Aantal jaren terug een micro kweek pc gefixed, een paar weken terug heb ik m maar van zolder afgehaald.
voor meer info zie oude project: www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/16323-PC-Micro-kweekje-(Aopen-Bigtower)-White-Widow
er zitten in ieder geval 3 spaarlampen in 2 x 24 en 1 x 14 watt warm wit.
16_09_2014 (6).jpg
heb er 1 church plantje ingezet, volgens mij is deze op 1 of 2 september ontkiemt. dus dat maakt t plantje nu zon 2 weken oud.
de bodem bestaat uit cheapass potgrond, verrijkt met bloedmeel, beendermeel en lavameel en vermalen olivijn aka peridoot hiermee is in principe alles wat t plantje nodig heeft wel aanwezig.
de eerste week heb ik m op 24 uur licht gezet, daarna gefimt en op meteen verpot en op 12 uur licht gezet.
het fimmen was gelukt dus dat scheelde me weer een keer extra toppen en dus een paar dagen groei.
13-9 terra grow en aptus startbooster meegegeven
12_09_2014.jpg
de 2 hoogste uitlopers op 15-9 getopt, nu mag ie zen ding doen.
16-9
16_09_2014 (2).jpg16_09_2014 (7).jpg
klein beetje overbemesting maar dat is redelijk standaard voor mijn doen.
nu maar wachten op de voorbloei en hopen dat ie geen herma word (ik zette nooit men zaailingen onder 24uur licht dus ik ben benieuwd)
voor meer info zie oude project: www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/16323-PC-Micro-kweekje-(Aopen-Bigtower)-White-Widow
er zitten in ieder geval 3 spaarlampen in 2 x 24 en 1 x 14 watt warm wit.
16_09_2014 (6).jpg
heb er 1 church plantje ingezet, volgens mij is deze op 1 of 2 september ontkiemt. dus dat maakt t plantje nu zon 2 weken oud.
de bodem bestaat uit cheapass potgrond, verrijkt met bloedmeel, beendermeel en lavameel en vermalen olivijn aka peridoot hiermee is in principe alles wat t plantje nodig heeft wel aanwezig.
de eerste week heb ik m op 24 uur licht gezet, daarna gefimt en op meteen verpot en op 12 uur licht gezet.
het fimmen was gelukt dus dat scheelde me weer een keer extra toppen en dus een paar dagen groei.
13-9 terra grow en aptus startbooster meegegeven
12_09_2014.jpg
de 2 hoogste uitlopers op 15-9 getopt, nu mag ie zen ding doen.
16-9
16_09_2014 (2).jpg16_09_2014 (7).jpg
klein beetje overbemesting maar dat is redelijk standaard voor mijn doen.
nu maar wachten op de voorbloei en hopen dat ie geen herma word (ik zette nooit men zaailingen onder 24uur licht dus ik ben benieuwd)
Comment