Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Micro kweek pc - church

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Micro kweek pc - church

Korting op 420shop
    Aantal jaren terug een micro kweek pc gefixed, een paar weken terug heb ik m maar van zolder afgehaald.
    voor meer info zie oude project: www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/16323-PC-Micro-kweekje-(Aopen-Bigtower)-White-Widow
    er zitten in ieder geval 3 spaarlampen in 2 x 24 en 1 x 14 watt warm wit.

16_09_2014 (6).jpg

heb er 1 church plantje ingezet, volgens mij is deze op 1 of 2 september ontkiemt. dus dat maakt t plantje nu zon 2 weken oud.

de bodem bestaat uit cheapass potgrond, verrijkt met bloedmeel, beendermeel en lavameel en vermalen olivijn aka peridoot hiermee is in principe alles wat t plantje nodig heeft wel aanwezig.
    de eerste week heb ik m op 24 uur licht gezet, daarna gefimt en op meteen verpot en op 12 uur licht gezet.
    het fimmen was gelukt dus dat scheelde me weer een keer extra toppen en dus een paar dagen groei.

13-9 terra grow en aptus startbooster meegegeven
    12_09_2014.jpg

de 2 hoogste uitlopers op 15-9 getopt, nu mag ie zen ding doen.

16-9
    16_09_2014 (2).jpg16_09_2014 (7).jpg
    klein beetje overbemesting maar dat is redelijk standaard voor mijn doen.
    nu maar wachten op de voorbloei en hopen dat ie geen herma word (ik zette nooit men zaailingen onder 24uur licht dus ik ben benieuwd)
    Last edited by Hungry_Beaver; 18 September 2014, 23:12. Reden: foto verplaatst.

Re: Micro kweek pc - church

ff mini update.

plantje drinkt zon 300 ml water per dag, laatste 2 keer geen voeding meegegeven, alleen startbooster.
    en ze krijgt niet elke dag water, ik hou de aarde aan de droge kant.

P9180093.jpg
    langzaam aan wat beginnen te sturen met de vertakkingen. de voorste vertakking op de foto is als laatste getopt, aan de andere kant tzelfde (symetrisch zeg maar).

P9180096.jpg
    hier is t gefimde dingetje wat beter te zien, na de 3e internode meteen geknipt dus.

Comment

Ziet er al goed uit! Ga deze volgen.

Comment

Mooi plantje! Die 24u licht kan ze normaal wel aan word wel vaker gedaan ga je niet toppen??

Sent from my C2105 using Tapatalk
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...of-the-woods!!

Comment

nee vanaf nu top ik waarschijnlijk niet meer inderdaad. (of eigenlijk sinds de 15e al niet meer)
          na de uren te veranderen top ik meestal nog maar tot maximaal een dag of 7. Ga je te lang door krijg je dunne vertakkingen.
          dit kan per soort verschillen maar in mijn ervaring zit je met 1 week altijd goed, daarna wil ik dat de plant de focus op bloei heeft, niet op herstel

mocht ik teveel hoogteverschil krijgen probeer ik dit dus liever te fixen d.m.v. scroggen.
          we gaan t zien!
          -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
          edit, nog ff paar fotos voor de voortgang in deze fase goed te volgen en te kunnen herzien natuurlijk xD
          oudere blad enigzins onderin de plant gemoffeld waar nodig zodat de jonge scheuten meer aan t licht blootgesteld worden (19-09-2014)
          P9190092.jpgP9190096.jpgP9190095.jpgP9190094.jpg
          verder vandaag een lichte hoeveelheid fosfor en kalium meegegeven (gewoon pk 13/14 maar dan in lichtere verhouding).
          Last edited by Hungry_Beaver; 19 September 2014, 21:51. Reden: fotos

Comment

22 september
            P9220102.jpg P9220100.jpg P9220098.jpg P9220103.jpg P9220105.jpg P9220106.jpg P9220108.jpg P9220110.jpg
            fotos spreken voor zich, verder vandaag weer voeding meegegeven, terra grow, halve dosering.

-----------------------------------------------------------
            edit:
            23 September, weer wat gestuurd hier en daar..
            P9230114.jpg P9230116.jpg P9230112.jpg
            Last edited by Hungry_Beaver; 23 September 2014, 19:46. Reden: fotos

Comment

Beetje terug aan t kijken naar de fotos vanaf begin en reacties op voeding.
              conclusie, de verhoudingen van de verscheidene melen nog wat tweaken, maar de groeivoedingfles kan hoe dan ook de deur uit
              wat wortelstimulators etc kunnen wel gewoon bij de mix, de enige toevoeging die ze nog krijgt is canna pk 13/14 in de 5e en 6e week. daarna spoelen.

de rek begint eruit te raken, de voorbloei is bijna zichtbaar denk ik zo. nog geen bananen in zicht iig.

P9250125.jpgP9250126.jpgP9250129.jpgP9250130.jpgP9250131.jpgP9250133.jpg

volgende run pas ik de luchtstroom aan en de verlichting, dan passen er wel 2 plantjes in (met een korte(re?)) groeifase

leuk, oude projecten oppakken
              Last edited by Hungry_Beaver; 25 September 2014, 20:47.

Comment

Weer een paar fotos, voorbloei is inmiddels zichtbaar.

P9290127.jpg P9290131.jpg P9290129.jpg

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
                nog wat nieuwe fotos van vandaag (30-9-2014)
                P9300140.jpgP9300139.jpgP9300127.jpg

nog wat kleine stuuracties maar ik merk al dat t echte rekken eruit begint te gaan en de bloei nu steeds mooier zichtbaar begint te worden.
                P9300130.jpg P9300142.jpg

P9300134.jpg P9300135.jpg

nog ff goede slok water gegeven en de deur weer dicht
                vooralsnog laatste week van november einddatum The Church

-------------------------------------------------------------------------
                P9290127.jpgP9300139.jpg
                wat zon plantje toch veel doet in 1 dag
                Last edited by Hungry_Beaver; 30 September 2014, 23:10. Reden: meer fotos

Comment

foto 6 in vorige post lijkt echt op jonge bananen, ik weer kijken, blijkt toch gewoon een wazige foto.
                  Hoe ik met men jointje zat te kijken schrok ik wel even in ieder geval xD

Comment

Ziet er goed uit!

Comment

Thanx Supershit, dusver verloopt alles idd goed ^^

Comment

Ziet er zeker goed uit vindt ze erg gezond er uit zien.
                        Leuke opmerking bij de je laatste 2 foto's, zo zie je maar weer super onkruid is.

Comment

anti spint omgeving creeren, LV omhoog in deze droge dagen. tevens goed ventileren.

PA010143.jpg PA010147.jpg
                          Laag stenen in je schaal met de pot daarop.
                          waardoor niet al het water in de aarde verdwijnt (waarop de plant te nat zou staan en schimmelgevoelig zou worden).
                          Veel verdamping onder de plant dus fijne omgeving voor de plant.
                          ook een katoene doek kan zo constant de lv verhogen als deze in de stenenbak hangt

Bij goede ventilatie zou spint door de verhoogde lv elders huisvesting zoeken.

Althans dit is mijn plan achter deze aktie xD

PA010158.jpg PA010159.jpg PA010160.jpg PA010161.jpg PA010157.jpg

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Oorspronkelijk geplaatst door witpen View Post
                          Ziet er zeker goed uit vindt ze erg gezond er uit zien.
                          Leuke opmerking bij de je laatste 2 foto's, zo zie je maar weer super onkruid is.
                          ik blijf met mijn lompe gedrag steeds wel dingen slopen, er hadden meer hoofdbuds kunnen zijn, maar voor alles wat je sloopt word een andere bloem wel wat dikker toch xD
                          Last edited by Hungry_Beaver; 1 October 2014, 20:40.

Comment

Leuk klein kweekje, ziet er goed uit.
                            Ik zal wel je lampen vervangen naar kleur 2700k (827) voor de bloei!!
                            Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

Comment

ik gebruik op dit moment al 2700k lampen.
                              heb nooit koud wit gebruikt voor de groei ook in t verleden niet

Comment

Bezig...
                              X