Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Micro kweek pc - church

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Micro kweek pc - church

Het is zeker een geluk dat de andere bloemen dan wat groter, maar het ziet allemaal prima uit

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Comment

over dingen slopen gesproken.
      de stam is waar de plant gefimd is ingescheurd ik denk dat dit gebeurd is toen ik de rode waterbak eronder geschoven heb..
      post vanavond wel ff fotootje, de plant lijkt er niks onder geleden te hebben, het viel me ook pas een dag later op maar ik blijf er nu toch maar fijn vanaf.
      veerkrachtig soortje in ieder geval

Comment

Oeps, dat is vervelend ik hoop voor dat het goed blijft.

Comment

nou de sapstroom is nog aanwezig, anders was t al vrij snel afgelopen met die zijtak, ik blijf er gewoon vanaf en dan komt t wel goed.
          alweer een hoop dingen die ik volgende run beter kan doen

Even aan de lezers, wanneer je zelf ook gaat scroggen, doe de takken niet onderlangs zoals ik t doe. maar bevestig deze aan de bovenkant van de draad.
          ik kan er maar slecht bij vaak en daarom ben ik t zo gaan doen, je krijgt er onnodige kneuzingen van aan de okselscheuten, misschien breken deze zelfs af.

genoeg tekst,.. fotos..

Kastje weer open
          PA040170.jpg

paar toppen in t midden zaten me al weer wat te hoog
          PA040175.jpg

de gespleten zijtak, hier goed te zien, in de oksel ingescheurd.
          meende dat de bovenste internode gescheurd was. gewoon maar niet te vaak doen zulke fratsen
          PA040171.jpg

en nog een paar bloemen op de foto natuurlijk
          PA040172.jpgPA040173.jpg

--------------------------------
          update 5 oktober
          --------------------------------
          luchtstroom iets aangepast, stuk of 5 blaadjes geplukt, iets van 3 scheuten met binddraad vastgezet.
          klein beetje extra voeding meegegeven (Canna PK13/14 in hele lichte verhouding met startbooster).

PA050172.jpg
          ben benieuwd hoe dat middelste gedeelte zich nog gaat ontwikkelen, de grotere toppen zitten aan de buitenkanten, maar zo kan de lamp er in t midden wel echt lekker dicht op (<5cm afstand).
          verwacht dat ze nu redelijk klaar is met strekken en dat ik er na vandaag op water geven en dagen tellen na vrij weinig meer hoef te doen.
          Last edited by Hungry_Beaver; 5 October 2014, 19:54. Reden: foto 5-10

Comment

emmertje bat guano van plagron besteld en een flesje terra bloom.
            veel zitten snuffellen maar t budget laat helaas even geen fancy bloeistimulator oid toe
            maar met flesje bloeivoeding en de canna pk heb ik iig de basis weer compleet..
            ---------------------
            fotos 6-10
            PA060193.jpgPA060199.jpgPA060195.jpg
            Last edited by Hungry_Beaver; 6 October 2014, 19:42. Reden: fotos toegevoegd.

Comment

Zo slecht spul is het nou ook niet, en beter voeding dan niets.

Je vertelde dat de grotere toppen aan de buitenkant zitten komt omdat de plant beschadigd is.
              En blijft de sapstroom nog doorlopen

Comment

de grotere toppen zitten eigenlijk aan de buitenkant omdat de uiteinden van de takken daar waren toen ze stopte met groeien niet door de schade aan de plant.
                heb de gescheurde zijtak wel nog ondersteund met binddraad zodat deze niet verder kan scheuren. vooralsnog groeit t mooi door dus het lijkt gewoon wel prima te zijn

plantje met een week groei krijgt t rekje uiteindelijk best mooi gevuld. en had dan nog wel vaker kunnen toppen.

Comment

langzaam maar zeker worden ook de kleinere dingetjes een beetje fluffy
                  PA070195.jpg

Comment

ze is precies een beetje aant klauwen? staat ze al een tijdje nat?
                    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...of-the-woods!!

Comment

denk dat de slappe bladstand meer te maken heeft dat de lampen nog maar net aan waren op moment van foto.

Comment

Zou ook kunnen

Sent from my C2105 using Tapatalk
                        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...of-the-woods!!

Comment

MOLDEX8100.jpg
                          dan zou er voor elke fan uitgang dus 1 op moeten. de vraag is dus of een pc fan hard genoeg lucht aanzuigt om nog efficient te kunnen ventileren met zon filter erop.

Edit:

okay hier komt ie ook al voorbij,
                          dan is alleen nog de vraag werkt t voldoende? en voor hoe lang?
                          Last edited by Hungry_Beaver; 7 October 2014, 22:15. Reden: link meer info toegevoegd

Comment

PA080198.jpg

Rechts die middelste top met name lijkt inderdaad wat te klauwen, vergeleken met de foto van gisteren ofzo lijken die blaadjes iets meer te hangen.
                            Wel scherp gezien Gdog., kan alleen door zoveel dingen komen. dusver zie ik t alleen enigzins aan de rechterkant.
                            heel misschien omdat daar iets minder direct licht lijkt te komen?
                            we kijken t nog ff aan, hou t voorlopig wel op alleen water, al vanaf t begin kweek beetje t idee dat ieder beetje voeding overkill is

de kleine blaadjes in t midden worden wel elke dag weer groter dus denk dat daar nog wel wat lekkers gaat groeien.

heb verder nog 3 zakjes mijten in t kastje gehangen heb wat spint op een aubergine plant en had teveel zakjes
                            mocht er toch wat in t kastje komen wordt t hopelijk meteen opgevreten.

----------
                            edit:

heb de lampenkap omgedraaid, rechterkant word nu meer verlicht en links iets minder. (ivm klauwen)
                            kijken wat er gebeurd. maar ben al erg geneigd het licht aan te passen.
                            volgende kweek gewoon 3x24 watt erin anders.

PA080194.jpg
                            De omgedraaide kap.
                            door de 2 e27 fittingen links en slechts 1 e14 fitting aan de rechterkant is 1 kant dus meer belicht.
                            deze zit nu kwa kast ontwerp zo een stuk beter, vele mooiere verdeling. zou m iets schuins mogen hangen
                            Last edited by Hungry_Beaver; 8 October 2014, 23:53. Reden: toevoeging

Comment

ff paar fotootjes. paar rode steeltjes zag ik her en der. maar verder groeit t ook gewoon vrolijk door.
                              PA140213.jpgPA140214.jpgPA140215.jpg

Comment

mini update.
                                gisteren heeft t plantje plagron terra bloei en een toplaagje aarde met bat guano gekregen.
                                waarschijnlijk wat laat om nog veel profijt van de bat guano te hebben maar als je m dan toch hebt geef nu in elk geval voorlopig ook een scheut water via de bovenkant.

ik ben wel bang dat ze nu haar 12 uur donker niet heeft gehad, tijdschakelaar was vastgelopen om 22:00 schijnbaar.
                                laat t licht nu dus ook gewoon aan volgens oude schema, blijft ze maar een keertje een nachtje wakker xD.
                                zal verder wel goed komen.

toppen zijn weer wat gegroeid en dat is toch fijn om te zien
                                PA170234.jpgPA170235.jpgPA170236.jpg
                                Last edited by Hungry_Beaver; 17 October 2014, 19:01.

Comment

Bezig...
                                X