Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2x180watt led 1x 300 watt led 2 notherlight 1 silverhaze 1 wihtewidow 3x top44

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: 2x180watt led 1x 300 watt led 2 notherlight 1 silverhaze 1 wihtewidow 3x top44

    10717975_10204426151247429_641515534_n.jpg
    Heb jullie advies opgevolgd groetjess

    Comment


      #32
      Re: 2x180watt led 1x 300 watt led 2 notherlight 1 silverhaze 1 wihtewidow 3x top44

      Zo, dat moet wel goed komen dan

      Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

      Comment


        #34
        Re: 2x180watt led 1x 300 watt led 2 notherlight 1 silverhaze 1 wihtewidow 3x top44

        I enjoy, al is 't alleen maar de kleur van het licht

        Comment


          #35
          Re: 2x180watt led 1x 300 watt led 2 notherlight 1 silverhaze 1 wihtewidow 3x top44

          Het is alleen wel zonde dat je alles al gekocht heb als je straks bio bizz wil gebruiken van al dit geld had je ook ckr de complete biobizz line kunnen halen. Als je straks alsnog overstapt heb je ook niks meer aan je ph en ec meter:p. Mja haha

          Ziet er verder goed uit suc6 verder

          Comment


            #36
            Re: 2x180watt led 1x 300 watt led 2 notherlight 1 silverhaze 1 wihtewidow 3x top44

            Oorspronkelijk geplaatst door psychedelic1988 View Post
            Het is alleen wel zonde dat je alles al gekocht heb als je straks bio bizz wil gebruiken van al dit geld had je ook ckr de complete biobizz line kunnen halen. Als je straks alsnog overstapt heb je ook niks meer aan je ph en ec meter:p. Mja haha

            Ziet er verder goed uit suc6 verder
            ik heb gekozen voor canna vandaag deze er nog bij gekocht alles nu van canna alleen wortelstimulator van hesi
            10643404_10204437139562130_571294448_n.jpg

            had hier het meeste van en heb nogal wat investeringen gedaan...
            heb vandaag een tentje gekocht...
            $_57.jpg
            en ga draaien met led scrog en wil in deze tent 400 of 600 watt hps doen... het liefst 600 watt hij is 103x103x200 m past dat ???
            ga er een verbruiksmeter bij zetten en wil even precies zien hoe dat zit met gram/watt van led en hps leek me wel een leuk idee .

            bedankt nog voor je reactie

            Comment


              #37
              Re: 2x180watt led 1x 300 watt led 2 notherlight 1 silverhaze 1 wihtewidow 3x top44

              Ben benieuwd wat je ervan gaat bakken.
              Mocht led ooit goedkoper worden zal ik er misschien 1 tussen de hps in hangen.

              Kom zo nu en dan weleens kijken.

              Comment


                #38
                Re: 2x180watt led 1x 300 watt led 2 notherlight 1 silverhaze 1 wihtewidow 3x top44

                Oorspronkelijk geplaatst door Meglow View Post
                I enjoy, al is 't alleen maar de kleur van het licht
                heerlijk spacend licht he haha

                Comment


                  #39
                  Re: 2x180watt led 1x 300 watt led 2 notherlight 1 silverhaze 1 wihtewidow 3x top44

                  iemand een idee of ik 600 watt in mijn tent kan doen groetjeess

                  Comment


                    #40
                    Re: 2x180watt led 1x 300 watt led 2 notherlight 1 silverhaze 1 wihtewidow 3x top44

                    helaas geen advies gehad vanuit hier.
                    heb een 400 watter aangeschaft nog een ec meter leuke vergrootglas moet ik nog even testen met fotos
                    1.jpg2.jpg3.jpg4.jpg5.jpg6.jpg7.jpg8.jpg

                    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                    Oorspronkelijk geplaatst door psychedelic1988 View Post
                    Ben benieuwd wat je ervan gaat bakken.
                    Mocht led ooit goedkoper worden zal ik er misschien 1 tussen de hps in hangen.

                    Kom zo nu en dan weleens kijken.
                    ben zelf ook benieuwd ben heel micro begonnen en breid langzamer hand al meer uit en nu ik ze toch had liggen leek het me wel een leuk idee
                    leuk dat je me komt volgen groetjes Pat

                    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                    WAt een stomme site is dit jah aldoor verdwijnen allemaal uploads van mij en berichten van andere mensen zonde van mijn moeite ....
                    Last edited by stonedepatrick; 15 October 2014, 18:42.

                    Comment


                      #41
                      Re: 2x180watt led 1x 300 watt led 2 notherlight 1 silverhaze 1 wihtewidow 3x top44

                      10728927_10204471554022470_161737251_n.jpg10728523_10204471553502457_88948462_n.jpg10726637_10204471553942468_404578060_n.jpg10726496_10204471553302452_676093847_n.jpg10726215_10204471552662436_1101678283_n.jpg10723409_10204471552902442_257829144_n.jpg10723395_10204471553182449_1466509350_n.jpg10720924_10204471553702462_1396271538_n.jpg10718967_10204471553862466_387821624_n.jpg10728551_10204471553102447_569598932_n.jpg

                      me nieuwe secret jardin tent binnen gekregen aardig onder de indruk van dat ding
                      pictos-secert-jardin-vintage---uk.png
                      high light provin tis gewoon pikdonker dus hij is zeeeeer lichtdicht haha
                      en de wanden reflecteren als een malle en heb de 103 vintage versie dus en die is ook echt wel groot passen makkelijk 12 planten in als je ze niet te groot laat groeien en goed fimd tof ding dat voor 99 euro nergens ook eerder zo goedkoop zon grote tent gezien ebay is weer eens de shit
                      103x103x200 400 watt hpsje erin 7 verschillende soortjes en knallen maar ec meter ph meter canna groei hesi wortel stimulator canna bloei, en canna booster. goud basis grondstoffen
                      invoer 185m3
                      uitvoer 295 m3
                      filter voor 250 m3 ofzo
                      pc fan geplaatst naast de hps 400 watt lamp om de grootste warmte explosie direct weg te blazen.
                      zodat ie wat dichter op de planten kan.
                      bevochtigertje erin zitten alleen gebruik hem op dit moment niet.
                      ik spuit me dames in met spa water met beetje wortel en groei stimulator vinden ze heel fijn 2 a 3x daags,
                      1/10 van aanbevolen hoeveelheid ongeveer
                      heb nu nog 1 amateur kastje haha waar me scrog in staat.
                      die wil ik vervangen voor de lodge van secret jardin met voorgroei en afbloei maar dat zal nog wel even duren eerst nog maar even volop genieten van dit nieuwe speeltje en kijken hoe ik hier het maximale uit ga halen heb het idee als ik een iets hardere afzuiger haal ik ook makkelijk een 600 watter erin kan gooien, zijn er mensen die , die mening met mij delen ?
                      scroghokje is vandaag 3e dag bloei hoop dat ze nog even beetje strekken want mag nog wel iets voller worden he maja tijdgebrek, kerst moet wel witte kerst worden ofcourse en aangezien me anderen nog echt niet aan de bloei toe zijn moet ik het eerst even hebben van dat scroghokje tot me volgende oogstje klaar is
                      greeetz Pattyboy

                      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                      ben me zilver haze vergeten die staat nu contineu 12/12 he maar omdat me scroghokje nu geen space heeft voor ngo een plant en me andere op 18 uur staan heb ik me silver haze 12 uur bij de hpsers staan en de andere twaalf uur staat ie ergens anders donker hijs vet dik en zijn stam is te zwak om zijn zware toppen te tillen weer een duidelijk les voor mij is al 3e x dat dit mij overkomt moet stokjes zetten, en vergeet al die stokjes dus dan die fans maar heel hard blazen dit keer.
                      bij me scrog maak ik me gelukkig geen zorgen daarom.
                      word me dikste plant die haze wat een toppen en dat terwijl ik haar getopt heb zijn net hooftoppen geworden erg nice
                      vanaf vanavond ga ik haar spoelen 2 weken lang net als mijn buitenplantje zal ik morgen even foto van uploaden dies ook dik dik hihihi
                      10699309_790021467725516_1143845777_n.jpg10723410_790021581058838_676950561_n.jpg10726736_790021074392222_1608115174_n (1).jpg10733589_790021667725496_595665361_n.jpg10736222_790021361058860_929213261_n.jpg

                      straks als ik een beetje stack heb opgebouwt gewoon terug naar 5 plantjes.... is niet echt de bedoeling geweest is uit de hand gelopen een beetje paar zaadjes leken niet te ontkiemen en kwamen later toch ineens mee,
                      zaadjes soms je krijgt er geen hoogte van maar ze zijn nog altijd beter als stekjes natuurlijk.
                      Attached Files

                      Comment


                        #42
                        Re: 2x180watt led 1x 300 watt led 2 notherlight 1 silverhaze 1 wihtewidow 3x top44

                        hi Pat,

                        Ben echt compleet confused over wat je aan het doen bent. Hoeveel tentjes heb je en wat staat in welk tentje en met welke verlichting....??

                        greetz Meglow

                        Comment


                          #43
                          Re: 2x180watt led 1x 300 watt led 2 notherlight 1 silverhaze 1 wihtewidow 3x top44

                          Ja, ik zat ook al ff te denken lol
                          Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


                          Comment


                            #44
                            Re: 2x180watt led 1x 300 watt led 2 notherlight 1 silverhaze 1 wihtewidow 3x top44

                            haaaaa tof! eindeljk weer eens wat LED actie

                            Het zijn behoorlijke lappen tekst hierboven en ik heb vast over dingen heen gelezen maar ik schuif mn stoeltje aan
                            Ben benieuwd hoe deze lampen presteren en zou zeer benieuwd zijn naar de specificaties van de lampen.
                            De 300 watter heb ik al even opgezocht via die link. Ik zie alleen geen ratio's, stralingshoek of andere technische details.
                            Als ik zo de fotos kijk ziet het er goed uit vergeleken met de gemiddelde ledkweek die je hier zo nu en dan ziet, ik begrijp alleen nog even niet waarom er niet voor een scrog is gekozen? hangt ook weer beetje af van de stralingshoek natuurlijk dus ik ben zeer benieuwd!

                            snap alleen ook even niet waar je het vandaan haalt dat zaadjes altijd beter zijn dan stekjes ik ben namelijk voorstander van stekken als dat mogelijk is, lijkt mij stuk stabieler kweken en je kent je planten tenminste. Geen rare verassingen meer en alles wat je zet kan identiek zijn in tegenstelling tot zaad.

                            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                            ik kijk nu even verder en heb wel wat specificaties bij de 300 watt gevonden. Ik zie er de functionaliteit niet zo van in als ik eerlijk ben.
                            Het zet best ok in elkaar... MAAR, en daar gaan we.....

                            - Hij gaat de 300 watt nooit redden, je bent niet met 300 watt aan het groeien
                            - gemixte stralingshoeken...waarvoor? pak een brede hoek voor scrog en een smallere voor meer dieptestraling maar mixen is naar mijn idee...een beetje van beiden maar toch net geen geheel.
                            - Glas voor de leds...super fantastisch om je leds te beschermen, nutteloos bij het groeien....het scheelt niet superveel maar het is een extra breekpunt en absorptie laag voor je licht....shit's got to go my friend, afhankelijk of je zelf je leds kunt wisselen en onderhouden en je relatieve LV gemiddeld in je tent...de leds worden natuurlijk minder goed beschermd ( bij mij nog nooit stuk gegaan ) dus je zal er wat voorzichtiger mee om moeten gaan en geen emmer water over heen leeg gooien, want dat willen we natuurlijk allemaal weleens
                            - als ik zo kijk naar de kleur op de foto geloof ik best dat deze ''10 band'' is, de golflengtes die gebruikt zijn, zijn ook niet eens zo verkeerd....Maar ik durf redelijk zeker te zeggen dat deze lamp puur gericht is op bloei en de ratio van de leds niet helemaal lekker zit. Probeer bijvoorbeeld eens na te gaan hoeveel van die 730 rood ze erin hebben gestopt, en waarom 2 verschillende warmwit leds? het verschil in uitstralende golflengtes tussen die 2 kleuren warmwit is zo klein dat dat helemaal niet interessant is...dat is puur gedaan zodat hij dus niet ''9 band'' maar ''10 band'' is en dat klinkt rete interessant natuurlijk

                            Al met al zal deze lamp best werken, maar ik denk dat er beter te krijgen is
                            Last edited by Ganjalf_The_Green; 15 October 2014, 22:59.
                            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-van-de-straat

                            Comment


                              #45
                              Re: 2x180watt led 1x 300 watt led 2 notherlight 1 silverhaze 1 wihtewidow 3x top44

                              Oorspronkelijk geplaatst door Ganjalf_The_Green View Post
                              haaaaa tof! eindeljk weer eens wat LED actie

                              Het zijn behoorlijke lappen tekst hierboven en ik heb vast over dingen heen gelezen maar ik schuif mn stoeltje aan
                              Ben benieuwd hoe deze lampen presteren en zou zeer benieuwd zijn naar de specificaties van de lampen.
                              De 300 watter heb ik al even opgezocht via die link. Ik zie alleen geen ratio's, stralingshoek of andere technische details.
                              Als ik zo de fotos kijk ziet het er goed uit vergeleken met de gemiddelde ledkweek die je hier zo nu en dan ziet, ik begrijp alleen nog even niet waarom er niet voor een scrog is gekozen? hangt ook weer beetje af van de stralingshoek natuurlijk dus ik ben zeer benieuwd!

                              snap alleen ook even niet waar je het vandaan haalt dat zaadjes altijd beter zijn dan stekjes ik ben namelijk voorstander van stekken als dat mogelijk is, lijkt mij stuk stabieler kweken en je kent je planten tenminste. Geen rare verassingen meer en alles wat je zet kan identiek zijn in tegenstelling tot zaad.

                              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                              ik kijk nu even verder en heb wel wat specificaties bij de 300 watt gevonden. Ik zie er de functionaliteit niet zo van in als ik eerlijk ben.
                              Het zet best ok in elkaar... MAAR, en daar gaan we.....

                              - Hij gaat de 300 watt nooit redden, je bent niet met 300 watt aan het groeien
                              - gemixte stralingshoeken...waarvoor? pak een brede hoek voor scrog en een smallere voor meer dieptestraling maar mixen is naar mijn idee...een beetje van beiden maar toch net geen geheel.
                              - Glas voor de leds...super fantastisch om je leds te beschermen, nutteloos bij het groeien....het scheelt niet superveel maar het is een extra breekpunt en absorptie laag voor je licht....shit's got to go my friend, afhankelijk of je zelf je leds kunt wisselen en onderhouden en je relatieve LV gemiddeld in je tent...de leds worden natuurlijk minder goed beschermd ( bij mij nog nooit stuk gegaan ) dus je zal er wat voorzichtiger mee om moeten gaan en geen emmer water over heen leeg gooien, want dat willen we natuurlijk allemaal weleens
                              - als ik zo kijk naar de kleur op de foto geloof ik best dat deze ''10 band'' is, de golflengtes die gebruikt zijn, zijn ook niet eens zo verkeerd....Maar ik durf redelijk zeker te zeggen dat deze lamp puur gericht is op bloei en de ratio van de leds niet helemaal lekker zit. Probeer bijvoorbeeld eens na te gaan hoeveel van die 730 rood ze erin hebben gestopt, en waarom 2 verschillende warmwit leds? het verschil in uitstralende golflengtes tussen die 2 kleuren warmwit is zo klein dat dat helemaal niet interessant is...dat is puur gedaan zodat hij dus niet ''9 band'' maar ''10 band'' is en dat klinkt rete interessant natuurlijk

                              Al met al zal deze lamp best werken, maar ik denk dat er beter te krijgen is

                              Ik ben het helemaal met je eens man die 300 watt heeft teveel rood en is puur voor de bloei waar ik hem nu ook bij gebruik in mijn scroghokje heb de 2x180 watters na de groei vervangen voor 1 x 300 watt 10728543_790114664382863_811593931_n.jpg10726212_790114671049529_1211716759_n.jpg
                              en met stekjes ja die kunnen super zijn als je weet dat ze goed zijn heb paar x rare stekken voorbij zien komen als ik een goed adres had dan was het makkelijk geweest scheeld voorgroeien natuurlijk maar een zaadplant is natuurlijk altijd nog wat krachtiger dan een stek van een zaadplant alleen je hebt meer tijd nodig dus laatste weken van deze oogst alweer voorgroeien zodat ik de tijd in haal dat het net stekjes zijn als ze erin komen.

                              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                              Oorspronkelijk geplaatst door Meglow View Post
                              hi Pat,

                              Ben echt compleet confused over wat je aan het doen bent. Hoeveel tentjes heb je en wat staat in welk tentje en met welke verlichting....??

                              greetz Meglow
                              lijkt idd beetje raar maar heb 1 led kast vervangen voor een secret jarden tent 400 watt hps omdat ik vind dat led het leuk doen voor scrog maar niet om in snelheden te kweken greetz smoke
                              Last edited by stonedepatrick; 15 October 2014, 23:28.

                              Comment

                              Bezig...
                              X