Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Micro kweek pc - church

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Micro kweek pc - church

Es benieuwd wat er uit een pc komt
    Deze ga ik mee volgen, succes nog!!
    Haze Berry, Shining Silver Haze, Critical en White Widow
    Jack Herer in scrog
    The Autofiles (Autoflower buitenkweek)

Comment

Zit toch vol bewondering te lezen mooi man, ga je zeker volgen ben heel benieuwd hoe dit verder gaat.

s6

Comment

welkom nieuwe volgers, thanx voor de steun ^^
        ze is eind november op papier uitgerekend dus we hebben nog wel even te gaan.

wou toch nog heel eventjes wat kwijt over het klauwen en een mogelijke oorzaak, heb namelijk het idee dat sinds ik die kap gedraaid is links is gaan klauwen en het rechts al wat weg aan t trekken is.
        totdat ik een andere openbaring krijg hou ik dit ook even aan als de oorzaak.

volgende run wil ik weinig meer veranderen aan deze kast, al moet de lampenkap dus sowieso wel een aanpassing hebben.
        mogelijk breid ik dan ook het wattage uit.. van 62 watt naar maar liefst 72 watt! haha.......
        de reden voor de uitbreiding zou dan ook meer met lichtverdeling te maken hebben dan wat anders.

toevallig nog een foto van mijn huidige inventaris kwa bodemverbeteraars en plantenvoedingen
        is t ook meteen voor iedereen duidelijk wat ik bij men planten gooi ^^
        PA190217.jpg
        voor mensen die geen emmers willen verzamelen heb je bij de boerenbond ook van ecostyle dergelijke melen.
        ik gebruik deze emmertjes ook voor alles wat ik teel dus voor mij zo erg praktisch, slow release principe, erg goed voor mensen die al snel te goed voor hun plantjes zorgen (overbemesten)
        sinds ik het lavameel erbij heb gehaald destijds zie ik zelden nog gebreken kwa magnesium en calcium, plus het bevat sick amounts of silicum en dat is heel goed voor dikke stengels en korte internodes!

En nu tijd voor een fakkeltje

-----------
        edit ^^
        nog ff kastje open gehad,.. dus ook weer fotootje of 2 voor in t archief.
        PA200220.jpg

PA200218.jpg
        gisteren (links achteraan op foto) nog even takje geknakt om deze wat meer onder het directe licht te krijgen.
        zou ik wellicht met die knop links vooraan op de foto ook nog kunnen doen.
        Last edited by Hungry_Beaver; 21 October 2014, 00:09. Reden: add pic

Comment

Gaan lekker, ik zou zeggen hoe meer je er gelijk krijg kwa hoogte hoe beter het is

Verstuurd van mijn GT-S5660 met Tapatalk

Comment

hoogte is wel oke zo opzich, had t graag iets voller gezien maar voor een eerste run weer in dit kastje na een aantal jaartjes is t wel cool.
            die ene nog omknakken zou m iets directer licht geven misschien maar ik denk dat ik t zo wel goed vind. laat der wel gewoon rustig afbloeien voor ik weer iets sloop

Comment

Idd dat knaken zou ik zowiezo niet durven haha veelste bang dat ze.dood gaan ik scrog wel word voor mij ook voor het eerst maar zou wel goed komen kan niet wachten dat ik ze kan gaan vastbinden hahaha

Comment

klopt heb ik ook hoor, gelukkig kunnen de plantjes wat hebben

toppen beginnen nu als ik van dichtbij kijk behoorlijk uit te breiden . of dat op de foto net zo goed te zien is weet ik niet.
                PA220249.jpgPA220250.jpgPA220251.jpgPA220252.jpg

linksachter is mooi hersteld en t topje blijft zo staan.
                de andere heb ik net nog fftjes met een draadje wat gestuurd richting zon 24 watt lamp, zie foto:
                PA220252 (2).jpg
                Last edited by Hungry_Beaver; 22 October 2014, 23:36.

Comment

going good van mij zijn ook lkkr aan het groeien hoor :thumbup:

Comment

Zeer mooi pc kweekje!!
                    Ben ook net met een begonnen en ik zoek goede voorbeelden... Zeker gevonden! LOL

Comment

Thanx, alvast succes met jouw kweekje

het is weer even geleden dat ik wat plaatjes had gepost dus bij deze!
                      PB030340.jpgPB030341.jpgPB030342.jpgPB030344.jpg

er zijn wat voedings gebreken te zien, met name de bladeren met de rode steeltjes van een tijdje terug hebben wat roestvlekken bij de nerven enzo.
                      wellicht heb ik dit al verholpen door tussentijds extra lavameel en greensand toe te voegen. (of t komt hierdoor, ph kick ofzo..)
                      Zal dus maar niks extra geven voordat ik tekenen zie dat het erger word.

Verder ben ik deze week begonnen met canna pk13/14 naast de reguliere bloeivoeding mee te geven.
                      Last edited by Hungry_Beaver; 4 November 2014, 00:58.

Comment

Gisteren ph van de bodem gemeten, was 5.9, gewoon prima dus.
                        tevens water gegeven met canna sporenelementen tegen de loerende tekorten, de pk13/14 had ik weggelaten omdat ik niet wist of ik die zo kon mengen.
                        better safe then sorry achteraf bleek dat het waarschijnlijk wel gewoon kan. vanaf volgende waterbeurt gewoon weer bloeivoeding met pk 13/14 erbij.

fotos blad:
                        PB050383.jpgPB050386.jpg
                        ph is nu dus goed, bladprobleem kan natuurlijk alsnog door foute ph in het verleden komen maar door de sporenelementen extra toe te voegen zit ik denk ik wel veilig.
                        weinig zin in rare tekorten zo kort voor de eindstreep

paar fotos dan maar weer.
                        PB050379.jpgPB050378.jpg
                        PB050388.jpgPB050387.jpg

greetz
                        Attached Files

Comment

5.9 is best laag.
                          Door veel pH- raakt de kalk snel op.

PK13/14 van Canna geef je twee tot drie keer in week 5 bloei.
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

okay, dacht dat met 5.9 alles op te nemen was voor de plantjes.
                            zuur verder ook niet af ofzo, alleen tussentijds greensand bijgegooid juist voor de ca/mg etc, dit zal zeer waarschijnlijk de oorzaak zijn van de lage ph, niet meer doen dus.
                            Jammer dat ik dit niet vermeld heb in het verslag, nu weet ik dus niet precies wanneer ik dit had toegevoegd, maar het blad met de rode steeltjes uit post #29 zijn nu in elk geval het ergst aangetast en de plant lijkt er alweer eventjes overheen te zijn.
                            in het vervolg ga ik de canna trace mix gebruiken en geen tussentijdse greensand toevoegen (is te moeilijk te doseren hoeveel je toedient en het heeft duidelijk vrij grote invloed op de ph van het medium).

Wat betreft de Canna pk13/14 heeft QnQ gelijk, staat letterlijk op de fles inderdaad 4-6 dagen meegeven. Dus heb ik deze in het verleden wel vaker iets te lang toegedient, maarja zo gaan die dingen soms
                            hiervoor had ik super-PK van aptus, deze mocht je wel langer geven. maar dat is wel al wat kweekjes geleden dus dat is ook zeker geen excuus
                            Duss... Ik ga de PK13/14 nu nog 2 waterbeurten meegeven, dan zit ik iig binnen die 4-6 dagen marge.

Thnx voor de nuttige feedback QnQ.

Nu maar rustig afwachten hoe het verder ontwikkeld maar volgens mij zit dat wel goed
                            Ze zien er in elk geval al vrij compact uit en kwa topgroei zie ik nog ontwikkeling in alle richtingen.. ik ga frequent fotos blijven posten, we gaan het zien..

Greetz

Comment

pff de lichturen afgelopen week zwaar gefaald.. meerdere malen over meerdere dagen stroomstoringen gehad, dus wederom lichtstress.
                              ga er niet van opkijken als de bloei een week langer gaat duren.. maarja weinig aan te doen, out of my hands..

voor mijn idee is er verder weinig gebeurd afgelopen week. hier wat foto's:
                              PB120395.jpgPB120396.jpgPB120397.jpgPB120400.jpgPB120401.jpg

ruikt wel erg lekker, beetje citrusachtig ofzo.

de roestvlekken etc op t blad worden dusver niet meer erger.
                              Als vanaf nu dan gewoon goed mag verlopen ben ik een gelukkig mens.. lol

Comment

Goed uitkijken naar banaantjes in de oksels en toppen , als je een gevoellig soortje hebt mag je er wel verwachten...

Ik heb het zelf al voorgehad, maar als je er vroeg bij bent kunt je het onder controle houden.
                                Het duurd ook nog 2 weken voor er werkelijk zaadjes gaan vormen ...

Succes met de eindmeet

Comment

Bezig...
                                X