Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2x180watt led 1x 300 watt led 2 notherlight 1 silverhaze 1 wihtewidow 3x top44

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 2x180watt led 1x 300 watt led 2 notherlight 1 silverhaze 1 wihtewidow 3x top44

Dat was wel heel ineens man whats up?
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-van-de-straat

Comment

Re: 2x180watt led 1x 300 watt led 2 notherlight 1 silverhaze 1 wihtewidow 3x top44

ben veel te druk man heb te weinig tijd om een normale topic in elkaar te knutselen misschien als mijn kids wat ouder zijn.
      gaat verder allemaal perfect hier hoor alleen mis gewoon de tijd het moet er wel een beetje top uitzien vind ik zo
      misschien dat ik ook nog wat kan leren over hoe je een goeie overzichtelijke topic in elkaar zet
      kom met de tijd wel weer met een goed en overzichtelijk topic
      er zijn 3 waterfarms onderweg dus we staan hier zeker niet stil hoor!!
      grtz Pat

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

20141024_221206.jpg20141024_221255.jpg

nog even voor jou ganjalf het verschil tussen zaadplant foto2 en een stekje foto 1 drm
      zou iedereen moeten kiezen voor zaad alles is een keer dikker als bij een stekje dus uiteindelijk natuurlijk ook veel meer opbrengst!
      dat was het laatste voor nu even met de tijd zien jullie mij wel terug

nog even voor jou galf het verschil tussen zaadplant foto2 en een stekje foto 1 drm
      zou iedereen moeten kiezen voor zaad alles is een keer dikker als bij een stekje dus uiteindelijk natuurlijk ook veel meer opbrengst!

nog even voor jou galf het verschil tussen zaadplant foto2 en een stekje foto 1 drm
      Last edited by stonedepatrick; 28 October 2014, 18:49.

Comment

haha ik zal de discussie zaad of stek niet opstarten man jammer dat je te weinig tijd hebt.
        Daarbij moet ik wel zeggen dat het jou topic is, dus als jij 1 keer in de week of 2 weken een bericht plaatst met wat fotos en korte omschrijving is dat ook al meer dan voldoende hoor, je bent nergens toe verplicht he

Succes nog verder!

ik ga toch ook even een foto maken man want die planten zien er vrij slapjes uit zo de mijne staan gister 3 weken onder 100 watt led, ik upload met 1 minuut een foto

20141028_185910.jpg20141028_185917.jpg20141028_185952.jpg

Lijken er veel zo maar deze worden gebruikt voor 3 verschillende testen hier groeien ze enkel even voor...deze zijn nu 3 weken boven de grond
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-van-de-straat

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ganjalf_The_Green View Post
          haha ik zal de discussie zaad of stek niet opstarten man jammer dat je te weinig tijd hebt.
          Daarbij moet ik wel zeggen dat het jou topic is, dus als jij 1 keer in de week of 2 weken een bericht plaatst met wat fotos en korte omschrijving is dat ook al meer dan voldoende hoor, je bent nergens toe verplicht he

Succes nog verder!

ik ga toch ook even een foto maken man want die planten zien er vrij slapjes uit zo de mijne staan gister 3 weken onder 100 watt led, ik upload met 1 minuut een foto

[ATTACH=CONFIG]245007[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]245008[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]245009[/ATTACH]

Lijken er veel zo maar deze worden gebruikt voor 3 verschillende testen hier groeien ze enkel even voor...deze zijn nu 3 weken boven de grond
          Zal die nog even van jou volgen dan overtuig mij maar even van jou ledactiviteiten haha heb me leds nog steeds liggen. belichte zo weinig oppervlak waardoor je met veel fluffy zit man me hps 400 watt ram ik zo 12 planten onder hoef ik bij mijn 300 watt led niet over na te denken man met 3 plantjes had ik al dikke strek.
          en niet om stom te doen maar vind dat je nogal wat ruimte tussen de nodes hebt zitten dat probleem had ik dus net zo hoe hoger ze worden hoe kutter, laaghouden (supercrop) is beste optie of scrog natuurlijk maar dat kost eeuwen aan tijd en die heb ik gewoonweg niet moet continue bevoorraad zijn wil geen shop meer zien... en me vrouw smoked ook dus 300 gram in 3 maandjes is zo weg dus dat moet dan ook weer geoogst zijn in die drie maanden en met scrog zit je met vooorgroeien al zo op 60 dagen samen met vriend op dit moment scrog staan ik heb na 50 dagen bloei in gezet hij naar 60 dagen hij zal dan ook zeker meer oogsten als ik maar tis gewoon absurd 50tot 60 dagen voorgroeien voor een normaal wietje onder led man grtz smoke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stonedepatrick View Post
            [ATTACH=CONFIG]245005[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]245006[/ATTACH]
            Doeme, heel m'n nek in de knoop error.jpg
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Bezig...
            X