidow 3x top44

                Pat, af en toe een zin afsluiten met een punt zou al een hoop schelen, maar lukt dat niet, no problem

                Heb je een linkje van je lampen??

                Comment


                  #9
                  Re: 2x180watt led 1x 300 watt led 2 notherlight 1 silverhaze 1 wihtewidow 3x top44

                  Oorspronkelijk geplaatst door Meglow View Post
                  Pat, af en toe een zin afsluiten met een punt zou al een hoop schelen, maar lukt dat niet, no problem

                  Heb je een linkje van je lampen??

                  tulijk wel

                  dit is exact dezelfde als mijn 300 watt .



                  Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                  Kan ook nog wel even verder gaan over de aanschaf van led.
                  in vergelijking met hps en de rest heb het zelf allemaal haarfijn naast mekaar gelegd en voor de micro kweker is de led het voordeligst dan vraag je misschien af waarom nou om een aantal dingen de levensduur, de aanschaf prijs, en de dieptestraling is ook veel beter als tneon of gewoon tl en spaarlamp, dat doet hps dan wel weer perfect , kep planten van een meter hoog nu staan en onderste bladeren zagen er goed uit tot het moment dat ik ze ging fimmen dat heb ik gedaan voor optimale topvorming misschien iets te enthiousast maar goed weer een leer
                  dat de diepte een meter ver straald met 3 watts is echt petje af dat is waar ik heel veel slechte dingen over gelezen heb.
                  en daar waar ze praten over het watt verbruik is het wel handig om te weten dat de 3 watt leds per led maar 2.1 tot 2.3 watt per led gebruiken dus als ik dan 300 watt led heb staan verbruik ik eigenlijk maar 210 tot 230 watt
                  zelfde met mijn 180 watters
                  dus dat je dan geen 300 gram onder 300 watt led haald is dan ook niet zo gek he!!
                  alhoewel het wel mogelijk is maar dan moet je gewoon rete pro zijn en goed kunnen scroggen

                  kortom deze nieuwere versie leds die ik rechtstreeks uit china heb gekocht doen precies wat ze beloven bigflowers maken en de 300 watt heeft mij echt verbaasd!!
                  nog een mooi feitje de warmte van de led word naar boven afgevoerd waardoor je de lamp tot 5 centimeter boven je planten kan plaatsen als je dat zou willen ik heb me led op de 2 planten nu laatste 2 week 5 centimeter erboven en geen verbranding of iets ook maar te zien dan heb ik het wel over mijn 300 watt die heeft 2 propellers boven in voor het warmte afvoer mijn 180 watt led is iets warmer aan de onderkant maar met maar 1 propellertje..

                  er is momenteel gewoon heel weinig mis met led dat het besparend is daar ben ik nog niet over uit in verhouding met hps maar dat het makkelijker kweken is , is een feit
                  en dat het langer meegaat als een hps lamp ook die gaan veelal 3 oogsten mee heb op mijne 3 jaar garantie...
                  en was ook nog goedkoper als een 250 watt hps dus daar wint de led het wel mee iig de opbrengst zal de toekomst uitwijzen
                  Last edited by stonedepatrick; 14 September 2014, 18:22.

                  Comment


                    #10
                    Re: 2x180watt led 1x 300 watt led 2 notherlight 1 silverhaze 1 wihtewidow 3x top44

                    Daar ben ik weer even met een updateje inmiddels me notherlights allemaal gekapt en zijn druk aan het drogen al wel her en der topje geproefd de plant die het langst heeft gestaan was het lekkerst wat kan een week extra je plantje laten staan een verschil met smaak geven wereld van verschil.
                    Gister even 2 filters besteld 1tje al binnen andere komt morgen ook een ph meter wel gemerkt dat ik die ook echt nodig ben
                    nog 2 haze stekjes besteld nog wat zaadjes
                    1xcritical
                    1xafgaan
                    1xhindu kush
                    1xwhitewidow
                    3xstrawberry
                    1xbubblegum

                    me andere plantjes zijn ook lekker bezig hier even wat fototjes van me silverhaze en whitewidow stonden eerst allebei onder 180 watt maar heb ze verplaatst naar de 300 watt zodat ik in me andere hokje meer oppervlak kan belichten. en omdat me silver en ww kort voorgegroeid hebben passen ze er heel mooi onder
                    20140924_220249.jpg
                    Weet niet waarom hij zo staat op mijn pc staat hij normaal.... maar dit is iig me ww
                    20140924_220156.jpg
                    Silverhaze

                    Ben ondertussen ook nog even druk aan het knutselen geweest
                    aangezien voorgroeien soms we maand kan duren en ik al 2 hokjes had met verbruik van nog geen 600 watt heb ik besloten nog een hokje te bouwen me voorgroeihokje kunnen in me andere kasten ze contineu direct op bloei scheeld mooie stroom 18 uur of maar 12 natuurlijk en kan nog sneller oogsten
                    20140924_220648.jpg
                    2pc fans erin 1 voor afzuigen en passieve invoer en andere fan voor de circulatie 2x 18 watt tl erin 90% weerkaatsende folie

                    ok nu de top 44
                    20140924_220450.jpg
                    2xtop44 in een emmertje voelen zich wel heel compact enzo had ze ook getopt
                    20140924_220456.jpg
                    me laatbloeiertje daar gooi ik 2x amnesia haze bij in die ik morgen krijg 3 in een emmer dan onder 1 x 180 watt lampje weet niet echt wat er gaan gebeuren als ik de top 44 eerder ga afknippen iemand anders wel ? kon het neit echt terug vinden is een experimentje wil beetje buigen enzo hoop wel dat me stekjes iets kleiner zijn als deze omdat de haze toch week langer doorgroeit anders moet ik ze even toppen denk ik vertraag ik ze ook wel mee beetje knakken ofzo

                    morgen ga ik weer 2 zaadje ontkiemen en dan voorgroeien aangezien me haze en ww al vergevorderd zijn verwacht me ww in drie weken te oogsten en de silverhaze in 5 a 6 weken
                    iemand een voorkeur voor een soortje voor ik zelf een besluit ga nemen haha ? greetz en voor vragen en of opmerkingen sta ik altijd open

                    Comment


                      #11
                      Re: 2x180watt led 1x 300 watt led 2 notherlight 1 silverhaze 1 wihtewidow 3x top44

                      10695159_778926025501727_1096114679_n.jpg

                      Vandaag nog even filtertje gekregen

                      growshop had niks van wat ik besteld had verder drama morgen verder kijken voor een ph meter iemand een idee waar ik een goeie goedkope ph meter kan kopen
                      Last edited by stonedepatrick; 26 September 2014, 19:54.

                      Comment


                        #12
                        Re: 2x180watt led 1x 300 watt led 2 notherlight 1 silverhaze 1 wihtewidow 3x top44

                        drukdrukdruk zo te zien... leuk al die verschillende soortjes
                        ph meter zou ik niet teveel op bezuinigen en vergeet niet de ijkvloeistof erbij te nemen.
                        grow on!

                        Comment


                          #13
                          Re: 2x180watt led 1x 300 watt led 2 notherlight 1 silverhaze 1 wihtewidow 3x top44

                          thnx voor de tip die zou ik anders zeker vergeten haha! nog niet aan toegekomen verder te zoeken maar even uitstellen tot aankomende week
                          wil er ook direct een tensiometer bij ofzo hoe je dat ook schrijft
                          en een microscoop is ook geen overbodige luxe word weer een duur weekje.
                          Alles voor me eigen wietje vervloek de coffeeshops met hun jezusprijzen....

                          Comment


                            #14
                            Re: 2x180watt led 1x 300 watt led 2 notherlight 1 silverhaze 1 wihtewidow 3x top44

                            Bewaarvloeistof is minstens zo belangrijk voor een pH meter.
                            Belangrijker eigenlijk, als je 'm nieuw koopt is-ie al geijkt.
                            Bewaar je 'm netjes, altijd in vloeistof, verloopt dat nauwelijks.
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                            Comment


                              #15
                              Re: 2x180watt led 1x 300 watt led 2 notherlight 1 silverhaze 1 wihtewidow 3x top44

                              ok zal ik ook direct es navragen hoelang blijft zoiets houdbaar?
                              greetzz

                              Comment

                              Bezig...
                              X